Hoi, even een vraagje want ik lees zo'n tegenstrijdige berichten. Als je 1 wk voor je ongi zit en je hebt dan wit/gelige afscheiding. Wil dit dan zeggen dat je eitje is afgestorven en waarschijnlijk ongesteld wordt? Of kun je dan alsnog zwanger zijn? Sorry hoor voor mijn onnozele vraag, maar ik heb die wit gelige afscheiding altijd dus denk nu het zal wel weer niet raak zijn. Bedankt voor de antwoorden, (pfffff als ik jullie niet had...) Liefs Luna1
tja...... geen idee meid ik denk toch echt dat je even af moet wachten.. bij mij was het ook verschillend, werd ik ongi had ik afscheiding, was ik zwanger had ik ook last van afscheiding... heel veel succes meid
Hoi Caruli, bedankt voor de info. Dus jij had het bij beide keren? Ja ik heb het nu wel meer dan normaal maar dat kan ook door de blaasontsteking komen. Bedankt alvast, groetjes Luna1
ja toen ik zwanger was dacht ik ook dat ik ongi zou gaan worden... krampen, afscheiding enzo maar uit eindelijk toch zwanger
Dit heeft na mijn idee niks te zeggen ben 2 x zwanger geweest 1ste keer was ik week voor nod droog en bleef droog en de 2e keer kwam het er met bakken uit maar was wel zwanger
ik heb ook veel last van afscheiding, en idd ook gelig. Ik ben tot op heden nog niet ongesteld geworden. Heb al getest, maar is negatief. Dus wat die afscheiding betekend, geen idee.
Bij beide zwangerschappen had ik vanaf mijn eisprong veel last van afscheiding. Als ik ongesteld ga worden heb ik het nog nooit gehad. het lastige is dat het voor iedereen weer anders is. De tweede keer was het bij een duidelijk teken dat het bingo was! Het was zoveel dat ik er haast niet omheen kon
Het kan van een late eisprong zijn of misschien een innesteling of gewoon niks... Ik had ook sinds een week wit/gele afscheiding en zie mijn album...
Kan nog steeds alle kanten op, zo te lezen. Ik heb wel vaker witte afscheiding vandaar dat ik nu denk dat het een aanloop is naar mijn menstruatie. Maar dat hoeft dus helemaal niet zo te zijn. Het is wit maar neigt naar een beetje gelig. Niet bruin ofzo.... bedankt voor de antwoorden! Liefs Luna1
Hai, Ook ik heb last van afscheiding. Ook wit/gelig. Mijn laatste menstruatie was 17 april. Sindsdien niets meer. Ik heb vandaag en vorige week test gedaan, maar helemaal niets. 1 streep en daar bleef het bij. Ik kan dus ook geen antwoord geven of het gewoon is of niet. Ik loop min of meer met dezelfde vraag rond. Groetjes Liesed
Het kan van een late eisprong zijn of misschien een innesteling of gewoon niks... (deze tekst was voor bloemqueen "En bruin/rozige afscheiding in de week voor je NOD dag?" bedoeld) Ik had ook sinds een week wit/gele afscheiding en zie mijn album...
Oke bedankt voor de antwoorden. Maar niemand die nu zwanger is en ervaring heeft met deze kleur afscheiding? Bij een eisprong heb ik nooit afscheiding, hooguit wat witte. Ik hoop stiekem op innestelingsbloed
heey die luna, we hebben ook wel steeds dezelfde dingen he ook ik heb last van afscheiding.. wit/gelig.. tis bij mij niet dun maar korrelig en plakkerig.... heb dit ooit al eens eerder gehad en werd toen ook gewoon ongesteld. laatste maanden geen last meer van gehad eigelijk.. dus we wachten wel weer af..
Ha Marieke, dat is ook toevallig! Voor jou is het ook weer spannend nu, nog een paar daagjes. Bij mij is de afscheiding toegenomen. Ach ik zal toch wel weer ongi worden. Succes jij!
jullie ook suc6 nyncke en luna.. hier is t vandaag wel wat minder.. we kunnen toch niet meer doen dan afwachten. maar wederom ga ik er vanuit dat ik in juni toch echt voor de hsg moet hoor
Bij mij tweede zwangerschap had ik precies een week na de bevruchting een druppel bloed verlies en wat rozige afscheiding. Vanaf dat moment begon ik me ook echt zwanger te voelen. Had echt de zwangerschapstest opgegeten als deze negatief was geweest. Naast een innestelingsbloeding kan het natuurlijk een geknapt vaatje of een klein wondje zijn.....dus wachten, wachten... En dat is zooo moeilijk
Hey Allebei de keren dat ik zwanger was had ik vanaf een paar dagen na mn eisprong het idee alsof er een kraan open stond daar beneden Tijdens 'normale' cycli helemaal niet! Maargoed, ieder vrouwenlichaam is anders en reageert ook anders op dingen... Dus vooralsnog kan je hier geen touw aan vastknopen Ik hoop natuurlijk heel erg dat t een goed teken is bij jou!