Hoi allemaal, De titel zegt het eigenlijk al. Ik ben op zoek naar inspiratie voor een themafeestje wat ik op tweede kerstdag heb. Retro videogames is dus het thema en ik had bij zo'n webwinkel een leuke hemdje met een hartje gemaakt van tetrisblokjes besteld, maar ik kreeg een mail dat het niet geleverd kan worden Nu heb ik dus nog maar een week om iets nieuws te verzinnen, Aaah! Heeft er iemand een idee? Het mag dus van alles met oude computerspelletjes zijn.
Ik denk dat je heeeeel veel pacman en mario bros dingen gaat zien. Ik zou voor een duckhunt-shirt gaan Dit plaatje: 8 Bit Spray N' Pray bijv. op een t-shirt laten drukken, en zo'n ouderwets sega-pistool op de kop tikken, zo eentje als deze: Duck Hunt T-Shirt GEARFUSE
Op de wehkamp site en bij c&a heb je superleuke Mario bros shirts Bijv ook van Mario, 1up ( get a life staat er dan achter ) van die spoken uit Mario bros, etc
C&A - T-shirt - wehkamp.nl wehkamp.nl - hét online warenhuis van Nederland Deze 2 kon ik al vinden
Thanks voor de tips alvast! Geeft in elk geval weer leuke invalshoeken! Het is een jaarlijks feest met steeds een ander thema. Mensen doen echt superveel aan hun kostuums. Vandaar dat ik jullie hulp inriep Ik ga straks nog ff verder kijken op de links!
Lara Croft is een leuke!! (en dan zie je er ook nog niet eens belachelijk uit ) En dan je man/vriend/partner als Duke Nukem Of trek een paar bokshandschoenen aan en ga als zo'n pixelboxer van een atari-game! (weet even niet meer hoe dat spel heet; is ook alweer een eeuwigheid geleden ) Sonic?! Zelda?!
Haha, m'n vriend gaat niet mee (die blijft bij ons zoontje thuis, hij is niet zo van dit soort feestjes ) Dus geen duke nukem. Van Lara Croft zat ik me af te vragen of het wel retro genoeg is... Ik zat inderdaad meer in de richting van die 8-bits spelletjes te denken. Mario, Pacman en Tetris (was en is nog steeds een favoriet spel bij mij)