even een vraagje ik heb elke keer dezelfde discusie met manlief over de computer we hebben een landelijke brocante inrichting alleen we kunnen geen geschikt bureau voor manlief vinden (elke keer is er wel weer iets niet goed aan) dus nu hebben we een ikea bureau die totaal niet in ons interieur past.. ik wil hem het liefst boven hebben maar daar hoef ik niet mee aan tekomen want hij vind het heel normaal dat de com beneden staat... waar hebben jullie jullie com staan (heb het niet over een laptop) en hoe ziet jullie hoekje eruit... meschien ook een beetje voor inspiratie
We hebben nu geen vaste PC meer, maar toen we die nog hadden, stond die echt wel boven, hoor! (aparte kamer/kantoor voor) No way dat ik met zo'n lelijk apparaat in het zicht in m'n woonkamer ga zitten! Tenzij je een Mac koopt: die zijn mooooooooooooi! Heb je ook voor het oog alleen maar een beeldscherm staan - dat zou dan nog net van mij mogen
Mijn man (is ICT-er) heeft op zolder een werkkamertje waar hij op zijn thuiswerkdag werkt en waar dus de computer staat. Dan heeft hij daarnaast nog een laptop van zijn werk, waarmee hij vaak 's avonds op schoot voor de t.v. zit en ik heb een lichtrzoze laptopje beneden op een antieken houten tafel staan. Maar ja, een laptop klap je zo dicht of je bergt het helemaal op als je het niet mooi vindt staan.
De pc staat hier naast het tv meubel en is aangesloten op de tv, vriend heeft een draadloos keyboard en muis. (handig om films en series direct te kijken na het downloaden). Uiteindelijk is het wel de bedoeling dat de pc naar de logeer/ studie/hobbykamer gaat verhuizen. We hebben allebei ook een laptop en die staan in de woonkamer.
Wij hebben ook alleen laptops en kennen dit probleem ook niet. Heb zelf ook een brocant interieur en ik zou kijken of je een leuke sidetable met bolpoten ofzo kunt kopen en dan daar de computer opzetten. Of een mooi wit/landelijk secretair? Zal eens zoeken of ik iets voor je kan vinden.
Zoiets: Welkom bij brocanterie Derdijk Deze vind ik ook erg mooi en zou goed in ons huis passen: Brocant landelijk Driftwood rolbureau (Verkocht) | Bureau`s / secretaire | Puur & Landelijk Living
PC`s staan op zolder stof te happen laptops op de eettafel en 1 in de slaapkamer op me nachtkastje hahaha
Wij hebben hem in de woonkamer op de eettafel staan. Het is een Mac dus je hebt eigenlijk alleen een platte scherm en een draadloos toetsenbord en muis.
Hier idd zo'n iMac je hebt dan alleen een scherm en geen pc kast iMac - Google Zoeken we hebben hem overigens wel op de bovenste plank van een kolloniaal houten kast staan (interieur is kolloniaal) maar neemt geen ruimte in beslag. In de rest van de kast hebben we gewoon andere dingen staan zoals mappen met financiën enzo
We hebben beiden een laptop, maar voor bepaalde werkzaamheden gebruik ik liever de pc (sneller/beter en vind ik fijner werken). Die stond eerst op mijn kamer (was echt mijn plekje ) maar dit wordt de nieuwe kamer van mn dochter, dus is ie tijdelijk naar beneden verhuisd. Nu wordt de woonkamer verbouwd dus staat ie op onze slaapkamer. Binnenkort, als alle drukte een beetje voorbij is gaat ie naar de zolder waar mn man een ruime kamer heeft met pc, draaitafels, etc. (niet echt gezellig en zal mn eigen kamertje wel gaan missen, maarja, ik wil m ook niet in de woonkamer hebben ) Ding gaat dus het hele huis door hier!
Het zelfde! Ben er helemaal niet blij mee. Als het goed is ga ik snel verhuizen en hoop ik meer plek te hebben voor laptop en adminestratie en een kamertje voor dochterlief heerlijk.
1 laptop, ligt als we hem niet gebruiken in de kast en de gewone pc staat op zolder. Ik wil absoluut geen computers in de woonkamer hebben.
Wij hebben 2 pc's en 1 laptop, maar binnenkort wordt 1 pc ingeruild voor een tweede laptop, toch handiger. De ene pc staat op zolder, op de kamer van m'n stiefzoontje (die pc is de oudste en traagste van het stel, maar hij kan er wel leuk spelletjes op doen en muziek op luisteren). De andere pc - die van mij - staat beneden in de woonkamer, niet de ideale oplossing maar het kamertje van m'n stiefzoontje is de babykamer geworden dus het moet wel even zo. Het is er eentje met plat beeldscherm en is grotendeels draadloos etc., dus hij neemt niet heel veel ruimte in. Omdat ik veel doe aan fotobewerking en videofilmpjes bewerken en ik dat het liefste doe op de pc, heb ik die nog steeds. Ik ben inmiddels wel aan het rondkijken voor een echt goede laptop met tekentablet e.d. Dan kan mijn pc ook de deur uit. De laptop staat overal en nergens eigenlijk, maar heeft meestal z'n plekje op de eettafel.
wil ook graag een mooie tafel dan vind ik het niet erg maar manlief is nogal moeilijk en niets is goed een side table is niet zo diep en hij wil er niet tedicht op secretair is ook geen optie is niet sterk genoeg volgens hem ik heb echt een zeikerd.. maar hij gamed heel veel dus als ik hem boven zet zal ik hem ook nooit meer zien @consider: mooi bureau alleen manlief zegt al waar moet ik me scherm zetten hihihih
De PC staat bij ons boven op het "kantoor". Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om dat onding hier beneden te hebbben staan. De 3(!) laptops staan hier wel beneden op de eettafel (allebei een zakelijke en 1 prive lappie) De PC gebruik ik alleen om te scannen en mijn man gebruikt 'm om film te downloaden.