WIE O WIE

Discussion in 'Zwanger worden' started by marjon 2, Aug 3, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    Wie heeft er zin om een nieuw zwanger worden clubje op te richten.

ER zijn al zoveel groepjes gevormd en ik zelf heb geen zin om ertussen te gaan zitten en vraag me af of ze dat leuk vinden!Wij hebben zelf 2 kindjes :Thijme van 3,5 jr en Tara van net 2.

We wilden graag voor een derde gaan , maar dat is helaas niet goed gegaan , ik ben nl 24 juni jl geopereerd aan een bbz (buitenbaarmoederlijke zwangerschap) . Dat was ff erg klote, maar ik heb ook veel geluk gehad want als je hier te laat bij bent kan het heel slecht met je aflopen..........................................................
    we zouden daags na termijnecho naar Turkije gaan , als ik die echo niet had gehad dan was ik in Turkije in ziekenhuis beland , wil niet weten hoe het dan was afgelopen...(gyneacoloog verbood het me gelijk en logisch als je er dan achter komt wat er allemaal bij bbz kan gebeuren)

Maar goed ,nu staat het zo dat we kunnen zeggen :nieuwe ronde==>nieuwe kansen !

Dus wie o wie lijkt het wel leuk om een groepje te vormen en elkaars vreugde , liefde ,en hoop weinig pijn en leed te delen !

Veel liefs,
    M@rjon :) :) :)

2. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

Jan 2, 2008
    2,118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Een hele goede morgen!

Ik zit tussen het "groepje" wij willen graag zwanger worden. En ik kan je vertellen iedereen is welkom en het is echt kei gezellig. Ik heb me er ook tussen gevoegd. En zou het niet meer willen missen.

Erg vervelend dat je een bbz hebt gehad maar ik begrijp uit je verhaal dat je gelukkig nog zwanger kan worden.

Heel veel succes en plezier en idd meid nieuwe ronden nieuwe kansen. Enuh je mag gewoon met ons meebeppen hoor ;)

3. natjes

natjes Niet meer actief

je kan je ook aanmelden bij het nod-topic. Weet niet in welke maand je jouw nod |(niet ongesteldheids dag) hebt? Is topic van augustus en september. Moet zeggen dat het in augustus beregezellig is! Kom er gewoon naar toe en klets gezellig mee!

4. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    Hi ,

Waarschijnlijk zullen jullie me dan ook wel zien in jullie groepje !

Th@nx ,
    M@rjon ;) ;) ;)

5. miss rettekatet

Jul 29, 2008
    59
    0
    0
    leerkracht
    Rotterdam
    ik wil ook hier wel mee kletsen hoor, ben ook nog maar net nieuw en voel me zo'n indringer in een oud topic. Maar dan moet het hier wel een beetje drukker worden natuurlijk.

Ik zit in het begin van de 2e ronde, het is voor mij dus nog allemaal heel erg nieuw. Ik ben 13 jaar aan de pil geweest. Mijn eerste cyclus was wel meteen 28 dagen en dit was voor het pilgebruik ook, maar hopen dat het meteen al op orde is :D

6. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Niemand in een 'bekend' topic zal iemand als een indringer zien als ie mee komt kletsen hoor ;)
    Gewoon binnenkomen, je zegje doen (al is het maar alleen 'hallo') en de rest komt vanzelf :D

7. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

Apr 14, 2008
    1,475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Idd je bent van harte uitgenodig om met ons mee te kletsen! Ik klets ook mee in "wij willen zwanger worden" en er kletsen vaak nieuwe meiden mee en er blijven zwangere meiden hangen omdat ze het zo gezellig vinden!

Share This Page