Hoi ik ben er net achter dat ik zwanger ben. alleen de vraag hoelang?? curretage moet je zien als eerste dag van laatste ongesteldheid 25-03 curretage 04-04 geklust 07-04 geklust 08-04 eiersprong 21-04 test licht positief maar hoe zat dat nou met 2 weken kado dat is toch alleen als je de dag van de bevruchting niet weet of : zo krijg ik ook die 2 weken nog kado ???? : alvast bedankt
Die 2 weken kado zijn de 2 weken van de eerste dag van de menstruatie tot de eisprong want daqn ben je nog niet zwanger.
maar hoelang ben ik dan zwanger want ik heb 2 dagen geklust ???? moet ik gewoon tellen vanaf me laatste ong (curretage),
je moet rekenen vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie dus volgens mij ben je bijna 4 weken zwanger. gefeliciteerd trouwens gr rianne
Iemand die pas op dag 20 in de cyclus de eisprong heeft krijgt echt niet ineens 20 dagen kado ipv 14, dus het is niet zo dat je standaard vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie kan rekenen, dat kan alleen bij een cyclus van precies 28 dagen Als je de dag van je eisprong weet (of die nu op dag 10 is of op dag 20 dat maakt niet uit) dan tel je vanaf die dag + 2 weken. Bij jou was de eisprong toevallig wel precies op dag 14 en zou je dus gewoon uit kunnen gaan vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie (curretage in dit geval) en ben je vandaag precies 4 weken zwanger duidelijk zo? Van harte gefeliciteerd trouwens!
supper bedankt allemaal vanmorgen weer een test gedaan en die was ook heel licht positief waarom wordt hij niet donkerder ???
Ik denk dat er nog hcg van je vorige zwangerschap aanwezig is. Dit is pas na een 9-tal weken verdwenen. Natuurlijk hoop ik voor jou dat je zwanger bent, maar ik zou hier toch rekening mee houden. Ik heb het zelf ook meegemaakt, vandaar.
Ik lees net het bericht van Loentje. Ik hoop dat je zwanger bent. Als je over een paar dagen een test zou doen is hij wel donkerder meestal, hoeft niet.
het is niet standaard zo dat het 9 weken duurt voordat hcg van een vorige zwangerschap weg is.. het kan TOT 9 weken duren Ik heb 3 miskramen gehad en bij alledrie de miskramen waren mn testen alweer helemaal negatief vóórdat het vruchtje eruit kwam... het hoeft ook niet dat je test na 1 dag al een stuk donkerder is, dat ligt er maar net aan hoe snel je lichaam hcg aanmaakt. natuurlijk kan het zo zijn dat het hcg is van je vorige zwangerschap, maar dat hoeft echt niet hoor, je ziet vaak dat vrouwen na een miskraam of curretage meteen weer zwanger zijn. Ik zou gewoon even een paar dagen doortesten en anders even je hcg laten prikken bij de huisarts!
ik heb 2 weken na me curretage negatief getest ik zou bijna zeggen dat het indrooglijntjes zijn maar toch echt binnen de tijd gekeken wel na 2 uur iets donkerder ik heb de testte van kruitvat 2 voor 5 euro die schijnen geen voor druk te hebben dus geen indrooglijn ik ben benieuwd
Als je 2 weken na je cutterage negatief hebt getest is de kans toch groot dat je zwaner bent ja. En het kan dat die donkerder word na de tijd, daar gaat het ook niet om. Gewoon binnen de tijd kijken en dat heb je gedaan. Die vanKruidvat moeten gewoon goed zijn. Je hebt 2 testen gedaan al dan? Spannend meid!
die eene is nu voor de helft doorgelopen maar je ziet wel een licht rolze lijntje even breed als de controle lijn ik hoop zo dat ie morgen duidelijker is !!!! ik laat het morgen wel even weten