Vreselijk, die eerste dagen/weken!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Kristel86, 15 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    He meis weet je al wat meer???

2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Bedankt voor de lieve reacties... :)

Pff, ik heb echt zoveel gehuild vandaag, niet normaal :( :)
    Vanmiddag ook de bevestiging gekregen dat het idd niet goed zit en ja, dat hakt er toch even flink in... :(

HCG was 10.4.. (progesteron 9.6) TE laag dus en de HA zei ook al dat t er niet goed uit zag en waarschijnlijk een mk zou worden :( Ookal wist ik dat zelf nu ook al door de testen vanochtend, het komt toch keihard aan als je t zo definitief te horen krijgt...
    HCG is ook erg snel gedaald dan, want de dag ervoor had ik nog een positieve digi (zonder indicator) en die heeft minstens 50 of misschien zelfs 100 nodig om uberhaupt positief te kunnen worden (weet t niet zeker meer hoeveel, iig 1 van de 2)

Anyway.. het zet nog niet door, maar nu ik zeker weet dat t niet goed zit hoop ik dat t gauw doorzet.. T is niet leuk om "zwanger" rond te lopen terwijl je t niet meer bent..

3. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Knuf meid, ik weet hoe je je voelt hier net wat bloed verloren, ik geloof er ook niet meer in...

4. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Kristel heel veel sterkte, wat rot is dit!

Odess, ik duim voor je dat het maar bij een klein beetje bloedverlies blijft.

5. YellowButterfly

Digi zei ook hier vanochtend niet zwanger :( einde oefening, bah Kristel ik had zo gehoopt op twee mooie paasbeebs...

6. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Echt! Oh nee! Sterkte meis. Knuf

7. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Kristel: Och nee meis! Heel veel sterkte!

@Odess: NEEEE dat meen je niet! Ook heel veel sterkte!

Oh ik dit had ik echt niet verwacht!

Hier gaat het ook niet goed hoor! Nog geen ongi maar ook nog steeds geen positieve test...........pffff eigenlijk is zwanger worden gewoon niet leuk :(

8. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Kristel, 't spijt me echt enorm omdat te horen. Ik moest echt slikken toen ik je berichtje las. Ik weet wat het is en kan het mij nu levendig voorstellen. :( Allesbehalve een fijn gevoel... Ik zou willen dat het gewoon bij iedereen NU goed kwam. Huil maar als je daar nood aan voelt hoor! Daar is niks mis mee... Dikke knuffel.

Odess, ook voor jou alles behalve fijn nieuws. Heb je verhaal gemist denk ik maar dat neemt niet weg dat ik het super erg vind. Zoals ik al zei ik zou willen dat het nu voor iedereen goed kwam. Een miskraam gaat niet in je koude kleren zitten. Heel veel sterkte.

Sloppyslayer, ik weet nog toen zwanger worden voor mij ook een onbezorgde tijd was. Ik werd effectief zwanger en ik heb nooit aan een mogelijke miskraam gedacht. Negen maanden later kreeg ik een gezond pakketje en dat was mijn dochter. Toen we voor een tweede gingen werd ik me bewuster van de mogelijkheid dat niet altijd goed gaat. Gaat het toch wel 2 keer mis. :( De eerste keer was een gigantische shock en sindsdien is zwanger worden voor mij ook geen fijn gebeuren meer. Nu het zwanger zijn is ook met ups en downs. Ik heb niet het gevoel dat ik ooit nog 100% gerust kan zijn zoals vroeger. Ik probeer zoveel mogelijk te genieten maar echt ten volle is moeilijk. :(

Heel veel sterkte meiden!!

9. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Odess: Oh nee meid, wat ontzettend kl*te!! :(
    Had echt gehoopt en geduimt dat t bij jou wel goed zou blijven gaan.. Neem de tijd om dit te verwerken, t is niet niks.
    Hopelijk kun je nog wel hoop en moed halen uit je mooie dochter, mij helpt dat wel namelijk...
    Hopelijk zijn we beiden weer gauw zwanger en zal t goed blijven gaan. *knuffel*

@Sloppy: Nee, ik vind zwanger worden ook echt helemaal niks aan.. Zwanger zijn overigens ook niet in de eerste tijd; al die onzekerheid en teleurstellingen steeds, verschrikkelijk... :(

@Lolieken: Die eerste schok van een eerste mk kan ik me ook nog steeds heel goed voor de geest halen. Ik hield er toen ook eigenlijk geen rekening mee dat t misschien wel fout zou kunnen gaan en ja, dan ineens gaat t fout.. Sindsdien is t zwanger worden/zijn hier een grote emotionele achtbaan geworden..

