Hoi hoi! Ik heb vorige week maandag de terugplaatsing gehad van twee emmy's, eentje van 8 cellen en eentje van 9 cellen. Nou kon ik me niet bedwingen om vroeg te testen... de eerste (bovenste) test gisteren gedaan 7 dagen na tp (******), en de tweede vanmorgen. Ik heb mezelf hierbij zwanger verklaard (hoewel ik me goed besef dat het nog superpril is en de komende dagen ik gewoon ongesteld kan worden, dus dat het ook een beetje dom is), maar wil toch even bij de experts checken: zien jullie ook een tweede lijntje? Ben superblij, we zijn al ruim drie jaar bezig waarvan twee in de mmm... Liefs, Botervliegje
is het niet zo dat je echt pas na een bepaalde tijd kan testen ivm met de hormonen die je hebt genomen en dat die een pos uitslag geven?? maar anders zou ik zeggen pos hoor
Makey, ik heb de kliniek gebeld, en de Pregnyl-hormonen zouden sinds uiterlijk afgelopen zaterdag weg moeten zijn Thanks Ingie! Leuk te horen dat jullie het ook zien! Tja, knaltesten zijn het niet bepaald, maar dat kan volgens mij ook niet... Hopelijk later deze week! In het echie zie je de tweede streepjes wel iets makkelijker trouwens...
Heb je pregnyl gespoten tijdens je behandeling? Daar kan het streepje ook van zijn. Ik hoop het voor je echt waar maar ik ben wel en beetje afwachtend.
Ik ben ook huiverig hoor voor de Pregnyl, ondanks hetgeen je kliniek heeft gezegd. Mij is namelijk verteld door het ziekenhuis dat ik echt niet eerder dan 14 dagen na TP mag testen. Vanwege de Pregnylprik die ik heb gekregen. (5000 eenheden). Bij de ene persoon blijft Pregnyl namelijk langer in het lichaam zitten dan bij de andere. Mocht je eind deze week een duidelijkere test hebben, dan feliciteer ik je! Ik durf dat nu nog niet zo goed. Straks komt het wel van de Pregnyl en word je ongesteld en ben je zwaar teleurgesteld...
Ah! Duidelijkheid! 13 dagen geleden 5000 eenheden Pregnyl gespoten? Dan zou dat nu al uit je lichaam moeten zijn...Hmmmmmm...... Toch dan maar alvast een voorzichtige felicitatie!
ja ik zie streepjes! anders overmorgen weer testen, dan moeten ze dikker worden voorzichtig gefeliciteerd!!!!
Anders misschien nog een kv 2 voor 5 euro proberen? Als daar ook een streepje op komt, zeg ik: Zwangerrr!!
Sorry.. Ik ben er ook een beetje huiverig over ivm de Pregnyl. Soms kan het wat langer duren voordat het helemaal je lichaam uit is.. Dat verschilt per vrouw.. Ik snap je onzekerheid en je testdrang al helemaal, dus ik zou, als je nog testen in huis hebt, gewoon de komende dagen even blijven testen 's ochtends (zullen wel opmerkingen over komen, maar negeer die maar haha). Als je dus echt zwanger bent zul je zien dat het streepje steeds duidelijker wordt Ik duim op een duidelijkere streep morgen en de dagen erna en dan kom ik je feliciteren!
Sorry ik weet het ook niet zeker. Zie dat je een sensitest test hebt gebruikt, daar heb ik ook 1 keer zo mee getest en bleek toch echt niet zwanger. Hoop echt voor je dat het wel zo is, maar weet het niet...
Ik hoop het voor je, maar ik zou nog even de testdatum afwachten in verband met de Pregnyl en de gevaren van het veel te vroeg testen. Een streepje zegt in dit stadium nog helemaal niks, ben ik bang... Ik duim voor je!
Ik heb er zelf wel vertrouwen in momenteel. Heb nl. nog nooit, maar echt nog nooit een tweede lijntje gehad (oh nee, 1x 2 jaar geleden bij een IUI, nog lichter dan nu en was na een dag weg). En de vorige IVF-poging testte ik op dag 11 na Pregnyl en toen wat het witter dan wit, zit nu dag 13 na Pregnyl en het tweede testje is iets duidelijker dan de eerste. Verder voelt mijn buik ook echt anders, weer een beetje als na de punctie. Denk dat ik lichte overstimulatie had (18 follikels, dus best veel), had steeds pijn bij het plassen en dat is weer teruggekomen. Ik herken een blaasontsteking wel en dit voelt net anders. Ik weet niet, ik denk het gewoon echt! De vorige keer had ik nu ook al menstruatiekrampen (begint bij mij vaak erg vroeg helaas). Maar denk het vooral idd door de testjes, hoor. Op de foto zijn ze ook iets minder duidelijk, thuis is ie echt zo goed als gelijk zichtbaar! Maar goed... time will tell... En hoewel ik er van overtuigd ben dat het raak is houd ik een slag om de arm omdat het mis kan gaan de komende dagen. Gooi er denk ik morgen gewoon weer een testje tegenaan!
Home Pregnancy Test hCG Levels & FAQ - Fertility Plus (HPT = home pregnancy test). Q: Can I use an HPT if I had an hCG injection (such as Profasi, Pregnyl or Novarel)? A: You can, but you should wait 7-14 days after your last injection before the shot is out of your system. If you test too soon, you might get a false positive. Wait 14 days after a 10,000 IU injection, 10 days after a 5,000 IU injection, or 7 days after a 2,500 IU injection. Mijn kliniek zegt dus hetzelfde, hoewel ze adviseren om te wachten, omdat het mis kan gaan. Maar het zou echt niet van de Pregnyl kunnen komen, dus daar vertrouw ik maar gewoon op. Afspraak voor de 1e echo ook al gemaakt, zouden ze vast niet doen als er twijfel was...
Botervliegje ik hoop dat de test hartstikke mooi gaat knallen de komende dagen!!!!!!! De tijd zal het uitwijzen Maar ik duim voor je hoor
Thanks Nen, van mij mag ie ook nog wat donkerder!! Maar ja, heb nog even voordat ik een knaltest kan verwachten... Vind het echt heel spannend! Succes met jouw behandeling!
ik ben ook nog voorzichtig, ondanks wat het zkh zegt. er zijn hier wel vaker verhalen als deze geweest en dan bleek het toch van de pregnyl te komen. maar ik duim ook voor je!!! wie weet over 2 daagjes een knaltest!!!
Als ze allebei ingenesteld zijn komt die knaltest misschien wel eerder? Echt spannend ja!!! Bedankt voor je succeswens Hier vanmorgen de pregnyl 5000IE gezet dus nu afwachten op mn ei...