Hoi allemaal, ik had ff een vraagje wat betreft ovulatietesten... Ik weet dat een ovulatietest postief uit kan slaan als je zwanger bent.. Nu heb ik de afeglopen dagen testjes moeten doen voor mn Persona en gister werden de streepjes iets duidelijker dan de dagen ervoor en vandaag zijn de streepjes helemaal duidelijk! Zou dat kunnen betekenen dat ik zwanger ben? Heb daarna maar meteen een zw.test gedaan maar die geeft negatief aan.. dus ik snap het niet Wat denken jullie?
een midstream van matcare... maar heb wel eens gehoord dat ie niet zo gevoelig zijn... tips anders? weet namelijk niet welke wel echt gevoelig zijn.....
hmmz... heb m net nog even bekeken (10 minuten na testtijd) en er is toch echt een heeeeel licht 2e streepje te zien op de zw.test.... Dit is echt zo spannend want voor hetezelfde geld is het een indrooglijntje.... aargh....
je bent nog wat vroeg... normaal gesproken is een streepje een streepje want een streepjes verschijnt niet zonder HCG in je bloed! ik zou nog 3 daagjes wachten en opnieuw testen emt een zwangerschapstest.... spannendddd
Heeft de persona bij jou een ei symbool gegeven deze maand? Ik wacht nog steeds, ik hoop er morgen of overmorgen eentje te zien!
hey Ja vorige week zondag en maandag kreeg ik een eisymbool erop en dinsdag heb ik mn eisprong gehad... (achtergekomen met tempen)
wat die streepjes betreft, ja dat klopt, maar het blijft echt een twijfelgeval... Het streepje lijkt eerder op een schaduwtje zo licht is ie, maar mn moeder en vriend zagen t ook... Net een test met kruidvattest gedaan... ook een heeeeeeel licht 2e streepje... Ik probeer nog een paar dagen te wachten tot de volgende test, maar ben bang dat dat me niet gaat lukken!
Wat spannend, meid. Ik heb zelf ook eens een heel licht streepje gehad, en bleek toen wel zwanger. Helaas MK gehad. Ik hoop dat we jou kunnen feliciteren, houd ons op de hoogte!
Lief dat jullie meeleven Alleen ik durf nog geen felicitaties in ontvangst te nemen, want ik durf ook nog helemaal niet aan te nemen dat ik zwanger ben... Alleen ik merk nu wel dat de kans heel groot is dat t zo is! Wat is t toch complex allemaal he... Ik durf echt nog helemaal niks aan te nemen.. Ben ook heel zenuwachtig en in de war nou
Hey Wup, Ja dit was mijn eerste ronde met Persona. heb wel de vorige 2 rondes met ovulatietesten gewerkt al dus wat dat betreft is het niet mn eerste ronde.
Hey Kristel, Wat spannend zeg! Klinkt een beetje zoals het bij mij ging. Ik had ruim 4 dagen voor NOD voor de gein een ovutestje gedaan en die was positief. Toen heb ik bij de kruidvat een paare testen gehaald. 2 voor 5 en 1 voor 7 euro. Eerst deed ik die van 5 euro. Die gaf echt een super licht streepje. Dit vertrouwde ik niet echt. Maar ik had mijn urine opgevangen. Toen heb ik dus met dezelfde urine die test van 7 euro gedaan. En om dit blauwe streepje kon je echt niet meer heen. Ik zou dus zeggen dat die van 7 euro nog iets gevoeliger zijn. Dag erna had ik ook positief op de digitale van clearbleu. Dus ik denk dat de kans bij jou ook heel groot is hoor, dat je zwanger bent. Met welke test heb je nu getest? Groet Snoozie
Ik zie er toch ook echt een streepje in, en zoals al gezegd zonder hcg in je urine verschijnt er geen streepje. Snap dat je wat onzeker bent, probeer het over een paar dagen nog een keer waarschijnlijk heb je dan wel een duidelijk streepje. We duimen. Groetjes Simone