Hallo , Ik zit heel erg in onzekerheid.... Waar het gevoel bij mij vandaan komt weet ik niet maar ik denk dat ik misschien weer zwanger ben. Probleem is dat ik nog niet kan testen en weet ook niet vanaf wanneer ik dat wel kan doen... Rde hiervan zal ik effe hieronder proberen uit te leggen... Ik heb in april medicijnen moeten slikken en ben daar flink ziek van geweest.... Ik ben na de bevalling van Joey vrijwel meteen weer aan de pil gegaan... Maar omdat ik zo ziek was van die medicijnen en veel naar de wc moest bleef de pil dus niet binnen. Ik kreeg dus een bloeding...... Dacht dat dat maar effe was maar na 1 week had ik het nog . Ik had de dokter gebeld met de vraag wat te doen. Had geen zin dat als het over was ik nog een week had op de strip van de pil en dan weer ongesteld was Dokter vertelde dat ik beter gewoon kan stoppen met die strip ! Nou dus meteen gedaan en afgesproken met mijn man om dan maar niet meer te beginnen aan de pil.... Ben dus bijna 2 weken ongesteld geweest alles bij mekaar... Nu hebben we daarna verschillende keren gemeenschap gehad! Maar het lastige is ik weet helemaal niet wanneer ik nu weer ongesteld moet worden... Dus tis allemaal maar afwachten nu! wou dat ik nu al een test er tegenaan kon gooien maar dat heeft zo weinig zin. Want tis niet eens 28 dagen geleden dat ik ongesteld ben geweest. liefs marloes
hallo je hebt al testen van matcare die je tot 6 dagen eerder kan gebruiken dan een normale test, groetjes
Hoi Marloes, Pff wat een frustratie zeg! Ik weet zo 1,2,3 ook even niet wat je zou kunnen doen, maar wat guusje zegt over die matcaretesten, tja, zoiets zou je misschien eens over een weekje ofzo kunnen proberen? Ik heb die esten zelf ook gehad, maar bij allebei de keren dat ik zwanger was (vmk geworden allebei) hebben die nog nooit een streepje gegeven, terwijl de normale testen dat wel hadden. Maargoed, elk lichaam is anders, dus wie weet werken ze bij jou wel goed Hopelijk heb je gauw duidelijkheid!
Oh dan zal ik meteen eens effe kijken via google... En zou de huisarts of apotheek ook niet zo'n soort test hebben dan ? Liefs
hee marloes, heftig, zeg! ik kan me voorstellen dat je onzeker bent. je zegt dat je nog niet eens 28 dagen geleden ongesteld bent geweest, maar tel je wel vanaf de dag dat je ongesteld werd? ik ben bijv ook altijd 8 dagen ongesteld en dan is het nog maar 6 dagen tot m'n eisprong. vorig jaar heb ik trouwens ook 1,5 maand een pil geprobeerd, maar ik had daardoor een hele maand achter elkaar bloedingen; de ene keer meer dan de ander, dan bruin, dan rood/roze. nadat ik gestopt was kreeg ik een aantal maanden juist een tot 2 weken vóór m'n menstruatie bloedverlies. de pil (hoe lang of kort je 'm ook slikt) kan dus je lichaam flink in de war brengen. voor ons dus exit pil en 'lang leve' condoom (heeft natuurlijk ook z'n nadelen). nou ja, misschien heb je er wat aan. heb je trouwens zzs? of ben je gewoon heel nieuwsgierig of jullie een kleintje verwachten? i can imagine! in ieder geval succes en be blessed!
die testen kan je gewoon bestellen op de site van matcare, moet je wel even kijken dat je die sensetive besteld, ik weet ook niet of ze echt werken hoor, heb ze zelf nog maar 1 keer gebruikt en was niet zwanger , dus geen idee
kan je ook zwanger worden als je gestopt ben 2 maanden na de prikpil want ik heb wel een gevoel in me buik en het is geen ongesteldheids gevoel meer een soort opgeblazen gevoel
-16 april kreeg ik een bloeding...(Wel pil door geslikt) -toen die 20 april nog niet over was heb ik huisarts gebeld met de vraag wat ik het beste kon doen , stoppen met de pil of gewoon doorgaan en afwachten wanneer de bloeding stopt.... - Op advies van de dokters assistente gestopt met de pil de 21ste... Bloeding gehad tot 26 april , toen was het over... - wilde stoppen met de pil als ons Joey 1 jaar was om voor een 2de kindje te gaan.... Maar nu dus eerder gestopt want hebben besloten voor die 2 maandjes niet meer te beginnen aan een nieuw strip! - Vanaf de 26ste tot nu toe meedere keren gemeenschap gehad - sinds een aantal dagen veel last van moe zijn en niet lekker voelen.... Ook mijn nagels (gel) breken continu af.... Al 2 keer voor terug geweest Effe in het kort haha , dus vandaar die onzekerheid! Denk dat ik eind volgende week anders ongesteld moet worden... Dus nog een week wachten dan... liefs
Oh haha ... Dat ik daar zelf niet op gekomen ben... Maar wat ik al eerder schreef... Heb dus dat ik me niet fit en lekker voel en echt zo'n moe gevoel! Ook moet ik iets meer plassen maar verder geen echte duidelijke dingen!