Er valt bij mij nog niks te zien met 4w6d maar toch heb ik alvast een startfoto gemaakt om straks goed te kunnen vergelijken... Over een paar weken kunnen we als sept.mama's onze eerste blote-buiken-foto's spammen hier...
Leuk!!!Ik zal ook eens een foto gaan maken! Mijn buik is s avonds soms echt groot....mn darmen spelen weer helemaal op door de hormonen.. s ochtends is het dan weer gewoon. ben wel benieuwd naar je buik Mango,zie hem nog niet staan?of bedoel je startfoto die je later pas plaatst? Ik ga nu ook ff de camera pakken
Ik kom dit topic over een paar weken ook "volsorten" met foto's hoor! Nu heb ik in de avond een mooi opgezette-darmen buik Bij de 1e zag je pas vanaf een week of 25 dat ik zwanger was, van mij mag dat buikje nu veel eerder komen
Ik heb al wel start-foto's gemaakt, maar ik durf ze nog even niet te laten zien hoor... En al helemaal geen blote buik foto's haha. Bij mn dochter wel, maar ze heeft me nogal toegetakeld zeg maar (laten we t daar maar ff op houden ) Achja, wie weet ben ik binnenkort wel zo trots dat die grillstrepen me niks meer kunnen schelen Iig, even afwachten nog, maar ben wel benieuwd naar foto's van anderen! (ofcourse ) Buikje is hier iig al wel opgezet, vooral 's avonds, maar veel erger al dan bij mn dochter destijds. Nu heb ik 's avonds al een buik die ik toen pas met 14 weken had (zo'n leuk bolletje) Kan ook niet wachten tot ik straks mooie vergelijkfoto's kan maken en naast elkaar kan zetten
dat er straks maar veel meiden hun buikjes mogen komen showen!leuk! Ik had bij alle zwangerschappen wel heel snel een buikje..ben zelf best dun dus dat valt het ook meteen op...ik heb niet echt wijde kleding (wel een paar leuke shirtjes die bij de buik wat wijder vallen) dus best lastig...voelde ook bij beiden zwangerschappen de kinderen al heel snel, eerste met 15 weken en tweede met 12(?!!!) weken al... ik zal eens kijken of ik een buikfoto heb van vorige zwangerschap,op deze computer (heb er nl heel veel maar volgens mij niet op deze laptop) Liefs
Ik ga nu nog geen buikfoto's showen, maar als ik thuis ben, loop ik wel de hele dag met mijn broek open. Het zit anders gewoon vervelend
heeeey!!! Ik ga me ook bij dit clubje voegen! gister en vandaag een test gedaan en ze waren positief.. ( gister een heel licht en vandaag heel donker streepje). Iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Haha... Leuk nu al buikfoto´s! Ik probeer mij ook steeds te melden met een nieuwe foto.. Mijn buik is s´avonds al mega opgezet, zijn alleen maar darmen, maar ben er mega trots op! Laat de eerste foto maar komen van een echt buikje! Ohja... Iedereen gefeliciteerd!
Hahaha... Hier dus mijn nognikstezienbuikje, hopelijk verandert dat snel! Vanavond issie ineens wel erg opgezet, maar dat kan ook komen door de chinees, heb er maar geen foto van gemaakt... Who's next?
Yeeey!!! Abbo!! Bekijk bijlage 118682 Hoop dat ik het zo goed gedaan heb! Deze is van 1-1-11 met plus/minus 5 weken..
Hihi, als ik durf zal ik er wel eens 1 plaatsen, maar ik heb van mezelf al een flinke buik dus ik lijk al jaren zwanger
Twijfel... Gewoon doen!!! Dik of dun maakt hier toch niet uit, t gaat om onze zwangere buikjes... Moet zeggen dat ik de meest voordelige foto van mezelf heb uitgekozen, des te sneller zie je straks verschil... Yippie... Mayameid, ook een mooie startfoto! (we hebben trouwens op bijna dezelfde plek een mooie moedervlek zitten... )
Oja inderdaad ik zie het! had het niet eens gezien! (was teveel onder de indruk van je buikje) Tjhaa heb indd al een darmen buikje.. (maar had altijd een plat buikje) dus misschien dat je het dan wat sneller ziet haha
leuke buikjes dames!! Ik wil ook een foto maken maar de camera is niet zo heel makkelijk...(zo'n canon, zo'n grote) mijn man is er beter in dus even vragen hoe dat werkt met die zelfontspanner
Meiden, ik ga ook gezellig met jullie meedoen!! Allemaal van harte gefeliciteerd . Bij mij is ook nog niet zoveel te zien, maar in de avond komt het ook wat meer opzetten .
Ben benieuwd hoe snel we gaan groeien... @ Daantje, hier ook zitten prutsen met enorme camera (nikon), kon de zelfontspanner even niet meer vinden... Volgend keer schakel ik ook mn man maar in!
Nou hier is mijne dan... Net precies gemaakt want heb nu een mega opgezette buik hihi.. Al zijn het alleen nog maar darmen, ben er al wel trots op! Bekijk bijlage 118877 VOLGENDE!!!! HAHA...