halloo ik heb een vraagje, : nu dag 12 van mn cyclus en vanaf dag 9 (heel eigenwijs..) begonnen met de ovutesten. nu worden ze steeds ietsjes donkerder (hahah wel de bedoeling ook ) maaruh hoelang denken jullie dat dit ongeveer nog mag gaan duren dat het eitje gaat jumpen?(we gaan in ieder geval flink klussen heerrrrrlijk!) maar issut niet dan al zo dat ik nu al in het begin van de vruchtbare periode zit? wat een vragen he hopelijk kunnen de ervaren gebruikers er me iets meer duidelijkheid over geven alvast bedankt! (ben zoooo nieuwsgierig hihi )
Goed blijven klussen, hij is al aardig donker! Ik ben ongeveer net zover als jij dus wij doen ook goed ons best!
Hoi Ik gebruik sinds maand 1 al ovulatietesten... En bij mij worden ze ook vanaf een bepaalde dag net ietsje duidelijker steeds, totdat ie dik positief is. Als ik jouw foto zo zie dan zeg ik dat ie nog niet positief is. Het streepje bij de pijltjeskant zou net zo dik of dikker moeten zijn dan het andere streepje. Bij mij is het streepje dan veel dikker dan de controlestreep als ie positief is! Ik denk dat je over een paar dagen een mooie overduidelijke positieve test hebt !
thnx jullie zijn snel met n reactie! super! en aan de klus gaan we zeker, vind het errug leuk dit speuren naar mn ei hahahah! kan niet wachten op die knallende streep!(het idee alleen al! geweldig!) hihi..
kan het toch zijn dat dag 12 de eisprong was? aangezien het streepje nu weer bijna nihil is... :S nu dus de vraag.... : heeft iemand anders ook een niet overduidelijke streep en toch n eisprong gehad? of moet die nu nog gaan komen? :S zal zo foto uploaden...
Als ik het zo zie zou ik zeggen dat dag 12 het meest positief was. Dan zou je ei dus vandaag of morgen springen.
ga ik weer.. dacht voor de zekerheid vandaag ook testen... met het idee dus dat het weer bijna geen streepje zou zijn.. blijkt het nu toch weer donkerder dan gister.. puuh raar lichaam.. komt ut ei nu nog dan? of kloppen die testen niet? :S snap er niks van.. word en heel onzeker van.. qua testen issie nu weer hetzelfde als die van dag 11 sorry dat ik steeds hierover begin maar is voor ons de 1e keer deze testen en heb geen flauw idee hoe en waar ik ongeveer mn ei zou moeten vinden...dus vandaar onzekerheid.. en veel vragen..
Hoi, welke testen gebruik jij dan? ik die van matcare en heb altijd een tweede streepje maar bij een positieve is er duidelijk verschil, dan is het streepje of even donker als het controle streepje of nog donkerder. Heb geen last van steeds donker wordende testen, zou er dan ook gek van worden hoor Op je foto zie ik nog geen positieve in ieder geval dus het eitje is nog niet geweest! (denk ik!)
ik gebruik die van sensitest. en ik zie inderdaad nog niet dat die even donker of donkerder is dan de test streep, maar bij dag 12 dacht ik toch echt van nou dat kan niet lang meer op zich laten wachten en op dag 13 bijna niks te zien en nu weer een streep zoals dag 11, is toch vreemd of niet? (las overigens ook ergens hier op het forum dat sommige vrouwen helemaal geen dikke positieve test in handen krijgen en toch een eisprong hebben gehad) nouja hopelijk gaat ie dan toch nog een x dik posi worden aankomende dagen! blijven hopen en natuurlijk lekker klussen! oh en yach bedankt voor je reactie!
En daar heb je helemaal gelijk in wat betreft geen positieve ovutest hebben maar toch een eisprong hebben. Het kan zijn dat je de LH piek net mist wanneer je één keer per dag test. Je hebt dan bijvoorbeeld één of meerdere bijna positieve testen en de dag daarna een negatieve test. Om er zeker van te zijn dat je de piek niet mist zou je kunnen proberen twee maal daags te testen. Eén keer begin van de middag en één keer aan het eind van de avond. En wat vooral erg belangrijk is, niet met ochtendurine testen. Ik test zelf altijd om 12uur in de middag. (dit geven ze ook aan als de beste tijd om te testen op de gebruiksaanwijzing). Heel veel succes en inderdaad vooral door blijven klussen en dat het snel raak mag zijn Graag gedaan, LFS yach