Ik moet eerlijk bekennen dat ik vaak niet meer verder kom dan de lounge en films, nieuws en tv. Maar ik zie nog elke dag genoeg leuke topics om me mee te vermaken. Ik had 6 jaar geleden niet gedacht dat ik zo lang een actief lid zou zijn. En wat ik ook leuk vind, is dat ik in het ene topic het totaal oneens kan zijn met iemand, maar in een volgend topic is dat gewoon alweer vergeten en kan ik het juist helemaal eens zijn met die persoon. En het voelt een beetje als een virtuele gemeenschap. Klinkt misschien een beetje raar, maar weet niet hoe ik het anders kan omschrijven
Oei haha ik loop al vanaf 2007 mee. Zoveel meegemaakt hier, leuke dingen, heel verdrietige dingen, vreemde dingen, totaal gestoorde dingen. En dan een keer in de zoveel tijd was er sensatie en werden er een stel gebant. die dan uiteraard via via heel snel weer onder een andere naam actief werden. En zo de rel nog even nieuw leven inbliezen.... Oooh ik mis die goeie ouwe tijd hahahahah
Nou, ik kom hier al vanaf november 2005 af en aan. Onder een ander account maar daar ben ik inmiddels de gegevens van vergeten . Zoveel mensen zien komen en gaan, discussies gevolgd en gevoerd in die jaren.... Ik moet zeggen dat de toon hier inmiddels een stuk softer is gelukkig. Ik denk dat ik hier nog steeds kom, en mij weer aangemeld heb, vooral uit nostalgisch oogpunt is . Ik vind het meeturen naar zwangerschapslijntjes nog steeds heerlijk
Hahahahaha fantastisch. Als je nog linkjes hebt.. Dan heb ik weer wat te doen als ik me verveel Ik zag van de week trouwens iemand voorbij komen die binnenkort al 3x oma is, dus dan valt meelopen vanaf 2007 nog wel mee
Haha fantastisch dat je het bestempeld als nostalgie Wordt door jouw post wel weer geïnspireerd voor een nieuwe puntje voor in dit topic: skull-theory! Vind ik altijd zo leuk om te doen (maar doe het vaak niet omdat ik andere dingen nòg leuker vind) en tot nu toe nog nooit naast gezeten (al heb ik enkele nog niet bijgelezen) van de ongeveer 30-50 die ik in al die jaren heb gedaan (niet alleen hier hoor). Turen naar de lijntjes doe ik de laatste tijd ook wel ja
oke oke... dit is dus 1 van de redenen waarom dit forum me aantrekt (houden van blijf ik stellig ontkennen)
Ik heb het al vaker gemeld, maar ik vind het supergezellig zo ‘s avonds met m’n alcoholvrije biertje, m’n rokertje, ribbelchips en de poes tegen me aan. Net alsof je aan het kletsen bent met anderen maar dan vanachter je scherm. Ik ben hier de laatste tijd heel erg actief, maar vermoed dat het straks minder wordt als ik weer werk. Wat ik hier ook prettig vind is de steun die je soms krijgt, de interesse en ik leer echt heel veel van de andere leden! Ik durf wel te zeggen dat ik van het forum hou!
Oef, inmiddels is het alweer dik 11 jaar geleden dat ik hier als jonkie van 21 terecht kwam na wat ge-Google naar informatie m.b.t. zwanger worden. Al vrij snel kwam ik in een groepje terecht met andere jonge meiden en hieruit is een goede vriendschap ontstaan en een leuk clubje mama's met wie ik nu nog steeds contact heb. Zó leuk! Lief en leed heb ik gedeeld op dit forum... Van positieve testen tot een hele reeks vroege miskramen en van enorme blijdschap omdat ik eindelijk mama was geworden tot enorm verdriet omdat ik me voelde falen als moeder doordat mijn kindjes zoveel huilden en ik ze niet troosten kon... (Dankzij dit forum ben ik in de juiste richting gestuurd dat ze allergieën en reflux hadden!) Ik ben nog steeds ontzettend dankbaar voor alle steun en weet zeker dat mijn kinderen en ik er zonder dit forum een stuk minder goed uitgekomen zouden zijn En ja, als je hier dan eenmaal je plekje (weer) een beetje gevonden hebt dan is het moeilijk om weer weg te gaan Nu ben ik lang niet meer zo actief als vroeger, maar wanneer ik dan even kom kijken probeer ik altijd ook iemand te helpen; al is het maar met iets heel simpels. Ik hoop dus iemand, al is het maar één persoon, hetzelfde te kunnen geven wat ik al die jaren gekregen heb hier: Begrip, een luisterend oor en misschien zelfs wel hét antwoord wat alles ten goede doet veranderen
O nee hoor dat wil ik gerust zeggen, weten ze zelf ook wel. Ik heb dat het allermeest met @Shakes en @suus1983