Vermogen kwijt aan positiekleding

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Pruppeltje, 21 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. engeltje1977

engeltje1977 Actief lid

24 nov 2008
    313
    0
    16
    Ik heb ook bij de C&A leuke hemdjes gekocht van dyanne, soort pof hemdjes met elastiek onderin, ruimte genoeg om te groeien dus. Staat nu leuk met shirt eronder of met vestje erop en in de zomer gewoon als hemdje. Kosten maar € 17,95!!!!

2. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Ik heb mijn kleding gewoon bij miss etam gekocht is niet duur
    soms maar 12 euro voor een truitje en 20 voor een broek
    je ziet er heel leuk uit en het is niet duur :D

3. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ik heb normaal maat 36, maar ik koop nu gewoon veel dingen in maat 38 of 40. Lukt prima :) natuurlijk heb ik ook positiekleding, maar ik vind heel veel dingen echt vreselijk (ja, dat ligt denk ik aan mij, ik ben moeilijk met kleding ;)) dus ik ben echt blij dat ik normale kleding aan kan alleen dan in 1 of 2 maatjes groter! Veel meer keuze op die manier :)

4. Tamara84

Tamara84 Bekend lid

16 okt 2008
    688
    0
    0
    Weet je wat ik nog het ergste vindt..... had allemaal mooie positiekleren gekocht en daar kan ik nu ook al niet meer in..... VOCHT!!!!!!

5. sunnybaby

sunnybaby Bekend lid

19 jan 2009
    599
    0
    0
    Ik heb ook al best veel positiekleding gekocht, maar let er wel op dat ik die dingen goed kan combineren of veel kan variëren met 1 kledingstuk. Bv zwart jurkje wat ik zo aankan, of met een buikband, of een vestje, of een sjaaltje waardoor ik toch wat meer kan variëren. En verder wat buikbanden waardoor ik mijn normale goedkope H&M-shirtjes nog lekker lang aankan. Als die uitrekken en ik ze niet meer normaal aankan, is dat altijd nog goedkoper geweest dan allemaal nieuwe positieshirts kopen. En ik kwam erachter dat in mijn lievelingshirt een gaatje onderaan zat. Maar daar zie je dus lekker niks van onder een buikband :) Ik bewaar dus vanaf nu alle leuke shirtjes die ik anders weg zou doen vanwege een gaatje, vlek of ander ding onderaan tot ik geen nieuwe zwangerschapsplannen meer heb ;)

6. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Ja, vocht! Daar heb ik de laatste weken ook last van ja! Daarvoor helemaal niks! Ik heb als positieshirtjes ook een paar shirtjes gewoon in een maat groter gekocht. Werkt ook prima! Al moet ik zeggen dat die op het laatst nu niet meer passen hoor :D

7. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Ik wil ook weer eens ff bij miss etam binnen kijken..

Nu t mooi weer is wil ik toch ook wel iets anders aan dan een lange zwarte broek of 3/4 spijkerbroek die voor mij eigenlijk 7/8 is....

Voor shirts en dergelijke ben ik laatst bij M&S leuk geslaagd.. ook gewone collectie maar past prima.. en nog ruimte voor buikgroei over!!

8. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    ik ga vanavond lekker los..25procent korting bij prenatal dus hoop dat ze wat leuke dingen hebben. Heb een budget in mijn hoofd en dan lekker op zoek naar leuk jurkje/rokje/broek..volgende week op vakantie en broeken zitten niet lekker meer!!
    Zin in!!

9. Pruppeltje

Pruppeltje Actief lid

28 nov 2008
    309
    0
    0
    Tot nu toe hebben mijn oude heupbroeken nog gepast. Dat in combinatie met wat gewone tuniekjes, en een paar zwangerschaps-shirts van de etam, dacht ik dat ik er wel genoeg aan zou hebben. Maar ik weet niet wat dat is met de shirts van miss etam, want die zijn nu net zo kort als m'n gewone truien pfff.
    Vandaar mijn shopactie met vooral Boob!, die truitjes zitten pas echt lekker! En heb ook beetje opgelet dat ik in m'n kraamperiode de kleren ook nog aan kon, aangezien ik niet verwacht dat ik er weer gelijk uitzie als Heidi Klum hahaha

10. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Hier hetzelfde verhaal.
    Heb in mijn prille zwangerschap al een harembroek en jurkje van noppies, allemaal truitjes en buikbanden van de prenetal, jurkje en blouse van de zarah en nog een rokje van mamalicious. Nadeel is alleen dat de band heel strak is en ik deze nu al niet meer aan kan. Ben nu pas 15 weken zwanger en mijn buik is echt niet overdreven dik.
    Wel erg jammer dus.

Maar nu ga ik toch proberen me te beheersen!

11. Belletje

Belletje Lid

23 mrt 2009
    76
    0
    6
    Ik koop kleding via markt plaats. Ik heb laatst een hele mooie positiebroek en rok gekocht in spijkerstof voor samen 10,-. Ik vind het zo zonde om veel geld uit te geven aan kleding die ik zo weinig draag. Verder koop ik bovenkleding in wat grotere maten bij van die goedkope winkeltjes met trendy kleding. Kwalititatief wat minder, maar het is maar voor een korte tijd. Ik heb normaal gesproken maat 36. Ik zag hele leuke jurkjes (tunieken) hangen laatst, waar zeker een hele dikke buik in kan. Een hoop zomerjurkjes die ik in de kast heb hangen zijn ook stretchstof, dus volgens mij kom ik met heel weinig extra spendering aan positiekleding, een heel eind! Verder zijn buikbanden ook een mooie uitkomst. Die komen er hier ook nog wel bij.

LIefs, Bel

12. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Buikbanden gaan ook op maat hè. In ieder geval die van de prenatal. Ik ben nu 24 weken met een tweeling en pas de kleinste maat buikband nog steeds. (en ik heb wel al een behoorlijke buik ;) )

13. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Ik heb vandaag bij prenetal Amsterdam Arena een positiebroek 3-kwart gekocht voor 4 euro!! was ooit 40 euro. Kleuren beige en wit (laatste nog maar een paar maten).

Dus zelfs voor een klein budget mogelijk. Succes!

14. kbloem

kbloem Bekend lid

2 feb 2009
    854
    0
    16
    Ik had voor mezelf 2 spijkerbroeken, ook een zwart jurkje van esprit (voor feestjes en in de ´planning´zou ik eigenlijk ook nog zwanger zijn met kerstmis..niet dus) 4 shirtjes met lange mouwen, een paar buikbanden en dat was het wel een beetje.Niet veel dus, maar ik vond dat als je wat met de buikbanden en accesoires ging mixen (kettingen, armbanden enz.) je heel ver komt!

15. Pruppeltje

Pruppeltje Actief lid

28 nov 2008
    309
    0
    0
    Bij mij is het probleem met de buikbanden dat ze niet passen, ze lubberen alleen maar. Zelfs de kleinste maat. Had alvast een paar leuke aangeschaft heel wat weekjes geleden, maar nu passen ze nog niet. (of ik doe iets gigantisch verkeerd) Het ziet er gewoon niet uit...

16. minimuts

minimuts Actief lid

25 feb 2009
    190
    0
    0
    Er is online een hoop te vinden. Ik heb zelf veel moois gezien op www.lovelymaternity.com

Deel Deze Pagina