Ik heb toen ik niet zwanger was geregeld een blaasontsteking. Meestal wel 2 keer per jaar. Nu zeggen ze dat een blaasontsteking in de zwangerschap anders voelt als normaal. Ik heb nu een beetje pijn onder in mijn buik als ik geplast heb. Maar niet continu een gevoel te moeten plassen (wat ik dan normaal heb) Weet iemand wat er anders is in de zwangerschap ? Denk dat ik anders maar mijn urine voor de zekerheid wegbreng.
Helaas kan ik je niet veel anders zeggen dan dat je gewoon je urine het beste kan laten checken. Ik heb geen klachten gehad bij mijn blaasontsteking een paar weken geleden, maar had er toch echt eentje Ik zou toch ff langsgaan bij je huisarts om het te laten checken! Hier staat trouwens meer informatie: Blaasontsteking tijdens de zwangerschap Succes! Josien
Ik heb het 2 weken geleden ontdekt omdat ik krampen onderin mijn buik kreeg. Ik word 's nachts altijd wakker om te plassen en nu had ik dus krampen (soort ongiepijn) en dacht dus eigenlijk niet ineens aan blaasontsteking. Toch maar ff urine laten checken, alvorens de vk te bellen en ja hoor, toch blaasontsteking!
Ja het beste wegbrengen. Ik had er ook een en had niet zo veel in de gaten. Ik had steekjes hier en daar in mijn buik en moest vaak naar de wc maar ja dat moest ik zoiezo al. Waar ik het meest van merkte was mijn stemming. Ik was neerslachtig en nog meer moe. De huisarts vertelde dat dat vaak is bij urineweginfectie's. Maar ja ik dacht natuurlijk dat dat 'gewoon' hormonen waren...
bij mij voelde het aan als ongi krampen, en smorgens bloed bij plassen, ik zou gewoon urine afgeven en dan weet je het de zelfde dag nog, ook moest ik er snacht 2 keer uit om te plassen. en nog een tip als het blaasontsteking is zou ik na de kuur toch weer urine af te geven om er zeker van te zijn dat helemaal weg is.
Laatst naar de huisarts geweest, omdat ik naast oedeem wat last had van een drukkend gevoel op mijn voorhoofd en misselijkheid. Ik wilde eigenlijk alleen even - ter geruststelling - mijn bloeddruk laten opmeten. De assistente wilde echter dat de huisarts mij zou zien, zodat deze eventueel gelijk zou kunnen handelen. De huisarts heeft toen onder meer mijn urine gecontroleerd op eiwitten (om zwangerschapsvergiftiging uit te sluiten) en constateerde bij toeval een urineweginfectie..... Ik had helemaal géén klachten! Omdat een urineweginfectie een vroeggeboorte tot gevolg kan hebben, zou ik het zekere voor het onzekere nemen en even je urine laten controleren!
Ik had drie dagen lang last van harde buiken en kreeg in eens ontzettend last van mijn onderrug. Ging toen meteen langs de verloskundige omdat ik zo'n pijn had. Verder geen klachten. Had helemaal niet gedacht aan een blaasontsteking. Schijnt toch anders te kunnen verlopen in de zwangerschap. Voor de zekerheid dus controleren. Ermee doorlopen is niet goed.
Oh pfff een blaasontsteking verschrikkelijk word er gek van heb het nu al 3x gehad en ben nu 21 weken zwanger... Gisteren naar de dokter geweest en jahoor dat was dus nr 3. k voel het duidelijk omdat ik dan steeds het gevoel heb dat ik moet plassen echt heel vervelend. Deze keer ook met onderbuikpijn erbij dat is wel erg minder... Ook wat steekjes bij mijn bekken aan de achterkant zeg maar dat is wel nieuw. Heb al bekkeninstabiliteit dus ben die pijntjes wel gewend nou. Succes en beterschap. Grtjes Desi
Ik had tijdens mijn zwangerschap ook een fikse blaasontsteking, maar dat is bij toeval ontdekt, toen ze de urine wilde controleren op eiwitten. Ik had helemaal geen klachten
Bij mij is vrijdag blaasontsteking geconstateerd. Had de hele dag echt behoorlijk buikpijn. (rechtop lopen ging op momenten nog moeilijk) en s avonds opeens bloed bij 't plassen. vk was geweest en op haar advies urine ingeleverd. S avonds uitslag bij de ha post en dus idd blaasontsteking. Ik heb nog tot zaterdag gebloed maar de buikpijn was tot zondag nog wel aanwezig. Nu gaat 't weer helemaal goed. Zit op laatste dag antibiotica.
dit is mijn 4e zwangerschap en ik voel er nooit iets van als ik blaasontsteking heb. Nou ja, dwz tijdens een zwangerschap voel je zoveel dat je (in mijn geval) denkt dat het bandenpijn is, etc. Ik vond zelf mijn plasje erg sterk ruiken en heb het daarom weggebracht naar de huisarts, en idd blaasontsteking. dus zowiezo even kijken, is het erg donker/troebel / ruikt het raar dan kan je er vergif op innemen dat het blaasontsteking is.