Ik hoop dat ik heel veel reacties ga krijgen Ik heb op 9DPO een redelijk duidelijke positieve test gehad (zie album) En nu ben ik nieuwsgierig naar foto's van vals positieve testen. Ik denk namelijk dat het nooit kan zo vroeg al zo duidelijk positief testen en ik wil bewijzen dat dit gewoon slechte testen zijn...... Al vast bedankt voor jullie foto's
Waarom ga je er vanuit dat 'ie vals is? Ik zie gewoon een roze streepje hoor. Iedereen is tegenwoordig zo van de vals testen en indrooglijntjes... het kan ook gewoon zijn dat je wel positief test omdat het het begin van een zwangerschap was... dat wil dan niet meteen zeggen dat 'ie vals positief is. Ik denk gewoon dat je hier een positieve test in handen hebt, van mij alvast een felicitatie!
@Loutjelou: Bedankt voor je reactie en je lieve worden! Ik ben gewoon zo vreselijk onzeker geworden door alle negatieve reacties op deze test en de KV 2v5. En ik geloof gewoon niet dat ik "spontaan" zwanger kan worden...... De "vals" Positvieve testen die ik tot nu toe gezien heb waren wel veel minder duidelijk als die van mij..............en ik heb wel heel veel hoop
De wonderen zijn de wereld nog niet uit!! Je zit natuurlijk nog wel voor je NOD, maar ik geef je een goede kans. Ik denk echt dat zoveel testen "vals positief" worden benoemd terwijl dat helemaal niet het geval is. Als je toch ongesteld wordt betekent het niet meteen dat die test prut is... Misschien heb jij je eisprong toch iets eerder gehad en test je daarom al redelijk duidelijk. Ik duim voor je dat het gewoon het begin van iets heel moois is!
Ik vind hem vrij duidelijk?! Hij is mooi roze en ook mooi breed. Wat moet het spannend voor je zijn. Zou indd even een ander merk test erachteraan gooien. Maar een voorzichtige gefeliciteerd alvast.
Ik snap je angsten! Zit nu zelf een dikke week over mn nod en mn testen worden rozer en rozer .. (Allemaal kv2v5) en begin eindelijk een beetje te geloven dat ze vast niet àllemaal vals kunnen zijn Die van jou zou ik ook gewoon als positief beschouwen! Nog even wachten tot na je nod en dan opnieuw testen, misschien ander merkje? Sterkte meid! En toch een heeele voorzichtige .. Gefeliciteerd! Kus.
Ik heb in mijn foto-album een foto staan van een vals positieve test Maar dit lijkt me niet een vals positieve test! *feliciteert alvast voorzichtig*
Niet zo'n zorgen maken meid (al snap ik je zorgen maar al te goed ) Dit is echt een duidelijke test!! Ik heb heel vaak met sensitest vals positief getest, maar die was dan echt laaaaaang niet zo duidelijk als jouw test. En op 9DPO zo duidelijk positief testen is echt niet gek hoor, ik testte op 9DPO al positief met een digitale en ik ben ook echt zwanger
Iemand uit ons topic had een nog positiever test dezelfde die jij hebt gedaan en nog duidelijker en die was echt niet zwanger Ik zou voor de zekerheid een andere test doen
Ik vind hem ook duidelijk hoor!! Het enige nadeel van zo vroeg testen is dat een VMK redelijk vaak voorkomt en je dan toch ongesteld wordt... Als hij zo blijft of donkerder wordt de komende dagen, dan zit het vast goed en groeit er een kindje in je buik
De volgende dag was mijn NOD en werd ik ongi.. Het was de enige test die een streepje liet zien, bij andere tests was dat niet zo (ik heb natuurlijk meteen nog een paar tests gedaan )
nana wil niet zeggen dan dat hij vals positief was!! Daarom is het als mogelijk beter niet te testen voor NOD, want vaak raakt een eitje wel bevrucht maar wil niet zeggen dat je dat het dan goed innesteld. Aldus wil niet zeggen dat je niet zwanger was!( bevruchting er was) Vind toch wel beetje erg, dat jullie iemand zo nog onzekerder maken eerlijk gezegd