Waar heb jij je man/vrouw ontmoet?

Discussie in 'De lounge' gestart door Marnatman, 17 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Waar hebben jullie elkaar ontmoet?

1. Internet

2. School

3. Kroeg

4. Buitenland

5. Anders

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Bij de PTT. Ik sorteerde op eerste postcode cijfers en hij haalde het er steeds uit.

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Oei, geen idee eigenlijk.. Mijn zwager had destijds een relatie met mijn beste vriendin (Die nu dus niet meer mijn beste vriendin is). Voglens mij in een kroeg of discotheek.. Alleen vond ik hem een enorme boerenl.l..
    Als ik wist dat hij mee ging stappen, bleef ik met een smoesje thuis of liet ik me door collega's ontvoeren:D

Na een paar jaar ging er een knop om en sindsdien onafscheidelijk.. Mijn zwager en mijn man zijn trouwens als jaren beste vrienden..

Inmiddels zijn we bijna 6 jaar samen, waarvan 2.5 jaar getrouwd.. Als je me 8 jaar geleden had verteld dat wij er zo bij zouden lopen, had ik je vierkant uitgelachen:p

2.5 jaar geleden kreeg mijn zwager iets met mijn zus en hebben inmiddels ook een prachtig jongetje:)

3. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Via de volleybal! Ik ging met een vriendin naar een nieuwe club en daar waren we in 1e instantie helemaal niet geinteresseerd in de heren. Aan het eind van het seizoen veranderde dat en nu zijn we alweer 9 jaar samen en mijn vriendin en haar man ook! Daarnaast zijn beide mannen nog neven.....

4. Papaver

Papaver Niet meer actief

18 jaar geleden in Bourgondie, waar we sinds een jaar na diverse omzwervingen uiteindelijk ook zijn neergestreken...

5. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Datingsite (Parship) inmiddels alweer 7 jaar geleden. Meer dan 10% van de relaties ontstaat online tegenwoordig.

6. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Mijn vriend en ik hebben elkaar ook leren kennen via online game :D Alleen het was een piratenspel, waarbij je via teamspeak met elkaar praat om samen als gilde te vechten.
    Een andere speler stelde hem voor en ik hoorde zijn stem en we bleven maar samen praten. Ik was verliefd op zijn stem. Na weken chatten en teamspeak hebben we afgesproken. In het echt was hij net zo leuk als op teamspeak.

Nu spelen we het piratenspel niet meer. Er werd steeds meer geld voor gevraagd. Nu spelen we WOW, world of warcraft. Daar ken ik veel andere spelers die zo hun man of vrouw hebben gevonden en nu samen of getrouwd zijn.

7. SDonya

SDonya Niet meer actief

We hadden met een groep vriendinnen voor de grap een profiel op Tagged aangemaakt.. Hij sprak me aan en ik vond het wel leuk omdat we dezelfde afkomst hebben.. Van het een kwam het ander en nu binnen het geloof getrouwd en een dochter verder :)

8. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Wij woonden een straat bij elkaar vandaan. Ik vond hem echt verschrikkelijk :p. Totdat ik hem 15 jaar geleden tegenkwam in de kroeg en toen klikte het enorm. Inmiddels zijn we 14 jaar samen :D.

9. Amfy

Amfy Niet meer actief

poeh das 12 jaar geleden toen ik met mijn stiefpapa mee was op de vrachtwagen toen was hij mijn sp's collega

10. Blays

Blays Niet meer actief

Via mijn oude buurjongen die verliefd op mij was en ik was een beetje bang van hem (was een beetje een stalkertje) :D

Zijn beste vriend had het net uit met zijn vriendin en bleef toen bij mijn buurjongen logeren, toen gingen we een avondje poolen met flatgenoten en is hij wat blijven nadrinken, dat liep een beetje uit dus werd slapen en is daarna nooit meer weggegaan :D

11. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk :). Welke server zitten jullie?

Mijn tweede realatie was via een datingsite en op zijn zachts gezegd geen succes. De tweede dus via WoW en wij zijn ook onafscheidelijk. Ik was ook verslaafd aan zijn stem. En later een hele vage foto :D

12. marietje85

marietje85 Bekend lid

2 aug 2010
    675
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb mijn man leren kennen op het werk. We waren al een aantal maanden collega's maar ik hield de boot een beetje af. Heb in mijn laatste week daar toch maar toegestemd in een keertje wat eten. Na 3 weken woonden we al samen en inmiddels al 4 jaar samen waarvan 2 jaar getrouwd

13. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hij was een vriend van mijn broer. en we hebben elkaar toen op een houseparty voor het eerst echt ontmoet...... enzo hihihi toen zat er nog weer een dik jaar of miss zelfs 2 tussen en kwamen we elkaar weer tegen. en sindsdien zijn we samen das alweer 12 jaar geleden.

14. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

Internet :D
    Via knuz, gratis datingsite en in ons geval dus érg succesvol.
    Hij kwam op de koffie 's ochtends, ik deed de deur open en BAM... knalverliefd...
    Zoonlief zat binnen een half uur bij hem op schoot, iets wat hij zelden doet bij 'vreemden', dus dat zat ook helemaal goed.
    Inmiddels wonen we samen en hopen we op een kindje van ons samen :)

15. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    In de stad tijdens een feestweek

16. momfertje

momfertje Bekend lid

8 jul 2011
    779
    0
    0
    leidinggevende kinderopvang
    Zuid Holland
    In de Crazy Piano's in Scheveningen terwijl Roel van Velzen die avond speelde voor hij doorbrak. Nu zijn we bijna 7 jaar verder met bijna 2 kindjes.:D

17. Tese

Tese Niet meer actief

Hier ook via internet. Via een chatsite maar vraag me niet meer welke want dat weet ik echt niet meer!
    Is 11 jaar geleden. Moest eigenlijk aan mn scriptie werken maar had geen zin dus dan maar chatten. We hadden veel overeenkomsten. iets wat ik nooit zou doen is bellen maar gaf meteen mn tel en dezelfde avond hingen we 3 uur aan de tel. # dagen later een date en nu wonen we 9 jaar samen zijn we 4 jaar getrouwd en hebben 2 kiddies!

18. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Bijna 7 jaar geleden tijdens het stappen... Toendetijd liep er een "puma" los op de veluwe en hij had een Puma shirt aan... Zn zin was dan ook krijgt deze puma nog geluk vanavond! Wat een slijmbal! Blijkbaar heeft ie al 7 jaar geluk en een hele mooi zoon :D:D

19. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Via Lexa!

20. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ik zie wat WoW verhalen voorbij komen, leuk, spelen mijn man en ik ook ;)

Ik heb mijn man 5 jaar geleden via Second Life leren kennen in een discotheek ;)
    Hij was de DJ die avond en ik "werkte" daar.
    Beetje via chat gaan kletsen met elkaar en van t een kwam t ander.
    6 weken later hebben we voor het eerst met elkaar afgesproken in Maastricht en 3 weken daarna hadden we "verkering".
    We zijn na 5 maanden gaan samenwonen en nu zijn we inmiddels 3,5 jaar getrouwd :)

Deel Deze Pagina