Hoi Dames, Ik heb een vraagje over de mat care midstream zwangerschapstest. Volgens de gynecoloog zou ik geen eisprong hebben omdat ik een zeer onregelmatige en lange cyclus heb. Via temperaturen heb ik mijn ei echt niet kunnen vinden. Nu had/heb ik de laatste week las van pijnlijke borsten, buikpijn, vermoeidheid en absoluut geen eetlust in de morgen, beetje draaierige maag. Om die reden heb ik toch maar een test gedaan en deze was duidelijke positief, de beide strepen waren even donker. Kunnen jullie me zeggen wat jullie van de test vinden, en of dit dan echt zo mag zijn. Mijn man en ik geloven het niet echt. Ik hoef de 11de december pas naar de gynecoloog, en zo lang wil ik eigenlijk niet twijfelen. Kan iemand ons helpen? Dank jullie, Krissa
als er echt 2 dikke strepen op staan, zou k dan toch feliciteren. maar over die matcare heb k geen ervaring mee. anders doe je een kruidvad testje. gr kreeft
Nou, een test kleurt niet zonder hcg. Zeker gezien de strepen even donker zijn, lijkt het me een duidelijke zaak: zwanger! Maar omdat je zo'n onregelmatige cyclus (en dus eisprong) hebt, weet je niet hoe ver je bent. Dat is wel handig te weten aangezien je sommige prenatale onderzoeken voor een bepaalde tijd moet doen. Even bellen met de gyn dus! Oh ja, gefeliciteerd!
Ik heb altijd getest met de Matcare testen en bij twee gelijke strepen was ik alle keren zwanger! Denk dat ik je bij deze mag feliciteren!
Hoi Dames, Dank jullie voor jullie reacties. Bij de gynecoloog kan ik niet eerder terecht, dus 3 weken wachten om te zien hoe ver we zijn. Denk dat we hier nog erg aan moeten wennen. Groetjes, Krissa
Nou meid, dat is zeker even anders dan je verwacht, super hoor! Ik feliciteer je van harte, want matcare is echt betrouwbaar hoor. Ik testte ook met matcare bij mijn zoontje.
Dames, Dank jullie wel, we beginnen het langsaam te geloven. Morgenvroeg ga ik bloed laten prikken dus 's middags weten we het 100% zeker. En dan is het afwachten tot 11 december om te weten hoe ver we zijn en of alles goed gaat. Iedereen succes en ik zal jullie op de hoogte houden via het forum. Krissa
@ krissa: Matcare is zeker betrouwbaar! ik heb er 4 dagen voor NOD posi mee getest en...zie mijn banner! Liefs en heel veel geluk gewenst!
Jullie hebben gelijk, Het is inderdaad positief, dat zei het ziekenhuis ook naar het bloedprikken. Een nieuwe banner zoeken zal nog even moeten wachten omdat ik totaal geen idee heb hoever ik ben. 11 december heb ik een afspraak bij de gynecoloog en zij gaat dan kijken hoever ik ben en of het goed gaat. Dan zal ik zeker een nieuwe banner plaatsten. Groetjes van een in de wolken zwevende krissa
Hallo allemaal, Ik heb vanmorgen 2 keer een matcare test gedaan en....2 keer positief. De predictor test echter negatief.....wie heeft dit ook megemaakt?
Hoi Suusje, Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Ik heb bewust altijd maar met een soort test getest. Misschien kun je het beste contact met de huisarts opnemen en bloed laten prikken, dit is de enige manier die 100% zekerheid geeft. Ik wens je veel succes en hoop dat de Matcare testen voor jou correct zijn. Groetjes en ik ben benieuwd voor je. Krissa
Dankje Krista, Ik hoop het ook. De eerste test van Matcare....2 duidelijke strepen... Dusja... maar Matcare test natuurlijk ook al 4 dagen voor de menstruatie en Predictor pas vanaf de dag van de menstruatie...even afwachten dus maar! Ben jij zwanger nu?
Ja, alleen weten we nog niet hoe lang. De bloedtest was dinsdag positief. 11 dec moet ik naar de gynecoloog om te kijken hoe ver ik ben. Ik duim voor je, bloed prikken kan ook al voor je NOD, ze kijken dan of het hormoon in je bloed verhoogt is. Het hangt van je huisarts af wanneer hij je de brief geeft. Groetje, Krissa
Gefeliciteerd Krissa, Superleuk voor jullie! Ik laat je over een aantal dagen weten of hij nog steeds positief test! Groetjes
@Krissa: gefelicteerd! Hopelijk gaat de tijd snel en is het zo 11 december @Suusje2: Predictor is niet zo gevoelig. Waar matcare bij 25../ml al positief kan testen doet Predictr dit pas bij 100.../ml. Over een paar daagjes zou de predictor ook positief moeten zijn, maar ik feliciteer je lekker nu al! Je bent gewoon hartstikke zwanger hoor
11 december is inderdaad nog erg lang. we zijn ook echt aan het aftellen. Hopelijk is alles goed en zijn we dan ver uit de critice fase om het maar zo te zeggen. Als ik het weet laat ik dat zeker even weten. Groetjes, Krissa