Ik vraag me af of er meerdere vrouwen zijn die PMS hebben,en die dezelfde klachten hebben maar toch zwanger bleken? Momenteel heb ik PMS klachten,dezelfde als vorige rondes,daardoor ga ik er eigenlijk al vanuit dat het deze ronde weer niet gelukt is.. Maar vraag me af of dat wel reeël is en of de klachten niet gewoon blijven en je uiteindelijk toch zwanger kunt zijn? Vrouwen met ervaringen?
Bij iedereen is het anders. Je zou idd pms klachten kunnen hebben en zwanger zijn. Dit omdat je lichaam de ongesteldheid wil voorkomen. De een heeft er last af de ander voelt helemaal nix. Weer een ander heeft klachten die ze eerder nog nooit meegemaakt heeft..Dat is wat ik gehoord heb tenminste. Succs er mee Hoop op een posi test voor je
Ik bedoelde echt de klachten die je ook hebt bij pms klachten. Dus als je die hebt,of je dan ervanuit moet gaan of het weer niet gelukt is. Wanneer ik nu niet dezelfde klachten zou hebben als normaal,dan zou ik meer hoop hebben dan nu. Nu lijkt het net zo'n ronde als voorgaande... Daar ben ik vooral nieuwsgierig na,of er dus vrouwen zijn die dezelfde pms klachten hebben als altijd,maar toch zwanger bleken.. En toch weet ik dat het bij iedereen anders is,niets is zo verwarrend dan een vrouwenlichaam haha! Dankje,ik hoop dat jouw droom ook snel mag uitkomen!
Ik ben daar ook benieuwd naar.. Ik heb elke ronde een paar dagen voor nod last van hoofdpijn en gevoelige borsten. Ik weet dan steeds al dat het die ronde niet gelukt is.. Wie-o-wie heeft een succesverhaal? Dezelfde psm-klachten én zwanger?
Ik denk het... Hihi.. Ik heb zo'n topic ook ooit geplaatst bij; eerste symptomen (omdat je tuurlijk vooral de zwangere hun ervaring wilt weten, hihi). Toen heb ik ook maar weinig reacties gekregen.