Eigenlijk is er geen reden om jaloers te zijn. Ze is heel mooi om te zien plus een goede baan. Dooe haar moeilijk karakter schrikt ze wel veel mensen af. Als ze daar eens wat aan zou doen kan ze krijgen en bereiken wat ze wil. Ik zou dan alleen maar trots op dr zijn en haar juist stimuleren ipv demotiveren. Daar zijn zussen toch voor
Verschil van mening over iets kun je altijd hebben,dat mag ook..maar ze had het wel wat genuanceerder mogen brengen. Je kunt bij haar aangeven wat dat met je doet en of ze in het vervolg rekening kan houden hoe ze dingen brengt..maar je kunt er ook voor kiezen het van je af te laten glijden,het zien als iets wat bij haar hoort,ongetwijfeld met de beste intenties ,en als ze het dan (weer eens) verkeerd brengt...je daar niets mee hoeft.
Niet naar luisteren. Zodra ze nog eens begint ga je heel hard het liedje waar iedereen gek van wordt zingn of zo. Ze is waarschijnlijk gewoon jaloers, maar daar moet jij je niets van aantrekken. Super toch als je de mogelijkheid een tweede master te oen en tegelijk lekker thuis bij je kinderen te zijn?
Alles wat jij aandacht geeft groeit, denk dat het iets is wat haar dwarszit en dat legt ze bij jou neer. Geef het lekker aan haar terug en begin fijn aan je master . Diegene waarmee jij het leven deelt staat 100% achter je. En das het belangrijkste. Liefs xx
Zoals ik t lees heb ik t idee dat ze haar eigen angst(en) projecteert en afreageert op jou... Ze zal t zelf ook wel enorm druk hebben met haar werk denk ik? Wie weet proberen ze ook zwanger te worden en is ze ontzettend bang dat het héél zwaar wordt om kind en carrière te combineren met elkaar.. Ze ziet die "stress" natuurlijk bij jou/jullie ook... Misschien ver gezocht hoor, maar dit is eigenlijk t enige wat ik me direct bedenk bij t lezen hiervan. Mensen zijn sterren in hun eigen angsten te projecteren op anderen (vaak alleen niet bewust) Misschien eens vragen aan haar wat erachter zit?
Ik zeg zomaar wat he?? Misschien denkt zij dat jij na die master full time carriere wil gaan maken, en als jouw man ook fulltime werkt snap ik wel waar de opmerking vandaag komt..misschien niet netjes nee maar goed.
Ik begon me wat af te vragen en heb in je geschiedenis gekeken.. ik snap niet waarom je nog met je zus over bepaalde dingen praat. als jij het een ongepaste opmerking vind zal het wel zo zijn. heb je onze mening niet voor nodig met zo'n HORK van een zus. Want idd. jij bent degene die al eerder een topic opende over dat je zus en je moeder meende ik je dochter lelijk noemde... dus... denk dat je je zus goed genoeg kent om te weten dat ze dingen zegt die niet kunnen. rug rechten en keer aangeven dat je hier niet van gediend bent!