dat is ook mijn voornemen, ook bij de vorige en nooit op voorhand in huis gehaald, aangezien ik in het zh beval, weet je wel al het daar lukt of niet. moest ik thuis bevallen zou ik pas op advies vd kraamhulp of vroedvrouw fv gaan geven
Ik heb het niet gedaan en ga het nu ook weer niet doen. Het is zo gehaald, en als het niet in huis is, is de drempel ook hoger om het te gebruiken vind ik (hoewel niet in mijn geval, ik was en ben super gemotiveerd).
ik zouw ook bv gaan geven maar was blij dat er fv in huis was want ik het na 2 dagen besloten om er mee te stoppen in de avond want me ventje ging te hard achter uit en ik had geen in dat me man dan eerst weer naar de winkel moest of aphoteek om voeding te halen als de verpakking dicht blijft zitten kan je het nog lang bewaren of aan iemand anders geven die graag fv wil geven
Ik zou het niet in huis halen, tenzij je het voornemen hebt snel op te geven als het niet meteen lekker loopt. Bij ons was het nodig om bij te voeden met kv en toen heeft de kraamverzorgster een proefverpakking meegenomen.
Tja, moet je helemaal zelf weten Als het jou een goed gevoel geeft om een soort backup te hebben, gewoon doen. En anders doe je t niet, ook prima toch Mocht het om wat voor reden dan ook nodig zijn is t idd zo gehaald.
Ik denk dat je het beter niet kan doen, ik heb best ff wat tegenslagen gehad met BV en denk dat als ik FV in huis had gehad ik sneller geneigd was over te stappen. Nu heb ik dat (Gelukkig) niet gedaan en vind ik de BV geweldig en zou niets anders willen! suc6!
Ik vind het nu niet nodig, mocht het straks nodig zijn? dan kan mijn man altijd naar een nachtapoteek of benzinestation rijen
owja ik had trouwens een bon gekregen waarmee ik het aankoopbedrag retour krijg van nestle groeie start, dan haal ik die wel is toch gratis muhahah
Persoonlijk zou ik het niet doen. Zoals al eerder gezegd, het is zo gehaald indien nodig, en als je het in huis hebt ben je waarschijnlijk sneller geneigd om 'even' een flesje te geven als de BV opstartproblemen geeft.
Zou het ook niet doen! Zoveel makkelijker om dan maar een flesje te gaan geven wanneer het niet lukt, pas als de baby echt teveel af gaat vallen zal ik eens gaan kijken. Als je dan toch iets geeft, hypoallergeen ipv standaard.
Ik zou het niet in huis nemen! Bv heeft even de tijd nodig om goed op gang te komen en als je fv in huis hebt, zal je die al veel vlugger geven (en bv opgeven). Terwijl als je hem niet in huis hebt, moet je het wel nog eens proberen! Bv is met vallen en opstaan en heeft veel geduld nodig!
ik had 2 pakjes in huis. Van die kleine kant en klare. heb ik bij de apotheek gehaald. Ik heb veel problemen met borstvoeding gehad, het wilde helemaal niet. Ik heb doorgezet en ben gaan kolven en continu aanleggen. Ik had niet het gevoel dat ik nu fles in huis had om daar naar te grijpen. (maar ik was supergemotiveerd) Maar ik vond het wel fijn te hebben, mocht ik snachts of savonds in de problemen komen en te weinig hebben, dan had ik nood in huis. gr brenda
Ik had 1 pakje kant en klaar in huis, ter geruststelling van mezelf. Mijn moeder zei nog dat het niet nodig was, in noodgevallen is flesvoeding zo gehaald. Zelfs 's avonds of in het weekend. Maar ik voelde me er toch prettiger bij om wat achter de hand te hebben. Uiteindelijk hebben we het niet nodig gehad, en pas zag ik dat het pakje over de datum was dus heb ik het zelfs weggegooid. Dochterlief drinkt nog steeds gezellig bij mij
vaak heeft de VK ook van die proefzakjes bij der. Zelf had ik het wel in huis gehaald, en dat was maar goed ook, omdat ons zoontje totaal de borst niet wilde pakken. En het nog niet zo goed op gang was ( met kolven) dat ik hem kon voldoen. Dus je zou evt. 2 of 3 pakjes van die kant en klare in huis kunnen halen, dan hoef je niet een heel pak poeder te kopen.
Wij halen het ook niet in huis vooralsnog. Mocht echt de nood aan de man zijn, dan gaan we naar de (nacht)apotheek bij het ziekenhuis.