♡ Uitgerekend: 16 - 30 Juni 2019 ♡ --------------------------------------------- 16 juni ♡ SunnyShineS, 29 jaar, 1e kindje [onbekend] ♡Tal88, 29 jaar, 1e kindje, [onbekend] 17 juni ♡kikker1, 35 jaar, 3e kindje [ onbekend ] 18 juni 19 juni 20 juni ♡ DvEsch, 27 jaar, 1e kindje [ verrassing ] ♡ Tulli, 23 jaar, 2e kindje [ onbekend ] ♡ Annebeth, 31 jaar, 2e kindje [ onbekend ] ♡ Mimus, 28 jaar, 2e kindje [ onbekend ] 21 juni ♡Mommy90, 28 jaar, 3e kindje [ onbekend] ♡MaLuc, 37 jaar, 3e kindje [verrassing ] 22 juni ♡Mo87, 31 jaar, 3e kindje [ onbekend ] ♡Pukkie1, 31 jaar, 1e kindje [ onbekend ] ♡1986mom, 3e kindje [ onbekend ] 23 juni 24 juni Kaatjee, 29 jaar, 2e kindje [ onbekend ] ♡ Dido82, 36 jaar, 3e kindje [ onbekend ] 25 juni ♡Dana1989, 29 jaar, 2e kindje [ onbekend ] ♡Lies89, 29 jaar, 2e kindje [ onbekend ] 26 juni ♡Eedihcro, 41 jaar, 2de kindje [ onbekend] 27 juni ♡ maline, 28 jaar, 1e kindje [ onbekend ] maasje89, 29 jaar, 1e kindje [ onbekend ] 28 juni ♡Waterlelie81, 37 jaar, 3e kindje [ onbekend ] Daphne85 , 33 jaar 3e kindje [ Onbekend ] 29 juni 30 juni ♡AmyW, 32 jaar, 2e kindje [ onbekend ] San195, 23 jaar, 2e kindje [ onbekend] ♡Senna, 36 jaar, 3e kindje [ onbekend ] ----------------------------------------------- Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (2) | Onbekend (22) ----------------------------------------------- Afspraken: November 15 november - DvEsch - 1e echo 15 november - Lies89 - 1e echo 15 november - Mimus - 5e echo 16 november- Dana1989 - intake 16 november - Eedihcro - 3de echo 19 november - San195 - 1e echo 19 november - AmyW - intake verloskundige en echo 21 november - Senna - intake 22 november - Lies89 - intake 22 november - kikker1 - vk 26 november - Dido82 - uitgebreide prenatale screening gyn 27 november - Tulli - termijn echo 27 november - tall88 - termijn echo 27 november - 1986mom - termijn echo 28 november - Lies89 - termijn echo 28 november - Dido82- termijnecho 28 november - waterlelie81 - eerste consult gyn 29 november - MO87 - termijn echo 29 november - DvEsch - termijnecho 30 november - MaLuc - termijnecho December: 3 december - SunnyShineS - 12 weken echo (12+1) 3 december - MaLuc - afspraak verloskundige 3 december - mommy90 - termijnecho 4 december - pukkie1 - 2e echo ( 12 weken) 11 december - Mimus - 12 weken echo (12+5) 12 december - MO87 - normale afspraak 12 december - Dido82- Nekplooi meting13 december - Mimus - afspraak verloskundige Januari: 3 januari - waterlelie81 - geslachtsbepaling (14+6) 3 januari - SunnyShineS - geslachtsbepaling (16+4)
Mooi buikje al! Hier is nog niks te zien en dat maakt me toch wel onzeker. Bij mijn vorige zwangerschap was er al snel wat te zien, veel sneller dan bij de eerste. Ik had verwacht dat dat nu ook zo zou zijn. Ik weet wel dat elke zwangerschap weer anders kan zijn, maar toch. Onze ouders en mijn zusje weten het nu. Mijn mans zus vertellen we het volgende week en de rest na de termijnecho. Ik denk met mijn verjaardag, dan ben ik 12 weken
Niet druk maken joh( stieken kijk ik elke dag on de spiegel of ik al wat zie). Je ziet normaal pas iets vanaf een week of 16/18 Alles wat je eerder ziet is in princiepe een darmbuikje. Vanaf week 12 begin je langzaam te groeien van de echte zwangerschap. Hoe meer van slag je darmen zijn hoe meer je ziet. Ik had ook de eerste keer een hele dikke buik( zelfs veel dikker dan die van Dana) nu wel wat maar niet meer dan normaal als ik een opgezette buik heb( gevoelige darmen). Normaal ook een platte buik maar omdat de meeste weten dat ik gevoelige darmen heb valt het nu niet op. Maar eerlijk is eerlijk, wij maken geen onderscheid tussen een darmbuikje en een zwangerschapsbuikje. Buikje is buikje en het is toch speciaal. Lijkt me heerlijk dat je het buikje al kan showen als je het bekend maakt dat er een kleintje op komst is
Iemand zei de vorige keer dat ie daar last van heeft, maar ik heb sinds gisteravond dus ook continue ongi gevoel en onderrug pijn wat echt niet tof is.. Heb ook hoofdpijn. Niet een hele fijne combi Bij mij weten familie, goede vrienden en collega’s het van onze zwangerschap. Behalve Facebook en instagram dat doe ik na de nipt test ergens begin december. Ik ga even eten klaarmaken voor de meisjes. Tot later!
Dit is mijn buik nu. En ik ben normaal ook gewoon plat. En dan te bedenken dat ik aan het einde van de vorige zwangerschap helemaal geen grote buik had. Ik ga het de rest vertellen zodra ik een foto kan maken van mijn dochter die een shirt aan heeft met de tekst: Every Supergirl needs a sidekick (arriving June 2019). Maar aangezien ze geen seconde stil zit is dat best een uitdaging.
Mooie buikjes al hoor! @Eedihcro, misschien moet je dan maar een foto maken als ze slaapt @Waterlelie81, volledig offtopic, maar welke kleur hebben jullie in het trapgat? Ik ben kleuren aan het uitzoeken voor ons nieuwe huis en vind deze erg mooi lijken!
Hihi wat leuk! Ik weet het niet meer zeker maar het is van Flexa mengverf nummer G0.05.65 of van karwei pot kiezel grijs.
Het verhaal van Butterfly is echt zo verschrikkelijk https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/miskraam-let-op-foto.685223/#post-21959354
Ooh nooo intens verdrietig, wat een hel!! Ik klap totaal dicht bij het lezen van haar verhaal. Hier weer lekker vroeg wakker as usual Buikpijn lijkt minder geworden.. Vandaag lekker relaxen samen met mijn gezin, Sint komt ook aan dus dat gaan wij met z’n allen kijken op tv.
Waterlelie, je bent nu ong 8 wk toch? Hoe heb je dan begin december al je uitslag van NIPT? Of maak ik ergens een rekenfout
Amy, de assistente zei tegen mij dat het vanaf week 11 kan. Eerst gesprek (counseling) en dan bloedsfname+echo. Ik weet het verder ook niet maar zal dus ergens vanaf 7 dec zijn dan..