Misschien zou ik beter niet op google zitten maar oké ... Donderdag bloedafname gehad (laatste MS waren van 1 sep) dus ik zat dan op CD 26? 2 dagen voor NOD (uitgaand van 28 CD, alhoewel mijn cyclussen hier meestal rond de 29 - 30 CD zijn. Dus de bloedafname resultaat HCG 56, progesteron mompelde ze ook iets van dat ie heel goed stond, maar door verbaasd te zijn, niet verder gevraagd naar die waarde. Ze vroeg wel om deze week nogmaals langs te komen om te zien of de waarden mooi stijgen ... Als ik google raadpleeg dan lees ik overal dat 56 een lage waarde is. De meeste zitten al ver boven de 100/200 of zelfs 300 ... Maar 56? 2 a 3 dagen voor NOD is dat een mooie waarde of niet? Iemand die zijn HCG waardes nog weet op minder dan 4 weken?
Dat is gewoon een prachtige waarde hoor. Idd nog een keertje prikken voor de oploop te zien. Maar ik zou blij zijn met deze waarde voor mijn nod.
56 voor NOD is mooi nu nog goed stijgen. Proficiat! Op 4w 2d stond ik op 103, maar dat is een miskraam geworden helaas..
Iemand met een vroege innesteling zal vaker al een hogere waarde hebben, een latere innesteling een lagere waarde. Het belangrijkste blijft de oploop. Voor nod is trouwens ook nog heel vroeg ... Wanneer had je een positieve test? Alvast gefeliciteerd!
Ik had met 4 weken een waarde van 80. Dus als ze bij mij 2 dagen eerder hadden geprikt was het lager geweest dan dat van jou
Ik had een heel licht positief streepje op de 24ste vorige week. Dat was wel op 9dpo (volgens mijn berekeningen want ik heb mijn eisprong rond 14-15 gevoeld), 2 dagen nadien beter zichtbaarder en afspraak gemaakt bij ha, dat was 26ste dus rond 11dpo. Dan had ik een waarde van 56
Dan was je ei ws rond de 16-17e (pijn is bijna altijd groeipijn en geen eisprongpijn). En dan was je bij de huisarts 9-10 dpo en dan is de waarde heel mooi hoor
Groeipijn? Van het ei dan? Springt je ei dan 24 of 48 of 72u daarna? Heb je daar meer leesstof over? Ik zie dat jij meestal veel weet en ben wel benieuwd om eens te lezen erover. Maar op 8 dpo al een heel licht lijntje op de kvtest kan dat? Zou die niet pas vanaf 10dpo een licht streepje mogen tonen?
Zal idd wel zoiets zijn en dan is die waarde zeker ok. Hopelijk mooie volgende waarde. 8dpo kan zeker, ik had bij deze zwangerschap al een mooie streep op 9dpo. Ik duim voor je!
Ik heb zo snel geen leesstof voor je daarover . Bij de een springt het ei de dag na de pijn, bij de ander na 3 dagen. Ik hou altijd 1-2 dagen aan En ja hoor, op 8 dpo een streep is niet vreemd. Ik had bij de laatste op 6 dpo een hele lichte streep Een streep komt door hcg. 1-2 dagen na de innesteling is het hcg aantoonbaar via een test, dus hoe vroeger de innesteling, hoe vroeger je een streep hebt
Hcg waardes kunnen erg verschillen, dus geen stress! Bij mijn oudste was het met 4 weken maar 35... ze is nu 5 jaar Ik zie nu ook je tweede berichtje, mooie stijging en natuurlijk gefeliciteerd !!