buiten de afleestijd! Behalve gistermiddag met die van de super de boer, binnen de tijd, maar echt bijna niet te zien, vanmorgen een van kruidvat gedaan (met pipetje) die is ook heeeeel licht positief (binnen de tijd) maar die van matcare (die zijn toch zo gevoelig?) kleuren alle 4 (ja 4, vind het rotdingen dus ze mogen op haha) pas NA de afleestijd, dus na 10 a 15 minuten en zijn ook niet echt heel duidelijk, kan het bv niet op de foto zetten...... zucht, ik doe echt niet meer en ook voor een volgende keer, ik wacht netjes tot NA NOD!
Ik weet hoe je je voelt. Alleen bij mij kwamen de hele lichte streepjes vrijwel meteen. Ik heb 4 testen van Clearblue en 1 van kruidvat (die was negatief) Vandaag is mijn nod en moet een hele dag werken dus ben er niet zo veel mee bezig vandaag. Als ik maandag niet ongie ben doe ik weer een test. Normaal test ik nooit voor mijn nod maar deze keer wel en loop me eigen alleen maar gek te maken ermee. Ook omdat er nog een hoop kan gebeuren tot je nod, de innesteling kan bv foutgaan enzo. Heel veel succes en ik duim heeeel hard voor je dat het raak is. Liefs Noesje
ik weet hoe je je voelt meid.. ik dacht van de week veel te vroeg ongi te zijn geworden.. maar t was zo weinig en kort dat ik daarna aan t testen ben geslagen. ik heb nu al 4 testen met heeeellleeee lichte lijntjes, die je idd op de foto niet kan zien.. wat ik er mee moet weet ik ook niet jij iig suc6 en hopelijk is er snel duidelijkheid!
Same here Afgelopen dinsdag ben ik al begonnen met testen, maar toen leek van Sensitest het streepje duidelijker dan dat ie vandaag is Maar van Matcare is ie weer duidelijker Kruidvat lijkt ook iets duidelijker... CB digitaal geeft negatief.. Snap er geen hol meer van! Ik voel me echt heel zwanger, net als de vorige 2x, maar dat de streepjes licht blijven snap ik niet! Laten we met zn allen in de stress gaan zitten
hier ook t zelfde gezeik 6 mei was ik ongi 20/21e mn ei 31e bloeding (maar 3 dagen normaal altijd 6) gister getest en kijk t resultaat in mn album vandaag kruidvat casette en negatief *zucht*
erg he die onzekerheid! ik heb vanmorgen ook weer getest en t streepje is duidelijker dan gisteren... nog steeds bijna niet te zien hoor maar toch... snap er nix meer van
Ja, herkenbaar.... ik moest afgelopen mandag ongesteld worden, heb getest en..... streep...... maarja, na 10 minuten , zo vreemd (heb ook een topic geopend), heb nu weer getest en die was negatief.... Ik hoop voor jou dat je te vroeg getest hebt en dat je na je NOD een vette +++++ test in je handen hebt, sterkte met wachten (en dat is ZOOOOOO moeilijk) en ik duim voor je!
CB digitaal zegt NIET zwanger, maar als ik de testtrip eruit haal ik zie ik duidelijk 2 lijntjes, weet dat je dat niet af mag lezen, maar heb ondertussen veel verschillende dingen gelezen oa dat de cb digitaal hetzelfde werkt als met een gewone test, alleen moet het ''digitale'' oog de test lezen waardoor hij minder gevoelig is. de test van het kruidvat is ondertussen ook licht positief maar ook na afleestijd, alle testen zijn positief na afleestijd, lijkt me beetje vreemd dat ze allemaal een indrooglijntje hebben, want alle lijntjes zijn even dik als de teststreep. pff, sorry hoor, vind dit echt slopeng, ga even helemaal afstand nemen denk ik, geen forum en geen testen, ik word echt knettertje gek zo!
hey meis nee een digi moet je niet aflezen aan zn teststaafje die geeft altijd 2 strepen dat heb ik ook hij gaat af van de bauwkleur als hij vet posi is dus echt donkerbauw dan zegt ie pas zwanger het schijnt zo te werken als bij een ovutest zoals ik gehoord heb maar je mag zeker niet van die strepen uitgaan
nee hoor, digi geeft niet latijd twee strepen: ik had een keer maar 1 streep (die keer toen de mk kwam helaas). het begon toen met een negatieve test, terwijl die eerder wel positief was geweest. dag erna begon ik te bloeden...
by the way, al; mijn dindrooglijntjes zijn dezelfde kleur als de teststreep dus die van healthypharm zijn roze en die van de kruidvat is blauw en de digitale cb dus ook blauw....indrooglijntjes zijn toch grijs?
ja volgens mij ook.... mijn streepje is ok blauw en de teststreep is ook blauw.. maar ja we moeten t maar weer afwachten
ik heb 2x digi getest en 2x niet zwanger maar wel op alle 2 2 blauwe lichte lijnen ik snap verder ook niet hoe hij werkt weet iemand dat eigenlijk |?
op de lijntjes moet je echt niet letten.. voor 2 mnd terug had ik ook 2 streepjes op de digi test maar toch echt gewoon ongesteld geworden
ik weet t, alleen omdat al mijn testen een lijntje aten zien vind ik het zo vreemd, ook de niet digitale, alleen allemaal buiten de tijd dat je mag aflezen.......
Oh jee Ik heb net even een paar uurtjes op de bank geslapen, zo moe was ik , en ben net weer wezen plassen.... Natuurlijk kon ik me weer even niet bedwingen, ik heb een matcare test gedaan en t streepje daarop lijkt duidelijker weer dan vanochtend! Wat denken jullie?
Mn NOD is maandag... Ik heb geprobeerd een foto te maken maar naar mijn idee zie je t niet zo goed erop...
grappig mijn NOD ook maandag.... pfff, zenuwslopend dit hahaha, ik hoor het voor je! ik heb mijn testen weggegooid, werd gek van het staren, alle 3 de healthypharm waren roze waarvan die van gisteren de tweede dan heel vaag maar binnen de tijd, die van vandaag iets duidelijker en binnen de tijd, maar nog duidelijker toen hij helemala droog was (toen ik er net overheen geplast werd was de streep helemaal paars/blauw, superduidelijk, maar trok later weg en werd dus vager. kruidvat vanmorgen binnen de tijd streep, maar de test is nu helemaal niet leesbaar (die van 2 voor 5 euro) vanmiddag kruidvat gedaan die wat duurdere en die heeft een blauwe streep maar pas zichtbaar na een kwartier a halfuur....dusss....doodmoe word ik van mezelf!