Ik vind het wel leuk, lekker niet nadenken en een beetje leedvermaak ben ik altijd wel voor in hihi.. Die mensen zetten zichzelf voor schut, en ik heb iets leuks om zonder na te denken naar te kijken. HEERLIJK!
Zijn idd domme programma's maar toch kijk ik er naar. Vind het fijn dat er mensen zijn die zich zoooo voor schut willen zetten om mij te entertainen
Precies DE rede dat ik mn tv savonds niet meer aanraak of we moeten een filmpie op zetten. Kan me nml precies 10 minuten verbazen over de banale en domme dingen en dan is het interesse voor zover die er was wel af.
Ook hier staat de tv zelden nog aan om deze reden. Zo ook wat betreft de zaterdagavond; vroegah was dit DE filmavond van de week en hadden we thuis vaak moeite met kiezen welke film we gingen kijken en welke er opgenomen zou worden. Tegenwoordig alleen nog maar suffe, inhoudloze, programma's en met geluk eens een keer een leuke film (1x in de 2 maanden ofzo ) Lang leve de dvd's!
Ik kijk ook liever een goeie film dan naar dat soort onzin... Heb toevallig vorige week een keer Oh Oh Cherso gezien, was op visite bij iemand die dat keek. Sorry hoor, maar het is niets anders dan een half uur complete onzin. Ik vind het best wel jammer dat er nog maar weinig programma's op TV zijn die echt inhoud hebben. Bedoel, heb het nu wel een keer gezien met de real life shows en talentenjachten.
Volgens mij gaat het TS er niet om dat er zulke programma's op TV zijn, maar vooral de enorme hoeveelheid van dit soort enorm domme programma's.
Dat klopt, dat was een van de meisjes uit oh oh cherso. Zit nog op de havo ook, onvoorstelbaar als je haar ziet en hoort. En ik vind het idd best wel zielig dat ze eigenlijk zo enorm uitgebuit wordt.... en daar zelf helemaal niks van in de gaten lijkt te hebben. of zo weinig zelfrespect heeft, dat het haar niets kan schelen HOE ze bekend wordt, als ze het maar wordt. Voor iedereen die daarom een alternatief voor TV zoekt: de boeken van Theodore Dalrymple zijn in dat kader wel een aanrader...
ik zet altijd de tv uit als we visite hebben. die komen toch niet alleen maar om naar ons kijkkastje te loeren? laatste tijd zitten glimvriend en ik steeds meer aan de eettafel te rummikuppen met een muziekje op. tenzij er echt iets is wat we graag willen zien