urine ruikt vreemd ?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Kristel86, 10 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hoi,

Ok, ik schaam me een beetje hiervoor :oops: maar moet t toch vragen.
    Ik heb nu sinds een week ofzo dat mn urine heel vreemd ruikt :oops: En t is ook een beetje troebel...
    Een blaasontsteking is het niet, dat heb ik namelijk al zoooo vaak gehad dat ik wel weet hoe het voelt.
    Maar het is echt een heel vreemd geurtje, een beetje zoetig, maar niet lekker zoet zeg maar. :(
    In eerste instantie zou ik denken dat t komt doordat er veel suiker/glucose in zit. Maar ik eet of drink niet echt anders dan dat ik altijd gedaan heb. Dus dat zou dan een beetje vreemd zijn denk ik?
    Wie heeft dit ook (gehad)?
    En is dit überhaupt een symptoom?
    Ik heb namelijk meerdere dingen... Sinds eisprong heel veel witverlies bijv. Ook ben ik vrij snel duizelig, me buik is helemaal opgezwollen en rommelt best erg, ik heb hele gekke buien (het ene moment voel ik me zwaar down en t andere moment lach ik me kapot om niks), ik ben de laatste dagen een beetje misselijk, maar t meest opvallende: sinds 2 dagen na mijn eisprong (heb ovutest gedaan) voelt het alsof ik ongesteld moet worden. Ook heb ik ongeveer 5/6 dagen na mijn eisprong een avond lang hele gekke steken bij mn linkerlies gevoeld... :(

Ik weet dat ik pas over een paar dagen kan testen, maar doe het al sinds gisteren... Ik ben gewoon zo gefrustreerd.. Die testen geven natuurlijk negatief aan, dat weet ik vantevoren ook al. Maar ik weet t gewoon niet. Ik voel me helemaal in de war en voel me met de dag k*tter :(
    Ik weet ook niet hoe ik mn gedachten ergens anders op kan focussen...

Ik zou t erg fijn vinden als er iemand is die eventueel mijn onzekerheid een klein beetje weg kan nemen of me gerust kan stellen...

Wat ontpillen betreft, nouja, natuurlijk kan dat ook. Alleen ik ben de afgelopen 5 jaar al een aantal keer gewisseld van pil en tussendoor ook al heel vaak gestopt met de pil (niet om zwanger te worden, maar omdat ik heel veel klachten had van de pil) en ik heb toen eigenlijk nooit klachten gehad van het ontpillen ofzo. Ook had ik altijd meteen weer een normale cyclus..

Wie kan mij een beetje helpen?

Groetjes

2. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Hoi Kristel,
    het kan natuurlijk best zo zijn dat je zwanger bent, maar ik zie dat je op cyclusdag 24 zit, dan is het toch echt wel aan de vroege kant voor kwaaltjes als misselijkheid enzo hoor. Dat begint meestal pas na de NOD of soms zelfs pas na een week of 6. (Soms ook helemaal niet natuurlijk).
    Ik hoop voor je dat je zwanger bent, maar het is ook goed mogelijk dat je lijf een loopje met je neemt. Heb ik de eerste maanden ook veel gehad. En met mij velen. Dan voelde ik allerlei zwangerschapssymptomen, die ik uiteindelijk helemaal niet had. Wishfull thinking zeg maar.
    Succes meid, ik hoop voor je dat het raak is.

3. jojo29

jojo29 Bekend lid

4 feb 2008
    709
    0
    0
    verkoopster
    utrecht
    Hoi
    ik begrijp je helemaal meid.

ik heb het zelfde urine ruikt vreemd heb al bijna twee weken last van mijn buik net of ik ongesteld moet worden pijnlijke borsten en gevoelige tepels ze zijn groter en zachter.
    ik heb ook afentoe last van mijn rechterlies.

mijn eiersprong is tussen de 30jan en 1 feb geweest.

ik kan over 7 dagen testen.

hey kan best hoor een zwangerschap somige vrouwen maken snel hormonen aan.

maar goed het kan ook wezen dat we het zo graag willen dat we alles voelen en het niks is (spoken in ons hoofd hahaha)

maar zelfs dit heb ik nooit gehad 3 weken van te voren pijn in mijn buik.

dus ik heb hoop dat het raak is.

bij mijn eerste kwam ik er pas achter toen ik overtijd bleek te zijn.

maar ja bij elke zwangerschap is het anders.

nou meid ik hoop het voor je maar denk er niet te veel aan je wordt er gek en onzeker van ik weet het is moeilijk ik heb het zelfde.

