Ik zit net Toddlers and Tiara's te kijken en er bekruipt me het gevoel dat dit gewoon georganiseerde kindermishandeling is. Mis ik nou wat hier leuk aan is? Of zijn deze moeders echt de egocentrische monsters die ik er in zie? Zouden jullie je kindje hier aan mee laten doen? Of aan modeshows oid? Ik bedoel niet alleen de uberslechte m/loeders, trouwens. Degenen die hun kindje volproppen met cola en suiker om ze wakker te houden en ze vervolgens in netkousen (5 jr oud!) het podium op te sturen met een soort "stripperdansje" (te zielig, meisje zei nog "ik heb hartruis, ik mag geen cola" en "volgens mij zijn netkousen niet echt gepast"). Die mogen wat mij betreft meteen door naar jeugdzorg. (Helaas won die dochter ook nog een mega-prijs. Was ze helemaal blij, ze dacht dat ze dan voorlopig niet meer hoefde. Mooi niet, mama was de leerpunten al aan het bekijken voor de volgende keer.) Ik bedoel ook de ouders die hun kindje sminken en hopen op een grote geldprijs. Ik snap de lol niet zo. Mis ik iets?
De geldprijs . Ik vind het ook een vorm van kindermishandeling. Die kinderen worden gedwongen een rol te spelen waar ze absoluut nog niet aan toe zijn. Daarbij kost die rol zoveel tijd, die kan een kind echt veel beter besteden (iets met spelen enzo). Ten overvloede: nee mijn zoon doet niet aan dat soort onzin mee.
Dat is niet onschuldig of leuk meer. Arme kinderen kunnen niet eens kind zijn bah. Zijn gewoon een stel minipopjes. Neee als ik een dochter krijg, dan blijft het bij de playbackshows... K3 ofzo.
Leuk dat je hier een topic over opent... ik zat dit laatst namelijk met open mond te kijken. Een aantal redenen die ik kan bedenken waarom deze "moeders" dat doen is om de geldprijs, in het middelpunt staan ten koste van je kind en dan nog de grootste reden: Moeders die zelf nooit hebben gewonnen bij dit soort shows, moeders die altijd verloren dringen hun droom op aan hun kinderen. Om vervolgens via hun kinderen en ten koste van hun kinderen hun eigen droom werkelijkheid te zien worden. Ziek.
ja ik kijk ook af en toe maar niet omdat ik het leuk vind maar meer om te kijke hoe ziek die mensen zijn en dat het nog georganiseerd wordt vind ik heel vreemd
Als ik heel eerlijk ben kijk ik alleen om mezelf een supermama te voelen en als voorbeeld voor hoe ik nooit met mijn kind om wil gaan. Maar ik zou het liefste willen dat deze show uberhaupt nooit meer uitgezonden wordt. Ik kan me voorstellen dat er ook andere types (mannen met aparte sexuele neigingen) kijken.
en de moeders schreeuwen heel hard; "ze vind het geweldig om te doen!" (kind ondertussen compleet overstuur aan het rondrennen en niets meer willen) ik heb zelf eens een aflevering gezien dat het meisje zei dat ze wel moest winnen, anders zou haar mama niet meer van haar houden, zo sneu! en toch kijk ik af en toe naar dit programma... waarom weet ik niet want zo leuk vind ik het nou ook weer niet...
ooowja zooo zielig die kindjes vind het idd ook een vorm van mishandeling , tenminste , als het echt een droom van de ouders is en ze geen rekening houden met het kindje. Arme poppies.
Verschrikkelijk toch! De rest is hier al gezegd een georganiseerde kindermishandeling beschrijft precies mijn gevoel hierover...
Ik vind het ook not done, en zal mijn zoon of dochter hier nooit aan mee willen laten doen. Kinderen met een dikke laag make-up, fake tan, zie poes net niet rokjes, nepwimpers,nep nagels en soms nep tieten en kont. Kom op zeg dit zijn kinderen. En soms moeten ze zich gedragen als een hoer die lekker genaaid wil worden op het podium, ik vind het schandalig.
Ik vind het ook te erg voor woorden dit kan niet gezond zijn. Van de week wou een kindje niet en toen vertelde die moeder trots ja we moeten haar omkopen anders doet ze het niet... MISSCHIEN WIL ZE GEWOON NIET!!!! zware kindermishandeling ik kan er nog boos over worden. Ik zou mijn kleine meisje dit dan ook nooit aandoen. Ik bedoel Lisa houdt niet van aankleden dus vermijd ik dat zoveel mogelijk dan laat ik haar toch ook niet om de haverklap omkleden. Het ergste is dat er baby's mee doen van 3 weken oud die een complete behandeling ondergaan.
Ouders die dit geweldig vinden om te doen met hun kinderen moeten maar heel gauw een poppencollectie beginnen en daar hun fantasieen op uitleven (ik vind het ook echt verschrikkelijk!)
pas was er 1 die zo,n zelfde puntbh als madonna altijd aan heeft en de rest vaqn het stoeipakje die pasjes stond te doen...zelfs de jury was er van over de klink
Ik vind het echt te walgelijk voor woorden! Het zijn gewoon een zielig stelletje ouders! Je moet toch je kinderen juist beschermen tegen dit soort invloeden? Ik bedoel...je leert je kind zo toch alleen maar dat alles om het uiterlijk draait? Ik kijk het niet meer, omdat ik er een beetje agressief van word ..
Ik vind het echt misselijkmakend hoe die meisjes worden toegetakeld . Nepkleurtje, neptanden, nepnagels, nephaar....wat leer je dan in het leven -> gewoon als je zelf ben je niet leuk/mooi genoeg. Ik vind het verseksualisering van onschuldige kinderen (hoe vaak moeten ze van mama niet hun "booty shaken" ) ter entertainment van volwassenen. Walgelijk!
Het is bizar dat dit op deze manier gebeurt. De lol voor de kids is er snel vanaf wanneer ze zo gepusht worden. Mijn dochter heeft een aantal keer model gestaan voor verschillende kledingmerken maar wanneer zij Laat blijken het niet te willen of er geen zin in te hebben is het klaar... Gebeurde ook 1 keer, jammer dan... Tot ongenoegen van de opdrachtgever, maar kindjes kun je eenmaal niet dwingen en pushen..
Dit heb je toch helemaal niet in Nederland? Vind het wel bizar, dat dit in amerika is toegestaan. Ze staan vaak vooraan met hele bekrompen dingen en zulke dingen zijn toegestaan. Ik heb een keertje gezien, dat een meisje werd gespoten, zoals een auto in de spuiterij, met bruin spul, omdat ze te wit was.
Vind het zo zielig voor die kindjes, ze zenden alle signalen uit om duidelijk te maken dat ze het NIET leuk vinden maar de mama's en papa's walsen er zo overheen. Ik zou mijn dochter er graag een keertje aan laten mee doen, maar dan gewoon zoals ze is, dus met vieze handen en voeten en vlekken in haar kleren omdat ze zojuist heerlijk buiten heeft gespeelt. En wat betreft het geld, tja laten we het erop houden dat de moeders nu niet echte rekenwonders zijn. Over de duizend dollar uitgeven aan jurken, haarstukjes, neptanden, kleurtjes, kapster, make-up, danstrainers etc. Voor een hoofdprijs van hooguit 500 dollar.
dus dat. echt horrible!!!!!! k ben toch benieuwd hoe die meisjes er later bij zitten, daar mogen ze wel een reality serie van maken....