Meis, je testen worden wél duidelijker hoor! En als ik het al zie Ik heb er een heel goed gevoel over lieverd. In april heeft Yentle er een brusje bij! Hoop dat je je vandaag wat beter voelt. *maakt meteen even van de gelegenheid gebruik* Ik zie dat Elvira ook zwanger is! Wat gaaf meis, gefeliciteerd!
Bedankt voor alle positieve en meelevende reacties, ik heb me hierdoor een stuk beter gevoeld de afgelopen 2 dagen en ik had weer hoop. Alleen een stemmetje in mn hoofd bleef maar zeggen "het zit niet goed en dat weet je best" en ik moet zeggen dat ik bang ben dat dat stemmetje gelijk gaat krijgen.. Ik kreeg gisteravond heel erg lage rugpijn wat niet meer weggegaan is, gekke buikpijn heb ik er nu bij en mn symptomen zijn minder geworden.. Daardoor vanochtend weer getest en de test is lichter geworden.. Klinkt heel pessimistisch en dat is t ook, maar ik denk dat ik de 5 weken niet eens meer ga halen.. T komt me allemaal gewoon TE bekend voor van eerdere ervaringen.. Voel me echt ongelooflijk k*t nu.. Ik hoop zoooo dat ik gewoon voor de gek gehouden word en alles goed is daar binnen, maar ik ben er echt bang voor... (En t zou ook de slechtste grap ooit zijn.. Er niks grappigs aan om je zo te voelen steeds)
Meis, alles kan natuurlijk, maar ga jezelf niet gek maken. Ik had met deze zwangerschap de eerste 6 weken een super gevoel en van de ene op de andere dag wist ik zeker dat het mis was. Had wat bruinverlies (heb ik vorige zwangerschap ook gehad), maar was er nu van overtuigd dat het niet goed zat. Was echt aan het wachten tot het bloeden zou beginnen. Uiteindelijk een echo gehad met 8,5 week en toen bleek alles prima te zijn. Maar had me er zo op ingesteld dat het niet goed zat dat het nog niet eens tot mee doordrong. Heeft echt nog een week of 2 geduurd totdat ik eindelijk besefte dat ik echt weer zwanger was... Probeer nog wat hoop te houden. Je kunt jezelf toch niet beschermen tegen het verdriet als het mis zou zijn, daar moet je hoe dan ook doorheen. Hoop echt voor je dat alles goed blijft gaan...
Dat zijn denk ik hormonen hoor...Je maakt jezelf gek. Niet doen! Probeer te genieten! Is makkelijker gezegd dan gedaan dat weet ik. Ik ga ook ieder kwartier naar de wc of ik niet toch ongesteld geworden ben. Maar we moeten ervoor gaan! Niet opgeven!!
@Collo en Elie: Ik vind het gewoon erg moeilijk om vertrouwen te hebben ivm 5 vmk's al.. Bij mijn dochter wist ik op een gegeven moment ook zeker dat t niet goed zat, maar bij haar werden de testen gewoon elke dag steeds duidelijker en dat gaf me toen echt hoop en zij is gezond geboren Nu heb ik echt buikpijn en rugpijn (wat ik ook altijd heb als ik ongesteld ben) de hele dag al en mn test is ineens een stuk lichter dan de afgelopen dagen.. Da's geen goed teken... (Bij alle eerdere vmk's werden mn testen ook ineens lichter tot negatief) Tuurlijk heb ik nog steeds wel een heel klein beetje hoop, maar dat is nog maar een fractie van wat ik de afgelopen 2 dagen nog had.. Genieten zit er sowieso al niet in hier, dat heb ik bij mn dochter ook pas gekund na de 12 weken en ook maar kort, want toen kreeg ik weer andere zorgen heel erg (bang voor vroeggeboorte etc.. Was gewoon heeeeeel bang haar alsnog kwijt te raken) Ik word ook gek van mezelf nu, maar ik heb echt pijn, dus kan mezelf ook niet echt ergens anders op focussen omdat ik continu die pijn voel.. Sorry voor mn gezeur ook, heb gewoon echt een k*tdag..
Och meis toch wat rot dat jij je zo voelt! Ik ben ook erg onzeker hoor! Ik ga nu ook maar niet meer testen hoor, je maakt jezelf helemaal gek dan. Een VMK is heel gemeen en hakt erin, ik weet het uit ervaring... Maar ik blijf echt voor je hopen dat het allemaal goed komt meid, heb ook een beetje vertrouwen in je beebje in je buik he!
@Nen en Odess: Dank jullie wel Ik heb mezelf nog nooit zo onzeker gevoeld als nu.. Zelfs bij de zwangerschap van mn dochter voelde ik me niet zooo onzeker, maarja, bij haar werden de strepen zooveel duidelijker steeds, daar putte ik hoop en vertrouwen uit. Ik heb iig vanmiddag de HA gebeld, ik trok t niet meer.. Heb bloed laten prikken op hcg en progesteron en donderdag moet ik weer. Dan gaan ze kijken of het wel goed genoeg stijgt ed (en zoniet, wat dan wel) Moet alleen wel lang wachten op de uitslag (terwijl ik hier op t forum altijd lees dat de uitslag dezelfde/de volgende dag er al is ), maargoed, dat kan er ook nog wel bij. Heb ook een blaasontsteking, dus daar zouden de buikpijn en rugpijn ook vandaan kunnen komen. Mag er alleen geen AB voor (enige AB die ik mag hebben ervoor daar ben ik allergisch voor ) dus dat wordt weer flink cranberrypillen slikken. We wachten het allemaal maar weer af en ik doe erg mn best om vertrouwen te hebben, al heb ik zo mn momenten.. En idd, testen doe ik ook gewoon niet meer, heb er toch geen zak aan Ben iig heel blij dat ik mn verhaal hier kwijt kan, dat lucht echt enorm op!
Ik wilde dus niet meer testen, maar vanochtend toch mn laatste 2 testjes gedaan in de hoop dat ze misschien weer wat duidelijker geworden waren.. Helaas.. Kruidvat is bijna niet meer te zien en de digi zegt nu ook "niet zwanger" Hcg is dus flink aan t dalen Ben echt helemaal kapot ervan.. Maarja, zo blijkt maar weer dat mn gevoel t de hele tijd goed gehad heeft, helaas T is weer precies zoals t alle keren gegaan is.. Nu dus afwachten tot t eruit komt...
Ach meid nee toch!!! Wat rot! Gatver zeg dit wilde ik niet horen... Ga je hiermee ook naar de HA, zoveel vmk's is niet normaal meis!! Heeele dikke knuffel voor jou!!! Ik heb niet meer getest sinds maandag en ik ga het ook niet doen, ik hoop gewoon heel erg...
@Odess: Ik blijf duimen dat t bij jullie wel goed blijft gaan hoor, dat moet gewoon Ja, we hebben al wat onderzoeken gehad, chromosomen, bloedstolling, hormonen, alles lijkt in orde en ons wordt dus ook verteld dat we "gewoon pech hebben".. Al vertrouw ik t eerlijk gezegd niet, want ik vind nu al 6x ook niet normaal, maarja, wat moet je ermee... Ze kunnen verder niks meer voor ons doen wordt ons verteld..
Zolang je nog geen bloed verliest hou ik hoop voor je. In het april topic was er ook eentje die nega testte en daarna weer positief he! 6x pech? Nee daar geloof ik ook niet in. Dikke knuffel meis!
Och meis wat een rot ochtend!! Krijg je vandaag ook uislag van je bloed???? Sterkte meis ik hoop dat het niks te betekenen heeft hoor!!