@Hier: Hier is t vloeien begonnen vanochtend.. Ik wist het al 2 dagen, gisteren werd t bevestigd en nu ik bloed heb gezien krijg ik toch weer een extra klap..
    Maarja, het komt er iig uit en dat is, hoe gek t ook klinkt, ook wel fijn.. Zo kunnen we t iig afsluiten..

10. YellowButterfly

Bah meis, wat een rotsituatie he! Ik heb eventjes heel hard met mn dochter geknuffeld en het is inderdaad ontzettend fijn dat we haar hebben! Ik hoop echt dat 3x scheepsrecht is :( wat is het verste dat jij geweest bent? Bij mij ging het de vorige keer op 4 wkn 5 dgn mis. Nu maar ff kijken wanneer de bloeding begint.

11. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Odess: Het verste wat ik ben geweest bij een mk was precies 5 weken.. Dat was de eerste keer toen het fout ging. Voor de rest is t altijd tussen de 4 en 5 weken al fout gegaan..

Ik hoop ook echt dat 3x scheepsrecht is voor jullie! T moet nou eens afgelopen zijn met die ellende :(

Hier was het de vorige keer 4x is scheepsrecht, dus ik hoop dat dat deze keer ook zo zal zijn. Dit zou betekenen dat het voor ons dus de volgende keer weer goed zou moeten gaan..

Maarja, ik hou mn hart vast.. :( ;)

Ik ga je in de gaten houden meid, hoop echt dat jullie snel weer t geluk mogen vinden en houden *knuffel*

12. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik vind het echt heel erg voor jullie!

Ondanks dat het bij mij redelijk duidelijk is dat ik niet zwanger ben heb ik ook even heel hard gehuild. Nog steeds geen oni en ik zou echt willen dat het eindelijk zal komen.

Het zwanger worden vind ik drama het zwanger zijn (na 12wkn) vond ik geweldig! Ik ben heel ziek geweest maar had zelfs dat niet willen missen :)

Sterkte meiden! Ik zie jullie bij de mei mama's :D

13. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

@kristel wat erg om te lezen zeg! heel veel sterkte

@odess ik had in een ander topic ook gelezen over je. Echt heel rot meis ook jij heel veel sterkte

14. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Kristel en Odess , Heel veel sterkte meiden :(
    Heb de afgelopen week berichtjes gevolgd van jullie , had dit niet verwacht ....
    dikke knuff !

Sloppy , hopelijk heb je snel duidelijkheid !

15. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Nou ik kom bij jullie in de volgende rond hoor!! hier nu een paar druppels helder bloed gespot.........

Hoe gaat het nu met jullie??

16. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

oh meiden wat kl*te voor jullie!!

Ikke ook helaas deze maand :( we gaan met goede moed de volgende ronde in, okay?!

Sterkte! Liefs Inger

17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    oooh, Inger... had vorige week je mooie banner gespot en nu al weer mis...
    Maar zoals je zegt: vol goede moed de volgende ronde in!!! Komt goed!

18. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Odesse en Kristel :(
    Ik heb jullie blijven volgen en vind het héél erg voor jullie. Als ik er iets aan zou kunnen doen, zou ik het graag gedaan hebben...
    Sterkte en succes in de volgende ronde.

Liefs

19. YellowButterfly

Kristel, hier is het ook in volle hevigheid losgebarsten. Bahbahbah! Maar toch merk ik dat het minder raakt, je houdt er toch al rekening mee op de een of andere manier! Pfoe wat zal ik blij zijn als de volgende keer de 5 weken voorbij ben. Meid ik hoop dat de volgende keer bij jullie goed raak is, sterker nog ik hoop dat we samen mei 2011 mamma's mogen worden. Ik blijf je volgen, hoop dat het snel lukt. Liefs!

20. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Odess: Nee, wat ontzettend kl*te zeg :(
    Idd: bahbahbah! :( *knuffel*

Ik moet zeggen dat t me hier nog steeds heel erg raakt.. Wel iets minder dan de eerste keer, maar t doet nog steeds ontzettend pijn.. Ik raak er emotioneel ook erg van in de war, vandaar dat wij nu voor een pauze gekozen hebben. Ik wil even rust aan mn hoofd, niet steeds dat heen en weer geslinger tussen blije, onzekere en verdrietige emoties..

Ik duim voor je dat je snel weer zwanger bent en dat het met dat wondertje goed zal blijven gaan :) Ik blijf je volgen :)

Deel Deze Pagina