Nog meer dames die wachten op de uitslag van de nipt? Ik heb vandaag laten prikken voor de nipt met nevenbevindingen. Ben vrij nuchter, maar ik vind dit toch wel spannend!
Ja ik! Hier 2 weken geleden bloed laten prikken en helaas nog niets bekend. Stond er eerst wel relaxed in maar begin mij nu een beetje zorgen te maken.
Ja echt bizar vind ik zelf. Er zijn vrouwen die later hebben geprikt en de uitslag al hebben, dat maakt het zo gek. Ik word als het goed is gebeld door de gynaecoloog met de uitslag. Jij dan?
Ik wacht ook op de uitslag. Afgelopen donderdag geprikt. Vind het ook spannend ook al ben ik vrij nuchter.. Ook sinds eergister ineens wat licht bloed/roze verlies na het plassen. Bel vanmiddag de vk even of vinden jullie dat overdreven hiervoor?
Ik zou ze wel even bellen, al is het maar ter info. Ik heb zelf met 6 weken wat bloedverlies gehad en alles was prima in orde. Schijnt heeeeeel veel voor te komen heb ik mij laten vertellen, maar bloed wil je gewoon niet zien...
Ik ben nu nog in Portugal, vlieg vandaag terug dus bel dan morgen even. Al is het maar om even gerust gesteld te worden.. Zijn jullie onder behandeling bij een gynaecoloog dat jullie worden gebeld door de gyn met de uitslag? Ik word gebeld door de verloskundige zodra de uitslag binnen is.
Ik ben net gebeld door de gynaecoloog met de uitslag. Alles is in orde en ook geen nevenbevindingen gevonden. Heel erg opgelucht.
Ja, ben inderdaad onder behandeling bij de gyn door voorgeschiedenis, dus vandaar! @bozoe wat fijn!!! Heerlijk nieuws!!!
Ik heb afgelopen donderdag geprikt Vind het ook spannend idd hopelijk allemaal snel een goede uitslag .. Ik word gebeld Door mijn verloskundige Als de uitslag goed is ga ik meteen een afspraak plannen voor geslacht bepaling.. Wat doen jullie mocht je een slechte uitslag nipt krijgen ? Uiteraard word er verder onderzocht .. Maar als blijkt dat het kindje wat heeft.. of down heeft? Wat is jullie keuze hiermee?
Wij staan daar vrij ‘hard’ in, dan zullen we de zwangerschap helaas beëindigen. Ik vind dat je daar van tevoren goed over na moet denken, onze keuze staat eigenlijk al vast. (Ook al zouden we dat echt vreselijk vinden...). Bij Edwards en patau heb je naar mijn idee sowieso geen echte keuze, je kindje zal ondraaglijk lijden en alsnog snel overlijden. Dan nu de pijnlijke knoop maar doorhakken. Ik had een tante met down. Niet eens de ernstigste versie, maar oo wat was dat erg.... zoveel kwalen en volledig afhankelijk (peuter leeftijd). We weten dat dat niet per se zo hoeft te zijn, maar onze ervaringen hiermee wegen erg zwaar. Overigens wel na meer onderzoek uiteraard, vertrouw niet op maar 1 test
Wat een verschil in wachttijden zeg... ik ga maar uit van twee weken. @mokka88 ook hier super fijn dat het goed was!!
Wij zullen dan ook afbreken. Ik hoop zo dat alles goed is. Ik heb op dezelfde dag als jou geprikt. Hoop ook snel de uitslag te krijgen maar ga uit van nog een week wachten. Wat fijn dat jouw uitslag goed is!