Hoi allemaal, Ik heb sinds ik op mijn 16e zware Pfeiffer gehad heb last van allerlei vage klachten. Door al die vage klachten word ik vaak beperkt in mn dagelijkse doen en laten. Nu ben ik de afgelopen 5 jaar al vaker bij de huisarts geweest, maar nooit hebben ze echt verder onderzoek gedaan en ben ik altijd naarh uis gestuurd met 'het is niks' of 'neem deze pijnstillers maar'. Nu heb ik afgelopen week toch ge-eist dat ze eens verder gingen onderzoeken want het lijkt wel of mijn klachten met de jaren steeds erger worden! Op aandringen wilde de dokter ook prikken op B12. Nu heb ik vandaag de uitslag gekregen van een vervangende arts, alles was goed, maar mijn B12 waarde was 155... Zij gaf aan dat dat aan de lage kant was, maar toch 'goed'. Ik heb verschillende dingen opgezocht en ook op de website van Stichting B12 tekort gekeken, en overal lees ik dat 155 helemaal niet zo goed is! En dat neem ik nu dus ook maar aan. Zowiezo, ik eet gezond, ik neem multivitaminen voor zwangeren waar OOK b12 in zit... Met alles wat ik binnenkrijg zou die waarde toch veel hoger moeten zijn? Ik heb voor komende woensdag een afspraak gemaakt bij mijn eigen huisarts en ik eis dat hij er wat mee gaat doen! Wat ik me nu eigenlijk afvraag is of er meer dames zijn die ook ongeveer zo'n waarde als ik hadden/hebben en wat er bij jullie allemaal verder gedaan is?