je moet eigelijk maar zo denken een kindje krijgen heeft tijd nodig.

en als het nu niet raak is dan de volgende keer.

vaak is het zo als je er niet veel mee bezig bent dat ben je het zo?

maar goed wacht af.

groeten jolanda

4. Thura

Thura Actief lid

18 nov 2007
    365
    0
    0
    hoe herkenbaar, dit. Ik ben ook erg bang dat mijn lijf me voor de gek houdt, met pijn aan mijn (.)(.) en pijn in mijn liezen... Dat ei is nog maar net gesprongen (vrijdag). Ik zal wel gewoon mijn normale cyclus dingetjes opeens anders interpreteren. Mijn plas ruikt trouwens naar asperges, ha!

5. jojo29

jojo29 Bekend lid

4 feb 2008
    709
    0
    0
    verkoopster
    utrecht
    hoi

nou mijn urine ruikt nog steeds vreemd heb het anders nooit.

moet veel plassen overdag maar als ik ga slapen ook.
    heb ik ook bij mij eerste gehad. ik had dat wel maar niet zo vroeg volgens mij.
    en mijn borsten deden al zeer maar nu lijken ze nog groter aan het worden en gevoeliger ik voel melk klieren duidelijk.

en er lopen aders door mijn borsten heen eerst was dat alleen boven mij borsten

ik weet het niet maar kan binnenort testen.

ik heb wel meer gelezen dat vrouwen als ze zwanger zijn hun urine heel vreemd ruik

dus alles kan :(:

gr jolanda

6. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hoi hoi,

Nouja, ik heb nog steeds last van raar ruikende urine, krampen in mn baarmoeder alsof ik ongesteld moet worden en mn darmen doen lastig.

Maar ik weet al bijna zeker dat ik niet zwanger ben. Ik heb zelf namelijk zoiets van: Als die klachten bij mij komen doordat ik zwanger ben, dan zou dat dus een reactie zijn op HCG. Maar dan zou dat dus op een test al duidelijk moeten zijn. Toch?

En aangezien mijn testen allemaal zwaar negatief zijn, geloof ik er niet meer in.
    Ik krijg vanmiddag als het goed is een pakketje met zw-testen van Mat Care en heb gehoord dat ie wel gevoelig zijn.
    Ga daar vandaag of morgen nog even mee testen en als die ook weer negatief is dan heb ik het helemaal gehad!
    Laat mij maar gewoon ongesteld worden, dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben :)

7. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Je hebt pas voldoende hcg in je bloed aan het einde van je cyclus, daarom wordt er altijd aangeraden te testen op je nod of dagen erna. Dus dat je testen negatief waren kan ik me voorstellen, je test dagen voor je nod.

Dus geef de moed nog niet op, het kan nog wel. :) Succes, gr yach

8. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    hmmz, nu ben ik weer in de war haha.

Nu vraag ik me dan af, hoe kunnen sommigen die dus achteraf ECHT zwanger bleken te zijn dan voor hun NOD al symptomen vertonen?
    Dan heb je toch al HCG in je lichaam waar je dan op reageert..? Hoe kan het dan dat t dan alsnog te weinig is voor een positieve test? Hebben zij dan een úbergevoelig lichaam ofzo? hehe

Misschien is dit trouwens een vraag voor een verloskundige :(

9. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Ik begrijp je verwardheid. Ieder vrouw verschilt van lichaam (gelukkig wel! :) ) en elke vrouw produceerd weer op een ander manier hcg. Dat sommige vrouwen een paar dagen voor NOD positief testen is voor mij ook een vraag. Misschien inderdaad een heel gevoelig lichaam ja.

Dan kun je je ook gaan afvragen waarom sommige vrouwen pas na 2 weken positief testen of nog wel later. Je weet het niet. ;)

Zolang je niet ongesteld wordt, moed houden. Hoop in ieder geval voor jou dat je alsnog positief zult testen over een paar dagen.

Gr Yach.

10. Mamasabrina

Mamasabrina Actief lid

22 jan 2008
    192
    0
    0
    verzorgende ig/ werk in verpleeg/revalidatie klini
    maastricht
    hallo meide !

las even het verhaal,hmm wel bizar jah

pff ik heb het dat ik de urine sterker ruikt en inderdaad iets na asperges whahahah en heb maar met vlagge pijn aan me borsten en vlagge misselijk maar kan uitelijk over 7 dage teste dus afwachte denk ook niet dat het raak is in de eerst ronde,

maar hoop dat het inderdaad meteen raak voor je is kristal !

groetjes van sabrina

Deel Deze Pagina