Sinds 5 dagen heb ik elke ochtend een superlicht 2e streepje op de goedkope kruidvat zw.testen. In vergelijking met 2-3-4 dagen geleden is het streepje wel ietsjepietsje duidelijker geworden, maar ik ben er niet gerust op. Bij mn dochter zag je de streep met de dag veel duidelijker worden, nu lijken de streepjes in mijn ogen nog steeds indroogstreepjes (al worden indroogstrepen niet duidelijker en ik geloof dat die ook niet bestaan op deze testen?) Ik maak me hier erg ongerust over; weet nou niet of ik wel echt zwanger ben (of dat er misschien iets anders is waardoor de testen een streepje geven?) en als ik echt zwanger ben of het wel goed zit..? Ik ben nu 2 dagen overtijd, wat ik echt nooit ben (tenzij ik zwanger ben). Ik kan de klok erop gelijk zetten wanneer ik ongesteld word. Ook weet ik precies wanneer mn eisprong geweest is dmv tempen. Er is nog enkel teken te bespeuren van een naderende menstruatie (ja, baarmoederkrampen, maar dat had ik ook toen ik zwanger was), ook staat mn baarmoeder errug hoog en is de bmm hard.. Je zou dus denken dat ik idd zwanger ben!?? Maar ik ben echt heel bang en twijfel enorm... Durf er dus niet aan toe te geven dat t echt zo kan zijn.. Ik heb voor de zwangerschap van mn dochter 3 (vroege) miskramen gehad. 1 met 5 weken en bij die testte ik in eerste instantie ook knalpositief (CB digi + andere testen). En 2 met beiden 4 weken en een paar dagen, waarbij de testen ook zo licht waren, maar niet duidelijker werden.. Dit verklaart mijn onzekerheid en angst.. Het is een beetje een lang (en misschien onduidelijk?) verhaal, maar ik wilde t even van me afschrijven en ik hoop dat iemand mij positieve verhalen kan vertellen over streepjes die heel licht zijn en niet aanzienlijk duidelijker worden...? (heb trouwens ook met CB digi getest, met en zonder indicator, maar die geven beiden 'niet zwanger' aan.. ) Kan t dat je bij de ene zwangerschap heel snel hCG aanmaakt en bij de andere dat t langzamer gaat? Hierbij voor de zekerheid ook maar even een foto erbij; de bovenste test is van 2 dagen geleden en de onderste van vandaag.. De onderste is trouwens een beetje vreemd doorgelopen, zit een rare vlek op.. En de bovenste is genomen binnen 5 minuten dat ik de test deed en de onderste heb ik net gemaakt dus die is al opgedroogd en de fotokleuren zijn van die donkerder omdat het al schemert buiten.. (zijn beiden bij daglicht gemaakt iig)
ik zie wel een streepje en dat wil toch zeggen dat je zwanger bent. Ik zou over 2 of 4 dagen nog eens testen. De kruidvat testen hebben lichte streepjes heb ik me laten vertellen. Ik had ook een licht streepje, maar dat schijnt toch op een kruidvat test een duidelijke streep. Gefeliciteerd!
meis ik zie idd ook een streepje. Ik hoop dat je een duidelijkere test krijgt. Ik heb zelf ook kv testen gebruikt en die werden ook maar heel langzaam donkerder, helaas werd dat een miskraam Wil je niet ontmoedigen ofzo over 2 dagen nog eens testen?
Zal sowieso over 2 dagen oid nog een keer testen, maar ik zie t zelf eerlijk gezegd niet echt positief in.. Idd bang dat t fout gaat.. (Heb t al 2x eerder meegemaakt op deze manier) Nouja, even afwachten dan maar weer..
volgens mij is die test van vandaag toch iets donkerder dan de vorige. is het niet nu hij opgedroogt is? ik ken iemand die bij de eerste zwangerschap 2 dagen voor NOD positief getest had en bij de 2de zwangerschap pas na een week overtijd een positieve test had. en toch klopte het met de weken. dus geen vroeg ei ofzo. nogmaals succes!
@Mamavanbo: Op de foto is ie idd duidelijker, maar in t echt zie ik t niet door die rare vlek die erop zit.. Maargoed, als t op de foto is zal t in t echt misschien ook wel zo zijn? (lijkt me normaal niet meer dan logisch, maar nu in mn onzekerheid vind ik niks meer logisch ) Oh, nou dat is dan in elk geval positief zeg van die kennis van je! Hopelijk zal t hier ook zo gaan
ja die vlek is indd wel raar he misschien is een andere test stukken duidelijker zonder die vlek. ik heb bij mijn twee zwangerschappen nooit een knaltest gehad. ze bleven heel licht en ben dan ook niet blijven verder testen. ik voelde dat het goed zat. je eigen gevoel is je beste raadgever meid.
Hee Kristel !! Ik heb precies het zelfde. ! ik zie bij mij ook wel een heeeeeeeeeeeel licht streepje.. ook niet binnen 5 min . Dusvroeg mij ook af of dat niet een indroog lijntje was.. Iedereen zegt dat die vankruivat dat niet hebben maargoed.. Wanneer ga je weer testen ??
Nou, blijkt maar weer dat mn gevoel te vertrouwen is.. Ik kreeg vanavond tijdens t koken hele heftige rugpijn onderin, alsof ik rugweeën had.. En daarnet ben ik al wat bloed verloren.. Het zat dus idd niet goed, zo blijkt.. Baal er echt supererg van Ookal vertrouwde ik het niet, tóch had ik hoop dat t nu wel in 1x goed zou gaan, maar t mag helaas dus niet zo zijn..
@ Kristel: wat verschrikkelijk voor jullie. Ik had zo gehoopt dat t toch zo was. Doe maar even rustig aan. Geniet van je mooie meid. Dikke knuffel Debby
wat vreselijk Kristel.. ik heb het ook gehad met mijn miskramen, dat testen te langzaam donker werden.. over kruidvattesten: vorige zwangerschap had ik wel een knaltest met deze.. teststreep was er sneller dan controlestreep en ook donkerder.. dat heb ik dit keer ook niet.