ik ben opzoek naar een voorbeeld. zag het paar maanden geleden voorbij komen weet alleen niet meer waar. Ik zal t proberen uit te leggen. het was dus een generatie foto. op de foto zie je de oudste met een foto in zijn handen. op die foto staat een foto van de volfende generatie die heeft weer een foto in zijn had van de volgende generatie en de laatste heeft van.de jongste een foto vast. hopelijk snappen jullie wat ik bedoel en kan iemand me helpen.
ok fb ben ik al iets verder hihi zoek me rot ik ben naar mijn opa vernoemt en zoonlief ook dus vond t wel heel mooi
zouden ze dan een foto maken van een degene met een leeglijstje in handen en daar de andere foto in foto shoppen? Of Zouden ze een foto maken, die uitprinten, in het lijstje doen, volgende foto?
Ik vind dat echt zooo'n gaaf idee! Ik heb m al vaker voorbij zien komen, maar t blijft echt geweldig! Binnenkort als mijn oma op bezoek komt ga ik het ook gewoon doen Ik zou t overigens gewoon via photoshop doen; wel zo makkelijk (en snel)
Photoshop denk. Anders is het wel heel veel werk. Wel een leuk idee hoor, hier ook 4 generaties dus misschien maar een keer maken.
Leuk idee voor mijn oma's verjaardag. Ik denk dat ze het super zou vinden om zo 4 generaties op foto te krijgen !