Vanaf welke leeftijd sliep jullie kindje door? Wij geven nu 120 ml per flesje maar geven nog steeds 6 voedingen per 24 uur terwijl dat 5 voedingen zou moeten zijn volgens de voorschriften. Onze zoon is nu ruim 7 weken oud en nog geen 4 kilo.
uhm, dat was hier na 2 weken of zo... we kregen haar niet meer wakker, hebben haar maar laten slapen. ik denk dat we hier over een uitzonderlijk geval praten, want de meesten duurt het wel eventjes volgens mij. maar daar weet ik dus niets van
volgens de richtlijnen moet een kind met 6 maanen kunnen doorslapen. ik had geluk mijn dochter sliep vanaf 5 weken door en mijn zoon vanaf 7 weken.
Dinja sliep met 5 weken door van 21.30 uur tot 8.00 uur. Helaas is dat 2 weken geleden gestopt toen we zijn opgehouden met inbakeren...Ze wordt nu 1 of soms zelfs 2x per nacht wakker....
Ons zoontje is nu 10 weken en ruim 5 en een halve kilo en drinkt 6 flessen van 150/5 nutrilon forte en komt ook nog snachts. Hij krijgt half 9 savonds zijn laatste fles en komt dan vaak rond half 2 dan een fles van 150 maar drinkt vaak maar 50cc en slaapt dan weer verder tot een uur of 5. Als ik hem om 11 uur wakker maak voor een fles dan kan ik een drama nacht verwachten en dat betekent dat hij ieder uur of anderhalf uur wakker is....
oja zijn 6de fles is dus snachts eerst dronk hij 150cc op maar nu drinkt hij er maar 50cc van de laatste dagen...
Met 6 weken sliep mijn dochter door. Ik gaf borstvoeding en heb er zelf niets aan gedaan om haar door te laten slapen. Ze werd gewoon pas om 7 uur 's ochtends wakker. Was wel ff schrikken hoor die eerste keer.....
De eerste 11 weken heeft ze héél slecht geslapen, overdag sliep ze bijna niet en huilde ze bijna 16 uur per dag en dan was ze zó oververmoeid, dan sliep ze 's nachts 4/5 uurtjes en werd dan weer wakker en dan sliep ze weer 3 uurtjes en dan was t weer klaar met het slapen.. Dit kwam, weten we nu, doordat ze KMA heeft, waarvoor ze nu dus speciale voeding krijgt. Sinds ze speciale voeding krijgt (nu ongeveer 3 weken) gaat t hartstikke goed en slaapt ze zo de klok rond 's nachts! Ze slaapt zo van 20.00 tot 8.00, ik hoor wel eens dat t niet zou mogen, maar ze doet t er goed op en ze is een hele vrolijke baby nu die bijna alleen maar kan lachen nog Ze slaapt dus sinds ze 11 weken is door, maar wie weet had ze t misschien al veel eerder gedaan als we eerder van haar KMA geweten hadden
jayden slaapt pas sinds deze week door.. maar met 7 weken zou ik gewoon die extra voeding blijven geven als je kleintje erom vraagt. jayden heeft ook zn eigen regels en krijgt nu gewoon nog 5 flesjes ipv 4 ( wat volgens de richtlijnen zou moeten) sommige kindjes hebben gewoon wat meer nodig.
7 weken oud en nog een 4 kilo? Dan had ik de nachtvoeding er ng wel even ingehouden hoor..Hij heeft het schijnbaar nog nodig...
Hier sliep ze met 4 weken van 22:30 tot 08:00 dus das lekker!!!!! Ze zat toen op 6 flessen volgens mij......
hier sliep esmee al met 2 week door ... maar 7 week en 4 kilo ? zal nog echt de nachtvoeding nodig hebben , als hij de fles gewoon leeg drinkt , blijven geven,zou ik zeggen...
sinds ik niet meer op verzoek voed (kv) en overdag strak om de 4 uur voedt (5 voedingen) slaapt ze door. Maar dat is pas sinds een week dus vanaf 4 maanden. Ik vind anderhalve maand wel erg jong om al te verwachten dat hij door zou slapen
jamie sliep vanaf 12 weken ofzo van 10u tot 6u. dan kreeg hij een flesje en gng weer meteen naar bedje tot 9u! vanaf 6 maanden sliep hij van 8u tot 8u klokje rond! wesdaan, ik zou het advies geven om de nachtfles van 50cc niet meer te geven. ik denk dat hij het ziet als questie van routine... aangezien hij maar 50cc drinkt is dit volgens mij niet van de honger... als hij snacht uitzichzelf wakker word gewoon tutje geven en verder laten slapen. bij ons heeft het een week geduurd maar ben blij dat ik heb volgehouden!
Liam sliep met 9 wk door,, van 10 tot 6 uur,, Vanaf 5 maand sliep hij van 8 tot 8,, Vanaf 6 maand slaapt hij van 7 tot 7 Liefsz
Ons meisje sliep met 2 weken van 22-5 en nu met 8 weken van 21.30-7.00 Puck krijgt borstvoeding en heeft zelf besloten dat ze geen nachtvoeding meer wilde. Ik denk dus dat je kindje het vanzelf aangeeft wanneer het geen behoefte meer heeft aan een nachtvoeding. Succes