gewoon leuk om te lezen Waar gaf jij vandaag de voeding? Vandaag borstvoeding in ons bed gegeven achter de pc , en op de bank beetje standaard plaatsen dus vandaag...
Op bed (ochtend), daarna ik kolvend op het werk, hij lekker in de armen van de leidster van het kdv, en weer thuis op de bank (kijkend naar "Ons leven met 18 kinderen"). En dan zo weer op bed..
In bed, op de stoel in zijn kamertje, in de badkamer (terwijl zijn zus nog in bad zat), op het CB, op de bank, aan de keukentafel.
In bed, op de bank van het kdv (ik werk er en prettyboy speelt er), zelfs in de slaapkamer van het kdv omdat hij door waterpokken nog erg slecht dronk, weer thuis op de bank en op een heel oncomfortabel krukje in zijn slaapkamer omdat meneer niet wil slapen en ik hem niet naar de woonkamer wilde nemen. En ik enkele weken geleden finaal door onze schommelstoel ben gezakt. Ik wil die schommelstoel terug!!!
Vanmorgen in bed, voordat ik opstond.. Vanmiddag bij mijn tante op de stoel, toen ik haar weer ophaalde.. Laat in de middag op de bank, daarna middagdut.. En vanavond nog even de gaatjes opvullen na het avondeten op de bank.. En nu zo voor de nacht, wederom op de bank.. Gr. Carlien
Hier elke dag standaard op ons bed (rustige omgeving, mevr is snel afgeleid ) en laatste voeding op haar kamertje in de schommelstoel (net gegeven, altijd genieten als ze zo heerlijk slapend drinkt en me niet los wil laten )
Vanochtend in ons bed ( hoe verrassend haha) toen op her kdv in een kantoortje.3x gekolft op werk. Thuis op de bank en nu weer in bed
Ik op bed, daarna in de hema (het eet gedeelte niet midde in de winkel ) de bank een paar keer en toen weer op bed! . Net zoals nu
In n babyspeciaalzaak achter een stelling, op n 30 cm laag kinderstoeltje. Was de heletijd bang erdoor te zakken... Andere voedingen op bed gegeven, de kleine is pas anderhalve week.
En nu al in een winkel, knap hoor! Ik in bed in de ochtend, op mijn werk gekolfd, op de bank toen ik thuis kwam en weer in bed in de avond... Saai... (Maar wel fijn!)
Gisterenochtend thuis op de bank, gistermiddag een paar keer bij mijn moeder in de keuken en daarna 's avonds en vannacht weer thuis in onze slaapkamer. Op een harde houten stoel zodat ik niet in slaap val, hahaha.
hier werden we weer met zn 4e in een bed wakker en al snel 2 kids aan de borst en papa die zich nog eens omkeert. verder op de bank aan de eettafel tijdens het eten en nu voor de pc
Vanochtend op bed, heerlijk samen wakker worden! Verder op de bank, in de auto (wel op parkeerplaats ) en op de boot van Ameland naar Holwerd!
Vanmorgen bij ons in bed! Maar vooruit dat is de enige plek waar ik nog een voeding geef, rest van de dag is de melkbar gesloten!
Vanmorgen op de bank (ik was eerder wakker en dus ook op dan zoon), vanmiddag na het werk op de bank gekolfd en vanavond op de bank gevoed. Goh, klinkt wel als een saaie dag zo.
Hier weer op bed en de Andre borst snel gekolft zo dat papa een vers flesje heeft omdat mama zo naar de sportschool gaat naar de SH"BAM les en even een zonnebankje na de les
Vanochtend in bed, daarna nog een keer in bed.. Daarna in Burger Zoo vanmiddag.. En vanvond nog even op de bank voor het slapen gaan.. Gr. Carlien
eerste snachts op bed tijd geen idee want ben weer verder gaan slapen na aanleggen Tweede op de bank rond half 8 Derde ook op de bank rond half 12 Vierde op de bank om half 4 Vijfde op bed om 18.002 Zesde om 23.00 op bed