Geen PMS bij zwangerschap

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miie, 28 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miie

Miie Nieuw lid

28 nov 2006
    1
    0
    0
    Ik heb gewoonlijk veel last van PMS symptomen: al een week voor mijn NOD beginnen de ongipijnen en vier dagen op voorhand pijn in mijn borsten. Vooral pijnlijk als ik er langs onder of langs opzij op duw. Deze cyclus (mijn tweede inseminatie) kreeg ik op 6 dagen na mijn eisprong erge ongipijnen. Ik vond dit erg vroeg, maar kom. Dat duurde drie dagen en op het einde van die laatste dag verloor ik wat bruin slijm. Het vreemde is dat de ongipijnen nadien weer gingen liggen. Ook nu (ik zit op 2 dagen van mijn NOD) heb ik geen ongipijnen of pijnlijke borsten zoals gewoonlijk. Kan het dat je bij een zwangerschap geen PMS klachten meer hebt? Ik vind het zeer vervelend, omdat iedereen spreekt over allerlei kwalen bij een zwangerschap, maar ik voel helemaal NIKS. En dat is voor mij helemaal anders dan anders.
    Miie

2. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Miie, ik zou het niet weten. Ik had juist wel (achteraf gezien dan!) PMS klachten toen ik zwanger bleek te zijn, terwijl ik dat noirmaal niet heb of heel veel minder...

3. Niet meer actief

Ik heb een kennis die hevige PMS klachten had...Toen zij ook geen klachten kreeg bleek ze zwanger!
    Dus het kan heel goed!

Liefs Nies

Deel Deze Pagina