Waar goede hydrofiele luiers?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door merah, 2 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik heb een stuk of 20 maar denk dat ik binnenkort nog een paar bij haal!
    Vind ze zooo handig en gebruik ze echt overal voor :)

2. VeraM

VeraM Actief lid

22 apr 2010
    463
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Gelderland
    Ik gebruik ze van de Hema, Ikea en Babydump geloof ik. Ik vind ze allemaal fijn, alleen vind ik die van de Ikea het stugst.

3. angel229

angel229 Niet meer actief

Op advies van aantal vriendinnen die van de Hema gekocht. Ze zijn nog niet in gebruik. Laatst was er bij de duitse Lidl ook een aanbieding maar die oogden me te ruw. Dus die heb ik mooi laten liggen.

4. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Ik heb van de baby dump en van de hema. die van de bd blijven mooi, maar de (gewone witte) van de hema kijk je nu al dwars doorheen en ze gaan rafelen/vallen gaten in.

5. Bri

Bri Niet meer actief

Ik heb ze al ruim 3 jaar van de Hema (wel wat nieuwe gekocht voor kindje 2, maar de oudjes ook nog in gebruik).
    Bevalt me prima! Dat dunne is juist fijn met afdrogen en ze nemen genoeg op hoor. Dochter wilde nog wel eens vreselijk veel spugen en dat kon ik meestal nog wel opvangen met een hydrofiel. 't Liep er in elk geval niet zo doorheen.

6. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Ik heb ze van Ikea,
    DIe dingen zijn niet af te beulen hihi
    Heb ze bij zoonlief non stop 1 jaar lang gebruikt,
    en nu bij onze dochtertje in Spe kan ik er nog ong. 20 weer gebruiken.

Ik had er 30, dus 10 pakjes. Ze kosten 3 voo 2,99 of 3,99
    Succes!

7. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Heb een paar van de Kruidvat, grootste deel van de Hema, en zelfs nog een stapeltje van m'n moeder (dus hydrofielen van bijna 30 jaar oud :p). Maar dat zijn merk luiers (geloof Teddy), en zien er nog als nieuw uit (en gebruikt voor m'n zus en mijzelf als baby).

Edit: Ik heb er een stuk of 40, als het er niet meer zijn. Heb zelfs wel eens gehad dat ze allemaal in de was zaten (en dan wasten we ze 2-3 keer per week). Tja, spuugdoekjes waren hier te klein..

8. Suzannes

Suzannes Fanatiek lid

20 nov 2009
    1.130
    3
    36
    ik heb ze van de Hema, zijn prima!

Ekn vindt dit leuk.
  9. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Die van Teddy (begrijp dat dat nu Isi geworden) zijn veruit het beste. Heb ze van Teddy, van Ikea en de Hema en ik hoef niet eens te kijken welk merk er op staat als ze uit de droger komen, want die van Teddy zien er het beste uit, terwijl die het langst in gebruik zijn. Die van Ikea zijn gewoon slecht, rafelen snel enzo en de Hema is wel aardig, maar een stuk minder dan die Teddy's.

10. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Ik heb er 24, maar er ligt er regelamtig nog maar een op het plankje. Voor nr 2 ga ik er zeker nog bij kopen want gebruik ze nog elke dag voor m'n zoontje.

11. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Wij hebben ze van de Zeeman; kosten geen drol en de kwaliteit is super hoor!
    Gebruik ze nu al bijna 2 jaar en de volgende spruit kan er ook weer even mee doen ;)

12. Maryam86

Maryam86 Bekend lid

17 mrt 2010
    527
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb babydump, zeeman, wibra, hema en kruidvat, en die van kruidvat zijn het mooiste.

Maar als ik ze opnieuw zou kopen zou ik voor de Teddy´s gaan (nu dus ISI mini)

13. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Teddies, idd nu weet ik het weer. Die had mijn moeder ook.
    Volgens mij ook flanellen van hetzelfde merk.
    Er zaten van die labeltjes aan met een beertje erop, als ik me goed herinner.
    Ga effe kijken waar ik die voor een redelijke prijs kan kopen

14. Pebbles22

Pebbles22 Actief lid

2 jan 2009
    130
    0
    0
    Brabant
    Die van Bambino (Kruidvat) blijven mooi in model na een jaar wassen, terwijl die van Prenatal toch wel erg vervorm beginnen te worden. De gekleurde van de hema (3 in een pak) zijn ook super.
    Heb er een stuk of 24.

15. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

Ik heb die van de hema. Gewone witte, rafelen vrij snel. En ook die gekleurde met verschillende prints. Die blijven heel mooi!
    Die van ikea heb ik ook een paar, maar vindt ze veel minder fijn. Wel lekker goedkoop! Maar dikker en dus ook stugger.

Ik moet wel zeggen dat ik ze nu minder ga gebruiken. In het begin ook onder het hoofdje, maar nu ze kan grijpen wordt het afgeraden ivm om nekje.
    Ik gebruik ze dus om af te drogen, als zonneschermpje, dun lakentje. Verder eigenlijk niet echt meer.
    Jullie?

Voor spugen pak ik vaak de flanellen. Die houden meer tegen. Kan een hydrofiel hier echt niet tegenop hoor.

O ja, als je gaat verschonen op een openbare plek ligt ze er op, wel zo schoon.

16. babyke

babyke Bekend lid

30 aug 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant
    Ik vindt die van de Hema het fijnste,vooral die met gekleurde print.

17. tanjax11

tanjax11 Niet meer actief

Ik gebruik nu al bijna 2 jaar die van de Hema en Ikea, en ben er zeer tevreden mee

18. Theres

Theres Actief lid

4 nov 2009
    280
    33
    28
    Zeeland
    Ik vind die van de kruidvat ook het fijnst voor als je voor goedkoop gaat. Blijven zacht en goed in model. Ben niet zo fan van de witte van de Hema, blijven niet zo netjes in de droger en niet zo zacht.

19. angel229

angel229 Niet meer actief

Ik heb er geloof ik bijna 30. Vond dat ik hier niet teveel van kon hebben.

20. Amytje

Amytje Fanatiek lid

7 jul 2010
    1.044
    25
    48
    Vrouw
    Midden Nederland
    Ik heb ze van de Hema (die gekleurde) en van de Prenatal (witte) gebruik ze erg vaak en vind ze prima!
    Ook om in de wagen en in de wieg onder het hoofdje te leggen..
    Heb er een stuk of 15..

Deel Deze Pagina