Hallo allemaal, ik ben hier nieuw en wil graag een aantal dingen kwijt. ik ben nu al een half jaar gestopt met de pil, die ik overgins voor 2 maanden heb gebruikt. sinds deze maand 3 daggen na mijn eisprong had ik ineens heel erg last van mijn onderrug en steken in mijn lies. Daarnaas had ik ook steken in mijn borsten. dit heeft 1,5 dag geduurd. Maar ik heb nu nog steeds gevoeliger borsten. wat zou dit betekenen en wie van jullie heeft het ook gehad? Zou dit een innestelling zijn? Greetz Klaasje1
Het is nog te vroeg voor een innesteling, die is meestal tussen de 5 en 10 dagen. Maar het zou kunnen dat het nog van je eisprong is, of dat je ei iets later is geweest dan je dacht.
In de tweede helft van je cyclus ga je meer progesteron aanmaken en daardoor worden je borsten gevoelig en/of groter. Dit houdt aan tot je ongesteld wordt (liever niet natuurlijk) of blijft doorgaan als je zwanger bent. Heel normaal
Een innesteling kan al vanaf 3 dagen na eisprong, maar het is meestal 4 tot 5 dagen erna... Het verschilt gewoon per vrouw Wat betreft de steken in je lies; Ik ben nu 2x zwanger geweest (vmk) en allebei de keren had ik een aantal dagen na mn eisprong ook steken in mn liezen + baarmoeder. Ook kreeg ik gevoelige borsten aan de buitenkanten wat met de dag gevoeliger/pijnlijker werd. Ik heb het nu overigens weer, alleen iets eerder dan de vorige 2 x. Vorige 2x was het vanaf 6 dagen na eisprong, deze x is het vanaf 3 dagen na eisprong.
En wat betreft dat t normaal is om gevoelige borsten te hebben.... tja, voor de een wel, voor de ander niet Ik heb het nog nooit gehad iig tijdens normale cycli, alleen de rondes dat ik zwanger was had ik t.. Dus 'normaal', tja, wat is normaal? Dat verschilt per vrouw