ik wil binnen kort stoeltjes kopen via markplaats en opknappen. Nou ben ik benieuwd naar dingen die jullie hebben opgeknapt, het liefst natuurlijk met voor en na foto's.
Kan nu geen foto's maken, dochter slaapt in het opgeknapte bedje . Maar voor de oudste een donker grenen babykamertje gekocht via MP voor 200. Toen niets aan gedaan, maar voor de jongste boel (doet manlief nòòòit meer ) helemaal geschuurd en met blanke lak gelakt. Binnenkant commode en kleerkast niet en daar kastfolie geplakt. Zal morgen wel even een paar foto's maken en plaatsen.
Ik knap zoveel mogelijk alles zelf op. Ladekasten, commode, buikkastjes, tafels, etc! Helaas geen fotos...
Hier ook geen foto's maar wij hebben een eettafel en koffietafel gekocht. Helemaal netjes afgeschuurd, kapotte stukken egaal gemaakt en het bovenblad donkerbruin en de poten wit. Prachtig!
Wanneer ik even de tijd heb probeer ik zoveel mogelijk zelf te doen; niet alleen omdat het goedkoop is, maar ook omdat ik het gewoon hartstikke leuk vind! Ik heb onze eettafel en salontafel via MP en opnieuw geverfd en gebeitst. Laatst 2 leuke rieten kinderstoeltjes op MP gekocht die ik wit gemaakt heb. Ik ga deze week nog even 2 kussentjes maken voor erin en dan zijn ze helemaal af. Ook heb ik onze houten tuinset opnieuw geverfd na bijna 6 jaar buiten gestaan te hebben (en dus compleet verweerd en groen ), alleen 1 stoel moet nog, de verf is momenteel op. Verder staan er momenteel 8 stoelen, een ladekastje en 2 leuke houten trappen voor in de tuin te wachten op een nieuw verfje Momenteel even geen foto's bij de hand, maar ik zal even kijken wanneer ik eraan toe kom.