Hoi! Ik heb op 2 mei mijn ei gehad, deze heb ik gevoeld en had cervixslijm. 16 mei is NOD. Nu heb ik op 7 mei mijn innesteldag gehad, en ik had toen ineens een aantal uurtjes cervixslijm. Heeft iemand dit ook weleens gehad, cervixslijm op de innesteldag? Misschien betekent het iets?
Haaaii! Wij lopen een beetje gelijk! 5 mei innestelling gehad als het goed is.... Spannend allemaal he?!?!?! Heb jij ook ineens allemaal van die vage klachten die je nooit gehad hebt? (en dat al zo vroeg!) Groetjes!
Hoi dames, Ik loop ook gelijk met pooky02 @ pooky02: 't kan iets betekenen, maar t kan ook niet zo zijn Een test zal je straks duidelijkheid geven Ook 2 mei ei gehad en 7 mei innestelling. @ sweet dreams: Heb ook idd al last van vage klachten, meer/vaker afscheiding, puistjes... Verheug me er niet teveel op, maar ben toch wel benieuwd wat ik volgende week ga testen (als ik niet Ongi wordt natuurlijk!) Zit jullie ook in jullie 1e ronde? Groetjes!
@ YenY Ik ben ook heeeel benieuwd verheug me er ook niet te veel op (naja missc toch wel... ) Maar ja... Tis afwachten Succes iedereen!
Hoi, Jullie praten over jullie ei en dan de innesteling. Maar daar zitten 5 dagen tussen. Als je je eitje krijgt leeft het toch maar een paar uur en dan is het toch voorbij? Ja ben nog maar in m`n 1e ronde dus snap er nog niet veel van hoe het nou eigenlijk echt zit. Ik heb m`n eitje niet gevoelt, en volgens de cyclus banner zou ik hem al hebben gehad, maar goed misschien voel ik hem volgende keer haha. Groetjes Wendy
Mijn eennalaatste cyclus was 28 dagen. Op 12 april heb ik mijn eisprong gevoeld, ik had ook al wat dagen last van meer afscheiding. Dat zou op dag 14 van mijn cyclus zijn, dus dat kwam wel overeen als ik een cyclus van 28 dagen zou hebben. Een paar dagen laten had ik weer wat steekjes en ook weer meer afscheiding, ik dacht misschien van de innesteling. Toen ik voorbij mijn NOD kwam had ik goede hoop dat ik zwanger was. Echter, 3 dagen later werd ik toch ongesteld, een cyclus van 31 dagen. Waarschijnlijk zijn die steekjes en afscheiding die een paar dagen later mijn eisprong geweest en niet op 12 april.
Een innesteling hoeft niet per se precies 5 dagen na de eisprong te zijn, het kan ook 8 dagen later zijn bijvoorbeeld. Ook duurt een innesteling niet maar 2 uurtjes. Ik had tijdens mijn innesteling vorige maand (heb vmk gehad) 3 (!) dagen lang last van steken in mn liezen en baarmoeder. @Wendy, als een eitje niet bevrucht wordt sterft ie na 12-24 uur. Als ie bevrucht wordt sterft ie natuurlijk niet en reist ie af naar de baarmoeder om in te nestelen. Dat duurt gemiddeld 5-8 dagen. En wat betreft eisprong voelen; er zijn geneog vrouwen die hun eisprong niet of nauwelijks voelen. Die zijn dan afhankelijk van hun temperatuur of ovulatietesten om te zien wanneer hun eisprong geweest is
Ik dacht dat het verschilt per keer na hoeveel dagen je evt. innesteling hebt. Hoop op goed nieuws voor ons meiden!
Ja het kan ook verschillen ja, maar er zijn wel bepaalde gemiddelden. gewoon vanwege het feit dat er tijdens de reis van een bevruchte eicel naar de baarmoeder ook nog vanalles gebeurt
Het kan echt vanalles zijn wat je voelt. Zo dacht ik in maart ook zwanger te zijn want had allerlei klachten zoals puistjes,zere borsten,moe,misselijk enz.... Maar ben niet zwanger. Probeer niet teveel te hopen op de klachtjes die je hebt want het kan vanalles zijn. Wil niet de moed weg halen bij jullie maar alleen ff waarschuwen dat je lichaam je verdomd goed voor de gek kan houden
Ik heb vandaag ook weer wat raars. Al regelmatig ongesteld geworden sinds mij pil stop in februari. Vanaf deze maand ben ik eens gaan tempen, maar heb daarin me ei nog niet ontdekt. En volgende week zaterdag de 17de is me NOD. Vorige week al wel wat slijmerige afscheiding gehad. Maar nu vandaag ook weer en best wel wat. Nu denk ik laat een tempen was die bijna 1 graad hoger als vanmorgen. Maar nu weet ik wel dat ik dat eigelijk niet moet doen maar toch. Zal dit nu me ei zijn of wat anders? heb al wel bijna 1 1/2 week steekjes enzo in me buik. wie kan mij beetje raad geven?
Hoihoi, Ja ik heb ook een aantal klachten die ik eerder niet zo had, erg veel stemmingswisselingen (vooral chagrijnig :x ) en ongikrampjes. Verder aan het eind van de dag moe, alsof er vanalles in mijn buik gebeurt en ik daardoor moe word ofzo... Leuk dat sweetdreams en yeny ook gelijk lopen, laten jullie het weten als jullie positief getest hebben?!
Hoi dames, Ja pooh01, spannend! Heb jij al getest of ben je van plan te w8en tot je NOD (vrijdag dus ) Groetjes YenY
Pardon, ik bedoelde Pooky02 (ipv pooh01 hihi) Wat leuk en spannend zeg, Loeka Alleen klopt je banner niet (meer) denk ik? Groetjes
Jawel toch ? Ik heb de eerste dag op 19 april mijn regels gehad , ik weet mijn juiste cyclus nog niet , dus heb ik gegokt op 28 dagen.
Hoi Loeka, Dan snap ik iets niet... want als je kijkt bij calculator (links) dan komt er uit ik op 16 mei kan gaan testen. (cyclus idd 28 dagen) Maar als ik de gegevens intik bij cyclusbanner dan komt er idd te staan, over 8 dagen kan ik testen Ik snap 't dus volgens mij niet helemaal? Groetjes
Hei YenY, Bij mij blijft het idem bij de cyclusbanner en de calculator . Wanneer was de eerste dag van je laatste menstruatie ?
Hoi Loeka, Nu is 'ie weer veranderd zie ik (de cyclusbanner), na meerdere malen proberen Die geeft nu aan dat het nog 4 dagen is tot ik kan testen, maar de calculator geeft aan 3 dagen... 18 april was de eerste dag van mijn laatste menstruatie. Ps: wordt je NOD al gezien als 1 dag overtijd?