Hoi ladies, aangezien dit ons eerste kindje is heb ik hier nog geen ervaring mee. Ik lees veel dat de bevalling begint met weeen of met het breken van de vliezen. Nu heb ik vannacht en vanmorgen veel slijm met een beetje bloed verloren. Ik denk dus dat de slijmprop is... Kan dit het begin zijn? Ik heb wel al bijna 2 weken hele harde buiken en krampjes. Nu vooral een zeurende pijn in mijn buik. Wil hiervoor niet meteen de verloskundige bellen.. Iemand hier ervaring mee? Hoop echt dat dit het begin is, want ben het wachten zat!!! Groetjes
Beetje bloed verliezen... kan het "tekenen zijn"..... Het hoeft jammer genoeg niet te betekenen dat het er snel aan zit te komen....(maar kan wel...!!) voorbeeld: ik verloor 29 december bloed... dochter is 13 januari geboren...... Slijmprop kun je in gedeelten verliezen... met zoon ben ik hem in een keer verloren... en was niet te missen... een grote wit met roze naaktslak.... Met dochter slijmprop in stukken verloren.... in de weken ervoor.. Met zoon trouwens helemaal geen bloed gezien....
Dank je wel voor je reactie,tis wel lekker verwarrend, kan dus nog steeds alle kanten op Hoe groot is de slijmnprop uberhaupt? JIj hebt t over een naaktslak, zo groot was 't bij mij ook. Maar heb ook wel eens gelezen dat 't gerust een flinke tennisbal kan zijn
hoi. ik heb heb ook sinds vandaag wat bloed verlies. en af en toe krampen in me onder buik. en dat voelt niet zo fijn. hopen dat de kleine gauw komt.
De dag dat ik slijm begon te verliezen en t werd toen een stuk meer rond 4 uur wel een paar cm groot en vol bloedvaatjes.. 5 min. later had ik weeen om de 5 min. ik was toen 41 wkn
Dank jullie wel voor jullie reacties! Zo te lezen kan het dus inderdaad alle kanten op. Las het ook in dit stuk. https://www.zwangerschapspagina.nl/extra/bevalling/het-verliezen-van-de-slijmprop/ Heb vandaag nog meer slijm verloren, maar geen bloed of roze. Nog wel krampen dus wie weet. Hoop echt dat het nu doorzet en gaat beginnen!