Ik ben op zoek naar inspiratie voor een leuke hobby Ik krijg wel vaker de vraag of ik een hobby heb en dan weet ik nooit een antwoord. Ik besteed veel tijd aan de kinderen en het huishouden. Daarnaast werk ik 3 dagen in de week. Maar ik zou het wel leuk vinden om een hobby te hebben waar ik bijvoorbeeld in de avond mee bezig kan zijn als de kinderen op bed liggen. Ik merk dat ik het nu ook lastig vind om ergens mee te starten, omdat mijn zoontje van 1 dan weer aandacht vraagt. Ik ben dus heel benieuwd naar jullie reacties!
Nu het weer eerder donker wordt: legpuzzels maken (heb een oprolmat, dus kan m makkelijk wegleggen indien nodig en evenzo makkelijk pakken). Verder (tijdschriften) lezen, films kijken, kleuren voor volwassenen. Wat ik nog kan bedenken wat je als hobby kan doen: - kaarten maken (heb ik ook lang gedaan: geborduurd, getekend en 3-D kaarten en mn oma maakte altijd perkament kaarten) - glasfusen (na een workshop) - quilten - vilten - breien - haken - kleifiguren maken - schilderen op kleur - kokkerellen
Punchen maar dat doe ik heel af en toe En ik maak kaarten met ecoline. Heb de die variant en die van action. Hobby kost weinig geld en ik haal mijn inspiratie van Pinterest
Ik hou me vooral bezig met creatieve/artistieke hobby's; - fotografie (mijn werk ook, al ben ik al een tijdje niet meer actief) - memorykeeping (middels Project Life vooral; een leuke en creatieve manier om fotoalbums te maken.) - Schilderen en tekenen (vooral met aquarel en mixed media) - Art journalen (lekker " therapeutisch kliederen" met van alles en nog wat en vrijwel altijd een leuk resultaat) Ik denk niet dat dingen als Project Life en art journalen algemeen bekend zijn, dus om een idee te geven hierbij mijn instagram, waar ik héél veel gemaakte resultaten heb staan (Behalve van de laatste maanden dan... ) www.instagram.com/pinkhippiecrafts (Ik haal de link straks weer weg overigens... sorry) Wellicht zit er iets leuks voor je bij!
Bakken, lezen, yoga en wandelen. Maar met 5 kids is elke hobby een behoorlijke uitdaging. Maar na een hectisch jaar heb ik vorige week besloten mezelf op de eerste plek te zetten. Dus goed opletten op voeding, veel wandelen en fietsen (de 2 jongsten zijn lijdend voorwerp en gaan gewoon mee in de wagen/op de fiets) en ik doe 30 days of yoga with Adrienne. En het helpt voel me nu al veel beter
En toen was ik te laat met wijzigen i.v.m. de link... Nou ja, dan maar niet Wie weet hebben er meer iets aan!
Haken. Heerlijke mindfulness vind ik dat! En makkelijk weg te leggen als er iets (of iemand) tussendoor komt
Wandelen met de hond Voetbal (Zowel spelen als kijken) Lezen Relaxen in bad of de sauna Koken Netflix Borrelen met vriendinnen Fotograferen Ik heb dus standaard te weinig uren in een week.
Euhm, Netflix, Nintendo switch en nu ook Disney+ . Echt hobby's heb ik niet en ben nogal een einzelgänger...Ik denk wel dat als zoon gaat badmintonnen ik ook ga badmintonnen. 2e poging,... Vroeger jarenlang gedaan op hoog niveau. Mee gestopt en 2 jaar geleden nog eens gedaan maar had er te weinig energie voor. Misschien nu samen met zoon ofzo.
Sporten Bakken (Kan niet zonder sporten) Borduren Tuinieren Puzzelen (doe ik niet veel maar word ik wel heeeeeel blij van)