Pijn en bloed hoelang na buitenbaarmoederlijke zwangerschap?

Discussie in 'Miskraam' gestart door beebielove, 30 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beebielove

beebielove Bekend lid

18 jan 2012
    957
    33
    28
    Hoelang pijn en bloedverlies is normaal bij miskraam ? Vorig weekend is het bloeden begonnen maandag bleek buitenbaarmoederlijke zwangerschap maar lichaam zou zelf oplossen, dinsdag was er cyste geknapt daarna werd pijn minder. Tot gisteravond veel pijn paracetamol helpt niks bloeden ook nog steeds helderrood. Dins moet ik weer langs, maar heb echt super veel pijn is dit normaal?

2. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Hm lijkt mij niet normaal om zo veel pijn te hebben.
    Ik zou even bellen meid.
    Toch geen pijn aan je schouder of zo?

Ik heb nu vanaf vorige week maandag een bloeding vorige week donderdag het vruchtzakje verloren, zondag stopte de bloeding en vanaf donderdag is het weer aanwezig.
    Moet wel zeggen dat ik gisteren en vandaag ook veel buikpijn heb.

3. beebielove

beebielove Bekend lid

18 jan 2012
    957
    33
    28
    Ben in zkh nu

4. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Hoe gaat het nu meid?

5. beebielove

beebielove Bekend lid

18 jan 2012
    957
    33
    28
    Weer thuis hcg daalde nog maar 90 nu geen vrij vocht meer te zien dus dat is positief waarom die pijn geen idee bloedverlies kon nog wel even aanhouden wat ik ook slik aan pijnstilling niks helpt pff bevalvtien keer liever dan dit nu al week bah bah hopelijk snel klaar... Dinsdag mag ik weer langs.

6. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Oh gelukkig (ja gelukkig is nu een stom woord) dat er geen vrij vocht meer te zien was.

Waar heb je die pijn zitten meid. Ik heb de pijn net boven mijn schaambot zitten en soms voelt het idd hetzelfde als bij mijn bevalling. Zoals de weeën voelde.

7. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Wat rot dat je een BBZ hebt.
    Heb er in 2011 zelf 2 achter elkaar moeten doorstaan (1 x besparende operatie, 1 x eileider verwijderd).

Beide keren bijna geen pijn gehad trouwens. Behalve een scherpe 'spierpijn' in rechter bovenbeen wat ophield op het moment dat ik ging bloeden. Wat ook beide keren lange tijd aanhield. Tweede keer extra lang doorgelopen omdat HCG flink daalde maar toen ook ineens weer door het plafond schoot. Het kan dus echt alle kanten op.

Waar je goed op moet letten is inderdaad pijn! Liever een x te veel gebeld of te veel langs het ziekenhuis dan te laat!

Oh, en voor wat het waard is. Laatste operatie was april 2011, januari 2012 was ik weer zwanger. En alle meiden die ik toen leerde kennen en een BBZ hebben meegemaakt zijn ondertussen weer zwanger (geweest). Even een positieve note.

Sterkte meis! xxx

8. mamajess1982

mamajess1982 Actief lid

13 jan 2012
    457
    0
    0
    NULL
    NULL
    wilde je even sterkte wensen, weet precies hoe je je voelt. ik ben zelf nu al 8 weken bezig. heel hoog hcg en twijfel over wat ze zagen in de baarmoeder. uiteindelijk na 2 weken een miskraam gehad alleen met veel napijn en dan weer wel bloed en dan weer niet. hcg zakte wel maar niet genoeg en ging daarna doodleuk weer omhoog. nu heb ik een mtx-injectie (chemo) gehad en nu zet de daling weer in en ben nu in afwachting hoe nu verder. en wederom met pijn en bloedverlies. ik hoop echt dat voor jou het einde in zicht is.. ik weet hoe slopend het is dat afwachten en het prikken enz enz..

9. medinalil

medinalil Bekend lid

25 mrt 2013
    799
    1
    16
    hoe is het nu met je? ik heb in 2011 een bbz gehad, geen pijn, af en toe is een beetje bloed, gelukkig moest ik iedere dag na het zh om te kijken of het nou in de baarmoeder zat of er buiten de ene gyn zei van wel en de andere niet.
    tot dat wk 8 er buiten zat, ze hebben me echt strikt in de gaten gehouden ben die zelfde dag nog geopeerd en 1 eileider eruit gehaald, ik had al bloed in me buik dus ze waren op tijd gelukkig!!
    wens je veel sterkte en na 6 mnd was ik de 1e ronde al zwanger!

10. amirahussein

20 apr 2013
    38
    0
    0
    Callcenter agent
    Herderen (B)
    Hoi, jammer van je verloren kindje.Ik heb afgelopen oktober ook vrij vocht naast mijn linker eierstok gehad daarna eind november terug gekomen ivm regelmatige bloedingen en bleek? daar zat een massa van 3 x 4 cm en ik heb toen mijn linkereierstok moeten laten verwijderen omdat die helemaal aangetast was.ik ben op 2 december geopereerd en op 25 januari 1e menstruatie terug gehad.

11. beebielove

beebielove Bekend lid

18 jan 2012
    957
    33
    28
    Hi wat rot dat vele ook in zo n vreselijke situatie hebben geeten! Hier is t goed behalve dat ik nog steeds wacht op mijn 1 e ongi... Wil zo graag verder.. Sterkte meiden! X beebielove

Deel Deze Pagina