Voor als jij ook op het wachtbankje zit

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mariisx, 7 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 28Sab28

28Sab28 Actief lid

8 mrt 2016
    139
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier nog steeds niet doorgezet! Ook geen bruine afscheiding meer, maar wat er niet is kan nog komen. Blijft spannend. Klachten blijven ook aanhouden..

2. LovelyyX93

LovelyyX93 Niet meer actief

Oww erg spannend zeg!! Ik hoop het niet voor je.
    Welke klachten heb je nu nog last van als ik vragen mag?

3. LovelyyX93

Oww dat lijkt me niet fijn!

Had jij ook last van meer afscheiding dan normaal? Ik heb er nog steeds veel last van en meestal is het best wel droog bij mij en nu al een week erg vochtig/nat of zelfs al bijna 2 weken. Vraag me af of het bij ongesteld worden hoort of dat het bij een mogelijke zw hoort?

4. jongemama1

jongemama1 Niet meer actief

Bij zoontje had ik veel last van afscheiding met name van witte vloei meer eiwit.. Maar bij oudste juist helemaal geen afscheiding.. Maar bij elke rondes had ik altijd zowel droog als afscheiding dus zeg nog niks of ik zw of ongesteld word... Erg frustatie he?

5. LovelyyX93

Jaa erg irritant dit allemaal. Vooral die onzekerheid want heb ook last van witte vloei soort eiwit lijkt het wel en is wat dun en waterig en plakkerig..

6. Dominique1991

Dominique1991 Fanatiek lid

29 mrt 2016
    2.257
    1.964
    113
    Hee meiden. Vorige week maandag positieve ovu test gehad sochtends. Naar mijn gevoel die dinsdag eisprong gehad dus zit nu op 6 dpo. Sinds vandaag wat steken in mijn buik en rechter borst doet wat zeer aan de zijkant, maargoed. Het kunnen net zo goed tekenen van ongesteldheid ziin. .

7. LovelyyX93

Hee!

Spannend!! Ik had er ook wat last van en nu nog steeds beetje steken rechtsonder. Wordt er gek van want zo erg lang heb ik er nooit last van gehad. Misschien dat ik aan het ontpillen ben... Heb wel beetje blauwe aderen op mijn borsten gekregen.

Al die onzekerheid steeds:(

8. jongemama1

Nou, ik heb nu ook nog steeds stekenpijn sinds ovulatie periode. De mijne is ongeveer tussen 12 en 14 mei ongesteld worden. En k*t dat ik nu ook last van rug spierpijn heb door het schoonmaken van hele huis :(

@dominique1991 @lovelyyx93

9. LovelyyX93

Als goed is had ik wel 27 april de 'innesteling' gehad als het meteen raak is. Toen had ik ook wat meer last van afscheiding en steken rechtsonder. Dus nog steeds erg spannend en afwachtend.

10. Dominique1991

29 mrt 2016
    2.257
    1.964
    113
    Ik waarschijnlijk 26 april en heb nu ook last van witte vloed. Heb ik normaal volgens mij niet...

11. LovelyyX93

Ja ik ook. Hopelijk positief. Moet jij 6 mei ook ongesteld worden?

12. Dominique1991

29 mrt 2016
    2.257
    1.964
    113
    Ovu was 26 april, dus ik reken 14 dagen daarna als mijn NOD dag. Zou dus 10 mei zijn. Ben van plan om 6 mei te gaan testen, dan zit ik op 10 dpo en jij?

13. LovelyyX93

Ik ook ofja nu 9 dagen dpo. Of moet je tellen vanaf de eerste dag van je ovulatie? Die begon bij mij op 20 april tot 23 april. Ik ga 6 mei ook testen;) ben zo benieuwd of het dan duidelijker is. Of ik doe iedere ochtend eventjes een testje van de action die ik hier nog heb liggen. Heb ook nog veel ovulatie testjes liggen van die dipsticks zeg maar, die waren heel goedkoop met 12 zw testen erbij ofja 8 + 4 gratis van 2besure.

