Hou op Heel NY afgelopen voor die grijze en NERGENS, NERGENS hadden ze hem nog in maat 38. Zelfs de Uggstore had ze niet. Dus toen heb ik de lichtbruine (ben ff de naam van de kleur kwijt) gekocht. Laatste dag in NY zie ik ze toch nog ergens liggen in het grijs. BALEN! Ben nu wel blij met mn bruine hoor.
ja je kunt het verschil tussen echte en neppe zeker wel zien! Helaas heeft uggs niet de gewone maat 39 en 39,5 is net te groot voor mij. Ik moet dus wel neppe kopen... Maar ik zoek gewoon door hoor Mijn dochter krijgt ze ook zeker wel voor de volgende winter! Oke ze zijn duur, maar ik word er heel blij van
Ik heb die ultimate tall braid chocolate, en ze zitten lekkerrr! Hier in Nederland €280 maar ik ga ze dragen totdat ze uit elkaar vallen en dan heb ik het geld er ook wel uitgehaald En die nepperds, vind ik ook heel lelijk, van die meisjes die idd scheef op de schoen lopen.. naast de zool! Vaag!
mijn dochtertje heedt ze ook waren 190. Ze had dus eerst de neppe, maar na een week vond ik het zo zielig dat ze naast der schoenen liep. en schaamde me diep dat ik mijn kind er zo bij liet lopen. dus de echt gehaald. en het was echt mijn geld waard. de kwaliteit is gewoon goed. slijt niet snel. en dat schapevachtje blijft zo lekker zacht uitzien.
Ik heb zelf niet van het merk Ugg, maar van een ander merk, Aldo (en dat is blijkbaar een bekend merk in de designerwereld, zie he tsteeds vaker in modetijdschriften voorbij komen) Deze heb ik in Londen gekocht, 1,5 jaar geleden en ook deze waren niet goedkoop hoor Ik heb hier (als ik t goed reken) 140 voor betaald. (ze waren 105 pond) De echte Uggs kon ik echt nergens vinden, en ach, wat boeit mij zo'n merkje nou?! Deze lopen net zo lekker, zien er nog steeds heel goed uit (na 1,5 jaar) en ik loop bij deze dus echt niet naast mn zolen.
ja heb er 190 euro voor betaald en vond het echt waard. ik koop nooit zulke dure schoenen hoor. haar nikes zijn meestal het duurste. Maar van de uggs heb ik echt geen spijt gehad.
Mijn vriend heeft ze via ebay .. weet niet precies waar enzo. Moet je wel goed kijken, sommige zijn niet de echte, sommige wel.
Ik heb net Emu's gekocht bij Cinderella. Ze waren afgeprijsd van 179 naar 119 euro. Ze lijken er op en zitten heerlijk. Nu ga ik zeker te horen krijgen dat die ook onwijs nep zijn. Maar goed dat soort laarzen voor ruim over de 200 euro vind ik het gewoon niet waard. Groetjes, Marijn
ik vind ze ook leuk alleen veeeeeeeel te duur. heb neppe 'uggachtige' sloffen gekocht voor in huis, toch een beetje het gevoel. Droom dat ze ooit betaalbaar worden..
Ja via Ebay moet je heel goed opletten. Er zijn namelijk een hoop neppe te koop. Ik heb voor mijn dochter ook al uggs in huis gehaald, de allerkleinste in het roze
ik vond en vindt ze nog steeds verschrikkelijk afgrijselijk hahaha niks voor mij in ieder geval,mijn dochtertje gebruikt die neppe pattas als sloffen hahaha
Die van mijn dochter waren 180 euro en die van mij over de 400 dus goedkoop zijn ze hier zeker niet! Als we in december naar amerika gaan dan weet ik het wel hoor!
Uggs zijn erg leuk! Wil ze ook, maar ga er niet zoveel geld voor neertellen.. op www.trendylaarzen.nl zijn ze goedkoper dan in de winkel, maar dan nog leg je makkelijk 150 euro ofzo neer voor die dingen.