Was eerst ook zo hier. Maar op gegeven moment ging er een huisarts weg dus logisch dat het wachten wat langer ging worden. De laatste keren dat ik voor mijn dochter moest komen duurde het ook al gauw 3 dagen. Maar 8 dagen, nee daar verbaasde ik mij wel echt over.
In tegenstelling tot een aantal dames hier ben ik blij dat het erfenis topic gesloten is. Vind veel van de reacties erg negatief en vol van aannames. Vreselijk als je intentie helemaal niet slecht is en je helemaal niet op geld uit bent. Dat uitgaan van het negatieve, niet alleen hier op het forum, wat vaak gedaan wordt.....daar valt mijn mond van open. Vaak is het ook nog voor een groot deel gebaseerd op aannames @Fantykoekie Beterschap! @Meisje93 8 dagen wachten voor een afspraak bij de huisarts is wel heel lang... Natuurlijk zijn er best zaken waar geen haast bij is en dan zijn die 8 dagen prima.
Nou dat vind ik idd wel héél lang. Heb eigenlijk nooit meer dan een dag hoeven wachten en kan meestal gelijk terecht.
Ik heb al 10 jaar niet meer via Nederland gevlogen bedenk ik me nu ineens haha. Wij gaan altijd via België namelijk. Het liefst Zaventem of Oostende. Charlerois nooit meer, al is het gratis...
En dan idd de slotjes op de confettitaart en de erfenis en bijstand. Had ik me er net in verdiept over dat laatste en kan je nie WoW ik werk zelf in een dokterspraktijk maar hier kan je nog dezelfde dag terecht als je voor 10 uur belt. Mag hopen dat het niet al te urgent is
wij hebben best wel een lastige populatie maar hier kunnen ze toch echt wel dezelfde dag terecht. Als het druk is en iemand wil langskomen voor een zere knie wat die al een half jaar heeft dan plan ik niet ala minute in. Wij hebben ook wel de luxe dat we een derdejaars AIOS hebben en die plannen we eerst helemaal vol met enkelvoudige klachten. Ik mag morgen weer beginnen dus ben benieuwd Vorige week met oudejaarsdag was het zo rustig, kon ik mooi alle achterstallige post inscannen.
Deze post ging niet helemaal goed Bovenstaande was ik eerder mee bezig maar werd onderbroken en dat blijft dan staan als je een nieuw bericht typt, irritant
Ja, zou @Beheer daar ook niet eens wat aan kunnen doen? Ook al verwijder je het helemaal, zodra je in dat topic weer een andere reactie gaat zetten, staat het er gewoon weer. Heb me er al zovaak aan geërgerd!
BuurTman of buurman?? Moet je wel maar geen ruzie mee krijgen hahahaha. Wel sjiek, zo een bekende in je straat!
Dan moet je eerst even op "concept verwijderen" (in toolbar bij het opmaken van een bericht) klikken, voordat je de tekst handmatig verwijderd. Anders blijft het inderdaad bewaard. (Heel vervelend soms.)
Ik vind het juist handig dat mijn bericht als concept wordt opgeslagen. Gebeurt mij vaak dat ik onderbroken word door 1 van de kinderen en ik het bericht niet kan plaatsen. Op die manier blijft het wel bewaard en kan ik het later als nog doen.
Dit inderdaad. Ik ben wel blij met deze optie. Zeker als ik in een groep heel veel berichten na moet lezen en op wil reageren. Zodat het allemaal in 1 bericht kan. Ipv 10 losse berichten.
Grappig die verschillen! Wij hebben 3 aiossen, 3 hida's en nog eens een PA, afgezien van de gewone huisartsen. Vorige week hadden we vanwege drukte en vakantie van een aantal artsen ook nog eens 2 waarnemers (meer waren er niet te krijgen). Uiteraard hebben wij altijd spoedplekken die pas op de dag zelf gevuld worden. Maar wat wij ook zien is dat als mensen 's avonds of in het weekend last van hun grote teen krijgen, ze ook direct online een afspraak inplannen. Dat is een hele grote groep waar de assistente niet kan triageren en dus eventueel zelfzorg adviezen kan geven.
Hier ook. Niet zozeer op huishoudelijk gebied maar meer mbt de kinderen. Is een beetje een controledrang dingetje misschien? Mijn man geeft ook heel weinig uit handen merk ik. Laatst moest een vd kinderen 's nachts overgeven en dat is gewoon onopgemerkt aan me voorbijgegaan omdat ze haar vader riep . Ik zei nog tegen hem: de meeste mannen zouden dan hun vrouw wakker maken hè. Zegt ie heel droog: ja, weet ik hoor.
Het schijnt zelfs niet te "mogen" omdat het dan minder goed schoon wordt wordt (geen idee of dat klopt, heb geen vaatwasser). Het lijkt mij dat een vaatwasser zoiets voorspoelt.
Ja, of als ze een poepexplosie hebben en ze tot hun nek in de kak zitten. Ik ken genoeg vaders die dan hun partner roepen om óf te helpen, óf het hen laten doen. Nou mijne niet. Zoontje had het laatste weer eens en ik lag nog lekker te slapen. Hoor ik dat uren later. Heerlijk wel dat!
Dat is wel fijn idd. Maar wakker worden omdat een beetje huilen groot drama werd omdat zoontje perse mams wilde is toch minder. Dan heb ik ook zoiets van. Maak me maar wakker. Of. Mij laten slapen (heel lief) en dan de volgende dag alleen maar klagen dat is zo moe is.