Wanneer beginnen met kamertje?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kristel86, 15 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hoi allemaal!

Ik ben heel erg benieuwd naar wanneer de meesten met het kamertje beginnen/begonnen zijn?

Ik kan namelijk niet wachten tot we ermee gaan beginnen, maar manlief vindt het nog te vroeg :(
    Misschien hebben jullie eventueel ook tips om manlief over te halen om nu al te beginnen? :)

Ik ben benieuwd naar de reacties :)

2. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Dat verschilt ook heel erg. Wij kopen elke maand iets. We hebben niet een heel groot buget vandaar. Wel balen.Ik wil hem met 7/8 maanden echt af hebben.
    Maar sowieso hebben we voor de drie maanden niks groots aangeschaft alleen een rompertje en een jasje :D Maar nu kan je al wel druk beginnen als je dat zelf wil hoor :D

3. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Bij mij was het juist me vriend die niet kon wachten met beginnen... Dus die is nu allemaal aan het schilderen en doen binnenkort meubeltjes bestellen dan kan ik me spulletjes tenminste kwijt die ik gekregen heb met kerst...

4. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hoi hoi
    Wij hebben de commode al staan sinds 2 weken en kinderwagen is ook al besteld. Volgens mij staat er niet echt een tijd voor hoor om alles in te gaan richten klaar te maken althans niet in mijn ogen. Gewoon beginnen wanneer jij wilt. Je kan iig al gaan kijken voor spulletjes enzo.
    Veel plezier!

5. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

wij zijn na de 20 weken echo begonnen met het kamertje en de uitzet, het kamertje is bijna klaar alleen die uitzet, wat een lijst zeg, dat moet ik qua kosten echt wel verdelen over de maanden dus wat dat betreft wou ik dat ik eerder was begonnen met de uitzet.

6. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Over 2 weken hebben wij de nekplooimeting (ben dan 12w3d) en als dan alles goed is, gaan we waarschijnlijk diezelfde dag nog naar Babypark om eens lekker te neuzen enzo! :p

En ik denk dat ik dan ook begin met de uitzet en elke maand wat ga kopen!

Kan niet wachten hihi :p :p :p

7. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ok, heel verschillend dus nog steeds :)

Wij hebben zelf een maandelijks budget waar we elke maand wat van kopen, maar het is steeds bij kleine dingetjes gebleven, zoals knuffeltjes, kruiken, badcapes, kleertjes, etc.
    Vorige week hebben we pas het eerste grote ding gekocht; een luxe badje + toebehoren :)
    Van nu af aan gaan we ook elke week wat grotere aankopen doen (qua formaat bedoel ik dan he ;)) maar nu wordt de hele logeerkamer volgepropt met de spullen..

De babykamer (althans, wat de babykamer moet worden :p) ligt nog helemaal vol met planken en gereedschap en zooi...

Hmm, ik denk dat t toch tijd wordt om eens met manlief te overleggen dat we eens rustig aan gaan beginnen met t opruimen van die kamer en eventueel al verven..

Ik wil het gewoon zó graag! Zo wordt het allemaal alweer wat echter lijkt me :D

8. Brechtje

Brechtje Actief lid

22 sep 2008
    493
    0
    0
    Wij beginnen over ongeveer 6 weken met het kamertje maar hoop hem dan ook wel voor een week of 30 af te hebben.
    We hoeven alleen te behangen de kamer blijft voor de rest hetzelfde als bij mijn dochter.

9. tessie80

tessie80 Actief lid

26 okt 2008
    191
    0
    0
    Amsterdam
    Wij gaan eind van deze maand verhuizen, en we hebben wel het kamertje al besteld, maar die wordt ongeveer half februari geleverd. Ben dan iets van 22 weken.

Hoe komen jullie trouwens aan zo´n babyuitzet lijst? Ik heb die nog helemaal niet...

10. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    na 3 mnd is de grootste kans op een miskraam geweest, dus dan zullen wij er wel mee beginnen.

11. jootje03

jootje03 Lid

16 jul 2008
    36
    0
    0
    Leiden
    Wij zijn zo rond de 20 weken begonnen. Is ook wel een hoop werk, de oudste krijgt een nieuwe kamer en alles moest van de muur af, opnieuw geverfd, nieuwe kast, buro, etc.
    Ben nog steeds bezig maar nu gelukkig weer wel met het opbouwen!
    Ben nu ook nog fit genoeg om van alles te doen, weet niet hoe ik me over een tijdje voel dus alles wat nu kan nu maar doen. Is het maar klaar!

12. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Wij zijn ook met 20 weken begonnen met verven en behangen van het kamertje. We zitten er momenteel dus middenin. We doen alleen in de weekenden wat.

Qua meubeltjes en kinderwagen wisten we met 12 weken al precies wat we wilden, dat hebben we net voor oud en nieuw besteld en komt pas in maart.

13. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    ik geloof dat wij rond de 15 weken de commode, het bedje, de mc en de kinderwagen hadden besteld, maar er was dan ook een heel lange levertijd! Ik ben uiteindelijk al met 31 w en 5 d bevallen....het kamertje was toen nog niet af (ingericht enzo), maar de 'grote' spullen hadden we wel al in huis.

14. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

19 weken zwanger nu en zoals je kunt zien in mijn album..kamertje bijna klaar :D

Deel Deze Pagina