Hoeveel lawaaiijn familie altijd kan maken. Wij zijn op familie weekend met moeder en zusjes maar die deuren men die kunnen ze niet normaal openen en dichtdoen. En ook alles wat ze doen gaat gepaard met veel lawaai
Dat vandaag een vrouw een sprintje van 3 meter trok naar de kassa om zo met bomvolle kar net voor mij aan te komen. Even achterom te kijken en tevreden begint uit te laden. Zelfs mijn dochter was verbaast haha. Voor beeldvorming: wij hadden geeneens een half karretje, 3 jarige in het zitje, vier jarige naast mij (en ik met toch al wel erg zichtbare buik) Dit topic plopte meteen in mijn hoofd. Kon er wel om grinniken.
Ja klopt, erfenis in combi met verkoop van hun appartement die ze nog in gulden tijdperk hadden gekocht
Haha ja klopt, al is t wel gunstig dat Iedereen op hun na wel gewoon weldenkende mensen zijn. Dus er is geen kans op een massale buurtknokpartij of onveilige situaties verder: doel is de-escalatie. T blijft gewoon een fijne straat waar kids kunnen spelen en wij normaal met elkaar omgaan. (Minus de spugende mafketels na) En toch hoop ik dat ze verhuizen naar een onbewoond eiland, kunnen ze tegen t gras schelden ofzo
Wat heerlijk! Gewoon lekker zelf kunnen douchen. Zoiets vanzelfsprekend, maar als je het niet kan dan merk je wat het is. Gesprek kan zeker geen kwaad. T is ook best heftig allemaal.
Van de actie van mn schoonmoeder gisteren... Kinderen waren een middagje bij hen zodat man en ik een pak voor hem konden gaan kopen. Tegen de avond kwamen we terug en namen wij zoals afgesproken patat mee. Dus gebeld dat we er aan kwamen. Komen we binnen met warme patat. Roept mijn schoonmoeder direct: "Nou, heb ik even geluk, hij (jongste van 8 maanden) heeft net gepoept dus kan jij hem zelf verschonen!" Oké, prima, het is tenslotte mijn kind. Maar vervolgens til ik hem uit de kinderstoel en heeft ie een overvolle luier en zit de poep tot op zn rug. Met andere woorden: daar moet ie al eventjes in zitten. Vervolgens kan ik het jochie uitkleden, wassen en helemaal in schone kleertjes steken terwijl zij lekker gaan eten. Tegen de tijd dat ik aanschoof was iedereen klaar en de patat koud... Ik vond het zo flauw! Je weet dat we eraan komen met warm eten, verschoon m dan direct even dan kunnen we allemaal eten.
De pijnlijke uitspraak van mijn moeder (na wat wijn, dus daahaag filter haha) op een besloten familie etentje. Dat mijn moeder hardop aan mij vroeg: wie is die hele dikke meid daar met dat meisje afgezonderd in de hoek? Hoort ze erbij? Wat een aparte meid! Dat ik naar mijn directe buurman aan tafel wees (die het ook had gehoord): zijn schoondochter.... Hahahahaha o zelfs alle wijn in de wereld kon haar schaamte niet wegnemen. Maar in alle eerlijkheid zei mijn buurman (schoonoom van mij) gelijk: ja t is ook een aparte....
Dit is natuurlijk hartstikke flauw, maar ik weet niet hoe mijn zoontje het voor elkaar krijgt maar bij hem is dit gewoon (zeker als hij tandjes krijgt) binnen 2 minuten gebeurd We noemen hem ook weleens liefkozend Kakje
Hier ook hoor. Ze poepen. Ik pak ze op om te verschonen. En het komt al boven de luier uit. Maak al regelmatig de grap dat ik net zo goed geen luiers aan hoef te trekken bij mijn tweeling.
Kakje Zeker waar, bij mijn zoontje is dat ook wel eens zo. Vaak is dan de rest vd luier nog amper verzadigd of nat, hij krijgt het gewoon voor elkaar om zo te zitten (of zoveel kracht te zetten ) dat het meteen op zn rug zit. Maar dit was echt een te volle verzadigde luier die niet was doorgelekt als ie eerder was verschoond.
Als de poep lauw is ipv warm weet je dat t idd te lang heeft geduurd. Koude patat smaakt ook een stuk minder lekker