Heb wel licht streepje steeds op de ovulatietest en is dus negatief :( daar baal ik van want weet 100% zeker dat ik mijn eisprong gevoeld heb.

Heb nu ineens erg last van misselijkheid en moe en weer wat steken onder in mijn buik rechts net boven mijn schaambeen als ik het goed zeg.
    Vandaag witlof gegeten (wat ik eerst altijd zo smerig vond, vind ik nu ineens toch wel lekker??) en echt veel meer honger.

Van welke kwaaldjes/syptomen heb jij nog last op het moment?

14. Sarahhhh

Sarahhhh Niet meer actief

Zit nu voor/op/net na de eisprong maar heb al sinds gister zulke zere tepels ze zijn keihard en doen echt heel erg zeer. Ze zijn ook wat groter en donkerder dan normaal. Mn borsten zijn een beetje gespannen maar ze doen niet zeer, het zijn echt mn tepels die zeer doen

Vamdaag ook erge menstruatiepijn en rugpijn gehad dus misschien is mn ei wel gesprongen want nu is de pijn al veeel minder

Mja ik weet nog niks wat over een week zou er pas een eventuele innesteling komen. Maar hebben meerderr mensen die symptomen bij hun eisprong?

15. LovelyyX93

Hee!

Ik ken het, alleen heb ik geen last van mijn tepels, alleen als ik het moet worden dan heb ik vaak harde en pijnlijke tepels. Maar de steken en pijn onder in de rug heb ik wel heel erg als ik de eisprong heb. Ik heb die als het goed is nu bijna 2 weken geleden gehad en heb nu nog steeds wat steken en pijn onder in mijn rug. Dus ik weet het niet heel goed. Ik hoop voor je dat het raak is!
    Mijn eisprong voel ik eigenlijk altijd wel maar soms weet ik het namelijk echt niet meer vooral omdat de ovulatietest negatief was :/ dus ik vertrouw niet heel erg op de ovulatietesten want daar wordt ik eigenlijk wel beetje onzeker van. Gewoon klussen en dan zie ik wel of het raak is of niet raak is ;)

Hoop dat snel raak is voor iedereen :D

16. Sarahhhh

Sarahhhh Niet meer actief

Dankjewell ik hoop t ook voor jou!!! :)

17. jongemama1

Pff hier nog steeds menstruatiepijn gevoeld.. Vooral onderrugpijn met name van spierpijn. Stekenpijn ook nog. Ik vrees dat het weer niet raak is :(. Ik duim voor jullie allemaal dat het eindelijk raak is.

18. 28Sab28

28Sab28 Actief lid

8 mrt 2016
    139
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nog steeds niet doorgezet! Gevoelige borsten,Blegh gevoel en nu wel weer een rommelig onderbuik gevoel. Kan dus ook mijn menstruatie betekenen? Ik wacht morgen eerst af en als dan niet doorzet ga ik woensdag testen.

19. LovelyyX93

Niet meteen zo negatief😘 Rustig afwachten(ik weet het het is makkelijker gezegd dan gedaan) ik heb ook die pijn en als ik zachtjes druk dan doet het echt pijn ofja een misselijke pijn is het dan. Ik was net iets aan het uitrekenen. Als ik zwanger zou zijn zou ik nu in de vierde week zitten en kan dan toch pas 6 mei testen omdat er dan genoeg hCG is aan gemaakt.

zie tabel met hcg waarden.
    https://www.zwangerschapspagina.nl/extra/zwanger-worden/alles-over-hcg/

20. jongemama1

Als ik zwanger ben, dan ben ik uitgerekend op 19/21 januari.. Wat kwaaltjes betreft vind ik moeilijk om te geloven na 17 rondes he?! :( laten we is beter afwachten... De jouwe is deze week ongi worden he spannend!!! Ben benieuwd of het wel raak is🙏😇

Deel Deze Pagina