niet elke dag hetzelfde drinken..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door moontje2008, 29 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    volgens mij heb ik dit wel eerder hier zien staan, maar het is altijd gewoon even fijn om ervaringen van anderen te horen..

Eefje kan zo de hele dag al haar flesjes van 190/200cc opdrinken (2x nutri / 3x gekolfde melk) maar er zijn ook dagen dat ze gewoon 50cc laat staan bij een aantal flessen...

blijf ik dan aanbieden dan wordt ze boos, drukt met haar handjes de fles weg of laat het zo uit haar mond lopen met een boze blik.. dus ik neem aan dat ze dan gewoon genoeg heeft..

hebben jullie kinderen dit ook, de ene dag meer, dan weer wat minder?

ze was de afgelopen maand weer 1100 gram aangekomen dus ik neem aan dat het wel goed zit.. ze krijgt trouwens nog 5 flesjes, maar ik heb het gevoel dat ze wel met 4 af kan.. zou het kunnen dat die 5 flessen gewoon te veel zijn?? ze weegt zo'n 6100 gram..

groetjes!

2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hier precies hetzelfde :)

Denk dat elk kindje dit wel heeft (de een in mindere mate dan de ander), wij volwassen eten/drinken ook niet elke dag hetzelfde toch :)

Als jij denkt dat ze t met 4 flessen goed af kan moet je dan gewoon proberen, je merkt gauw genoeg of t werkt of niet ;)

maar iig, ik hou altijd in mn hoofd: Als ze vrolijk en alert is en genoeg plast/poept, dan zit het wel goed :D

Deel Deze Pagina