vakantieveilingen...

Discussie in 'De lounge' gestart door Kristel86, 3 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ben ik nu de enige die geen gevoel voor timing heeft? :p

Ik ben aan het kijken voor een weekendje weg als verjaardagskado voor mijn man en ik zie best een aantal interessante dingen, maar telkens worden ze zo voor mijn neus weggekaapt :(
    Zojuist een mooi aanbod voor een overnachting in een kasteeltoren in Belgie met gebruik van de bruidssuite en incl ontbijt.
    Ik dacht "die moet ik hebben!!" en ik dacht slim te zijn door in de laatste 4 seconden nog iemand te overbieden (zo gaat t immers altijd), maar dan ben ik weer NET te laat, bah!
    Doe ik het eerder; zeg 5/6 sec voor het sluiten van een veiling dan kruipt er toch weer eentje stiekem doorheen die mij overbiedt.

Ligt het nou aan mij of is het gewoon echt puur geluk hebben? :)

2. bernadet26

bernadet26 Fanatiek lid

28 sep 2009
    1.335
    1
    36
    winkel medewerkster
    Zoooo iritant hè. Dat heb ik ook zo vaak
    Ik ga nu zo vroeg mogelijk in de ochtend ( ja heb een kind van bijna 2 dus ben toch vroeg wakker) of heel laat savonds. En dan heb ik vaak wel raak;)

3. Tess11

Tess11 Actief lid

12 jul 2008
    317
    1
    0
    Mij lukt het wel regelmatig..net iets hoger overbieden denk ik. Rond 5s is wel het beste..maar toch je bedrag iets omhoog doen denk ik..

4. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.159
    8.136
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    je moet ook geen 5 euro meer bieden. maar gelijk 14 euro meer dan de laatste bieder, dan heb je hem vaak wel aangezien alle mensen in de laatste 10 seconden 10 euro bieden vaak.

5. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Wat devil zegt. En dan moet je zo 5sec voor het eind op bieden klikken.

6. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ik had op t laatste moment met 18 euro overboden, maarja.. Helaas.. :( (iemand had 20 gedaan..)

Ik ben hier gewoon niet zo goed in haha
    Niks voor mij dat gestress of continu erbij blijven :D

Bij deze heb ik dus ook een nieuw plan voor de verjaardag voor mn man wat ik gewoon zonder al te veel moeite kan regelen ;)

- dagje wellness bij Sanadome in Nijmegen met een massage voor mn man erbij
    - 's avonds tapas eten in ons favoriete tapasrestaurant
    - daarna eventueel naar de bioscoop als het uitkomt met de tijd en anders draaien we het eten en de film om zodat we alle tijd hebben met het eten :)

Kinderen gaan een nachtje bij opa en oma logeren dus de volgende dag kan hij ook heerlijk uitslapen in zijn eigen comfortabele bed waar ik op een redelijk "uitgeslapen" moment ontbijt kom brengen ;)

7. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    En idd een raar bedragen, de meesten bieden 5 a 10 euro, ik doe meestal 11 of 13 en heb hem dan wel in de laatste 5 seconden:)

8. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Geluk, timing en het juiste bedrag..

De ene keer lukt t mij niet en soms wel en dan gaan we zoals nu binnenkort een lekker weekendje weg voor een prikkie:)

9. bijtjuh16

bijtjuh16 Niet meer actief

als er 65 wordt geboden moet je niet op 70 gaan zitten, maar op bijv. 72. Juist omdat het niet logisch is is de kans groter dat jij dan hoger zit

10. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Tja, bovenstaande tips werken.
    En dat zeg ik nu vanaf onze camping in Frankrijk. Ook
    Een vakantieveilingkje:)
    Voor jezelf een reeele prijs inschatten en niet over je max heengaan is ook belangrijk.
    Vooral bij de Apenheul kaartjes zie je soms een bod voorbij komen dat duurder is dan de oorspronkelijke toegangsprijs.

11. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    idd, daar bieden mensen vaak gelijk 26 euro of meer, soms ook het idee dat medewerkers erop moeten bieden hahaha (vooral bij humpreys restaurants)

12. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    niet in het weekend bieden maar door de week

13. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Idd niet de standaard bedragen overbieden, maar een oneven bedrag.
    Laatste vijf seconden
    En GELUK hebben.... ik had in januari een bieding gedaan, iets van 80 euro geloof ik. Week gemeubileerde tent in Zuid-Frankrijk. Drie uur voor het einde van de veiling. Was idd door de week.
    Tot mijn grote verbazing won ik die veiling ook nog.

Aansluitend kreeg ik een mail van de reisorganisatie, dat ik voor 90 of 95 euro nog een week kon verlengen.... inclusief alle bijkomende kosten, belastingen, verzekeringn en een campingbedje voor 14 dagen.... 242,=!!!!!

Deel Deze Pagina