Vlinders februari 2011

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door pally, 29 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wupje

    Wupje VIP lid

    24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Ja na onze eerste echo waarop er geen hartje te zien was, ben ik ook nog een week blijven werken. Pas toen bij de tweede echo, waarop dus wel duidelijk een beebje maar zonder hartje te zien was, knakte er iets in me en was ik zo emotioneel dat ik het niet aankon om toen naar mijn werk te gaan.
    Nu heb ik het idee dat ik het allemaal wel weer aan kan. Het is nu tijd om alles af te sluiten en door te gaan.
     
  2. Loki09

    Loki09 VIP lid

    2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Dachten ze na de eerste echo dat je gewoon nog niet zo ver was?
    De grond zakt idd onder je vandaan als je hoort dat het werkelijk over is...
     
  3. mariposa84

    10 mei 2010
    14
    0
    0
    Ik heb afgelopen vrijdag een curretage gehad na 14 weken zwangerschap (kindje overleden bij 12 weken en 3 dagen). Volgens de gynaecoloog heeft hij alles verwijderd, maar heb wel erge buikpijn en rugpijn bij het naar het toilet gaan, plassen en grote boodschap (sorry, maar kan het niet beter omschrijven) ik heb geen koorts en geen bloedverlies. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee? Ik moet volgende week vrijdag voor controle.
     
  4. Wupje

    Wupje VIP lid

    24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Ik ben maandag gecurreteerd en bij mij is nu de ergste buik en rugpijn weg. Het kan ook zijn dat je dat nog voelt vanwege de narcose. Ik zou het nog een paar dagen in de gaten houden en anders wel aan de bel trekken.
    Veel sterkte!!

    Loki ja bij de eerste echo wist de gyn niet zeker hoe ver ik was en daarom wilde hij eerst nog een week afwachten. Maar eigenlijk gaf hij toen al aan dat het waarschijnlijk fout zat.
     
  5. Loki09

    Loki09 VIP lid

    2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Oke op die manier wupje. Vreselijke weken zijn dat dan die er tussendoor komen. Wat een onzekerheid..

    Hier heb ik vanochtend zn best krampen gehad. Vanacht ook redelijk wat bloed verloren maar dat vind ik niet zo erg. Het was tot nu toe zo weinig bloed dat ik bijna bang was dat mijn lichaam het vast bleef houden. Even wat paracetamol geslikt en nu weer naar het werk. Laatste dagje voor de vakantie :)
     
  6. Wupje

    Wupje VIP lid

    24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Succes Loki!!!
    Hoop dat de krampen met de paracetamol wegblijven.
     
  7. mariposa84

    10 mei 2010
    14
    0
    0
    Sterkte meiden,

    Bij ons was de 12 weken echo perfect, dus hoe het kan dat de kleine 3 dagen later is overleden is momenteel voor ons heel moeilijk te bevatten en te begrijpen.
    En inderdaad de grond lijkt onder je weg te zakken. Hoe kunnen jullie het een plekje geven? Ik heb het er nog steeds erg moeilijk mee....

    Buikpijn is achterhaald, buikinfectie... dus heb antibiotica, zal snel beter gaan hoop ik.

    Helpt de paracetamol voldoende loki?
     
  8. Wupje

    Wupje VIP lid

    24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Mariposa jeetje meid wat verschrikkelijk :(
    Lijkt me idd heel erg heftig om eerst een goede echo te hebben en dus op een roze wolk te leven en vervolgens dit oneindig trieste nieuws te horen :(

    Inmiddels ben ik dus eigenlijk vanaf 21 juli bezig met het verwerken van het slechte nieuws. Ik heb de afgelopen weken veel gehuild, was boos en uiteindelijk dus de curretage. Ik heb nu steeds meer het idee dat het een plaatsje heeft gekregen maar ik was natuurlijk niet zo ver zwanger als jij en ik heb ook geen goede echo vooraf gehad met een levend beebje. Ik denk dat bij mij de acceptatie wat sneller komt. Voor mijn man en ik helpt het ook dat we de echofoto die we gekregen hebben in een pspcreatie verwerkt hebben met een gedichtje en een mooi vlindertje erbij. Dit komt op onze slaapkamer te hangen en zo is ons kindje toch steeds bij ons. Mij geeft dat heel veel steun.

    Ik geef je een hele dikke knuffel en hoop dat ook voor jou dit grote verdriet uiteindelijk een plekje krijgt. Veel sterkte!
     
  9. Loki09

    Loki09 VIP lid

    2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Mariposa:
    Zo'n nieuws/gebeurtenis kun je helaas niet even verwerken :(. Mijn eerste miskraam ben ik echt 3 maanden van slag geweest. Ik heb zo'n beetje alles gevoeld van verdriet, ongeloof, woede, angst tot bijna depressiviteit aan toe :(.

    Nu de 2e keer is het anders. Ik voel nu vooral boosheid en de angst komt ook omhoog. Gewoon 2 keer pech, of??

    Misschien hebben jullie er behoefte aan om mee te komen kletsen in het van de roze wolk gevallen topic?
    Speciaal voor meiden die recent een miskraam meegemaakt hebben, alleen dan ook buiten de februari mamma's...

    http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/191829-de-roze-wolk-gevallen-beginnen-weer-voor-1-a.html

    Jullie zijn van harte welkom!
     

Deel Deze Pagina