Hallo dames, Ik ben momenteel zwanger van ons 2de kleintje van de 3 zwangerschappen. In 2009 heb ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad waar ze 1 eileider hebben weg gehaald en maand later was ik zwanger van onze zoon die momenteel bijna 4 jaar is. Door dit gebeuren krijg ik 4 juli een echo , zou dan 6.1 week zwanger zijn, maar ben bang dat ik in paniek raak als ik niks zie. 22 mei laatste menstruatie. 19-6 precies op de dag dat ik de menstruatie zou krijgen op een regelmatige cyclus van 28 ( word stipt op tijd ongesteld ) dagen werd HCG gemeten door middel van bloed ( zou 19-6 dus 4 week zwanger zijn ). Deze was toen 65.6 en vandaag 24-6 ben nu 4.5 week zwanger is de waarde 340.3.. Is dit goed?? Bij mijn zoontje hebben ze dit nooit gedaan vraag me af waarom nu wel?? Hoop dat jullie me beetje kunnen helpen. Groetjes Chris
volgens mij is het prima. het moet ongeveer om de dag verdubbelen. heeft diegene die de test heeft aangevraagd hier niks over gezegd dan? https://www.zwangerschapspagina.nl/extra/zwanger-worden/alles-over-hcg/
Oke dank je wel. Nee ze hebben me doorgegeven wat de HCG waarde was en dat was het.. Daarom wist ik het ook niet, maar bedankt zal eens googlen.
apart dat ze het bij je zoontje niet gedaan hebben, had je toen al een echo gehad?want als ze wat in je baarmoeder zien hoef je niet geprikt te worden... Ik heb zelf ook een bbz gehad, en zodra ik wist dat ik zwanger was moest ik na de gyn.en toen hebben ze gelijk een echo gemaakt en toen zagen ze een zwangerschap in de bm....
toen ik de buitenbaarmoederlijke zwangerschap had, bijna iedere dag geprikt op hcg en die steeg behoorlijk dus ze kunnen beter eerst een echo maken en dan pas prikken....
Met de buitenbaarmoederlijke zwangerschap wist ik niet eens dat ik zwanger was. Had bloedverlies en buikpijn die in een week tijd zo erg was dat ik naar de eerste hulp ben gegaan. Pas daar zagen d.m.v een echo dat het mis was, dag erna geopereerd. Bij mijn zoontje heb ik pas de eerste echo gehad met 9.1 week. hebben 1x bloed geprikt en was toen 8 weken. Denk dat ik de echo een week later ga zetten, dan zal je wat meer zien voordat ik mij de kop weer ga gek maken. Bedankt allemaal
om eerlijk te zijn zou ik de echo niet verplaatsen. mocht het dan niet goed zijn, kan je het maar beter zo vroeg mogelijk weten. meid houd gewoon goed in je hoofd dat het kan zijn dat er nog geen kloppend hartje te zien is. Als je niet op meer rekent, dan hoef je daar ook niet bang voor te zijn (snap het wel heel goed hoor) de vk kan wel een beetje zien hoever je bent en dan weet je tenminste zeker dat het in je bm zit. Als er dan geen kloppend hartje te zien is kan je dan toch overleggen of je met 7 weken terug mag komen?